Lotus Elise, the facelift

by dkalo • On 17-02-2010 • AT 6:13 pm • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Lotus Elise MKII Facelift

Έχουν περάσει σχεδόν 8 χρόνια από τότε που η δεύτερη γενιά της Lotus Elise έκανε το ντεμπούτο της και ήρθε η στιγμή που η μαμά εταιρία αποφάσισε να ανανεώσει το πιο εμπορικό της αυτοκίνητο. Έτσι, θα δούμε, πού αλλού, στην Γενεύη το facelift της Elise.

Με ανασχεδιασμένο το μπροστά μέρος, η οικογενειακή ταυτότητα της εταιρίας γίνεται εμφανής αφού οι ομοιότητες με την Evora είναι αρκετές. Αλλαγές έχουν γίνει και στο πίσω μέρος της Elise αλλά και στο καπάκι του κινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο. Αποτέλεσμα αυτών είναι ο μειωμένος συντελεστής οπισθέλκουσας κατά 4%. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι θα μειωθεί και η κατανάλωση του αυτοκινήτου.

Οι κινητήρες των 1.8 λίτρων της Toyota με τα 192 και τα 220 άλογα θα συνεχίζουν να εφοδιάζουν την Elise ενώ πλέον θα είναι διαθέσιμος και ο 1600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας με απόδοση 134 ίππων. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα θα έρχονται σε 6 μόλις δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα.

Παρά τα νέα LED φωτιστικά σώματα, η Lotus αντιστάθηκε στην μόδα της εποχής και το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι κάποιο διπλού συμπλέκτη που κάνει τρομακτικά γρήγορες αλλαγές για να μην χάνεται το παραμικρό δευτερόλεπτο αλλά ένα κλασσικό, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων για την πλέον ανόθευτη εμπειρία οδήγησης.

Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά υποθέτω ότι δεν θα υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις από τις υπάρχουσες εκδόσεις. Όπως και να ‘χει, νωρίτερα από το ερχόμενο καλοκαίρι, δύσκολα θα δούμε τις νέες Lotus Elise να κυκλοφορούν ανάμεσα μας..

Lotus Elise MKII Facelift

Lotus Elise MKII Facelift

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Την θέλω μαύρη και με hybrid κινητήρα, γίνεται;

    • Aλλος ένας φανατικός lotus-ας εδω! Τιτάνα, με τόσο μικρό βάρος και έναν κινητηρα που τραβαει απο χαμηλά δε θα καίει σχεδόν τίποτα έτσι κι αλλιώς. Το υβριδικό σύστημα απλά θα προσέθετε πολυπλοκότητα και βάρος…

      • Συμφωνώ με τον.. Facebook User :P

        Λόγω του ιδιαίτερα χαμηλού βάρους η κατανάλωση είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ο κινητήρας δεν “κουράζεται” για να κινήσει το αμάξωμα. Αυτός είναι και ο λόγος που παρά τις μικρές σχετικά ιππποδυνάμεις, οι επιδόσεις της συγκρίνονται με αυτοκινήτων με διπλάσια δύναμη..

  2. Τη θέλω σε British Racing Green με μπεζ οροφή, κινητήρα 1.4 TSI (170ps βεβαίως, βεβαίως) και 7-τάχυτο DSG, ζητάω πολλά? :p

    • Αν είναι χειριστήρια για αλλαγές των ταχυτήτων στο τιμόνι ναι στο DSG.

      Με χαλάει η έλλειψη LED στα φωτιστικά

    • TSi + DSG νομίζω δεν συνάδουν με την φιλοσοφία της Lotus. Βέβαια, όταν μιλάει το χρήμα και το marketing, όλοι οι υπόλοιποι σωπαίνουν..

      @ Titanas: το facelift που παρουσιάσαμε στο άρθρο έχει LED φωτιστικά. Μάλιστα, και τα φλας είναι τεχνολογίας LED.

  3. Ελπίζω να παράγει τον μεγάλο ήχο που αρμόζει σε τέτοιες κατασκευές, από εμφάνιση έχει το DNA που τραβά.
    Από χρώμα κάτι δεν πάει καλά αν και τονίζει το περιορισμένο της παραγωγής!
    Το σκότωμα του θα ήταν η αδυναμία απενεργοποίησης του antispin…όταν πρέπει και μπορείς.

    • To ESP απενεργοποιείται κανονικά, τουλάχιστον στην υπάρχουσα γενιά μιας και οι προηγούμενες ήταν χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα. Μάλιστα, κάποιες εκδόσεις δεν είχαν καν ABS.

      Ο ήχος δεν είναι κάτι το εκπληκτικό αλλά σίγουρα μία αλλαγή στα τελικά της εξάτμισης μπορεί να κάνει θαύματα. Έχοντας οδηγήσει μία Lotus S2 111S με εξάτμιση Larini μπορώ να πω ότι έμεινα τουλάχιστον εντυπωσιασμένος.

  4. my next car!

Top

Show Buttons
Hide Buttons