Lotus Evora 414E Hybrid, ένα διαφορετικό υβριδικό

by dkalo • On 03-03-2010 • AT 12:30 pm • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Lotus Evora 414E Hybrid, ένα διαφορετικό υβριδικό

Δύο μέρες πριν τα εγκαίνια της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης για το κοινό, άνοιξαν οι πύλες της για τους δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου από όλο τον κόσμο. Ένα από τα αυτοκίνητα που αναμένεται να κλέψουν την παράσταση είναι η νέα Lotus Evora 414E Hybrid.

Όπως αποκαλύπτει και το όνομα της, πρόκειται για μία υβριδική έκδοση της Evora. Η αλήθεια είναι όμως πως πρόκειται για ένα αρκετά πρωτοποριακό και ενδιαφέρον concept μιας και ο κινητήρας βενζίνης είναι μόλις 1200 κυβικών και 47 ίππων. Όλη την “βρώμικη δουλειά” την κάνουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής αποδοσης 408 ίππων και 80 κιλών ροπής.

Καθένας από τους δύο κινητήρες είναι υπεύθυνος για την κίνηση ενός εκ των δύο πίσω τροχών ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει βοηθητικό ρόλο για να γεμίζουν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου. Στην ουσία δηλαδή, η νέα έκδοση της Evora είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που απλά έχει και κινητήρα βενζίνης, και όχι το αντίστροφο όπως έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα.

Οι 408 ίπποι είναι ικανοί να στείλουν την Evora 414E στα 100 χιλιόμετρα σε 4 ακριβώς δευτερόλεπτα ενώ το κράτημα σίγουρα θα παραμείνει σε κορυφαία επίπεδα, όπως αρμόζει εξάλλου σε οτιδήποτε φέρει το σήμα της Lotus.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων. Ο οδηγός, ανάλογα με την διάθεση του, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προγράμματα για το κιβώτιο, Eco για τις καθημερινές μετακινήσεις και Sport για τις γρήγορες αποδράσεις εκτός πόλης..

Κι αν όλα τα παραπάνω τα βρήκατε κοινά και τετριμμένα, τότε σίγουρα το σύστημα HALOsonic θα σας εντυπωσιάσει. Παρά το αθόρυβο της λειτουργίας των δύο ηλεκτροκινητήρων, η Βρετανική εταιρία έχει τοποθετήσει ηχεία στο εξωτερικό του αυτοκινήτου που αναπαράγουν τον ήχο ενός κανονικού κινητήρα βενζίνης. Έτσι, και οι πεζοί ακούνε το αυτοκίνητο να έρχεται και η εμπειρία του οδηγού είναι πιο ολοκληρωμένη.

Παρόλο που η Lotus δεν ανακοίνωσε όυτε το κόστος της Evora 414E Hybrid ούτε την ημερομηνία κυκλοφορίας της, οι φήμες λένε ότι θα την δούμε στους δρόμους σε 2 με 3 χρόνια. Μέχρι τότε, απολαύστε την σε αυτό το υπέροχο χρυσαφί χρώμα.

Lotus Evora 414E Hybrid

Lotus Evora 414E Hybrid

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έχεις δίκιο. Απλά η Lotus στην προσπάθεια να μην αλλοιώσει τον χαρακτήρα και το προφίλ της εταιρίας, φρόντισε να υπάρξει μία εξομοίωση ενός κιβωτίου 7 σχέσεων και μάλιστα τοποθέτησε και paddle shifts πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές των ταχυτήτων. Παρόλο που δεν υπάρχει κιβώτιο με την συμβατική έννοια του όρου, έχει 7 σχέσεις το αυτοκίνητο που λειτουργούν ανάλογα.

  2. einai koufos!

Top

Show Buttons
Hide Buttons