Το LinkedIn αγόρασε το Pulse, επαγγελματικά νέα στο smartphone

by Stefanos Kofopoulos • On 12-04-2013 • AT 12:04 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Το LinkedIn αγόρασε το Pulse, τα νέα θα γίνουν επαγγελματικά

Τέλος εποχής για το Pulse news reader, μετά την εξαγορά από το LinkedIn για 90 εκατομμύρια. Η εφαρμογή θα συνεχίσει να υπάρχει και αν προσφέρει νέα αλλά δεν θα είναι το Pulse που όλοι ξέρουμε. Το LinkedIn έχει μεγάλα σχέδια για το νέο του απόκτημα.

Με 30 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, το Pulse έχει υπολογίσιμο μέγεθος και κοινό. Σκοπό του LinkedIn είναι να χρησιμοποιήσει τα εκατομμύρια των χρηστών του Pulse και να τους γεμίσει με νέα που αφορούν την επαγγελματική του ζωή, όχι μόνο τεχνολογία, smartphones, τέχνη, ειδήσεις κλπ.

Η δήλωση του LinkedIn σχετικά με την εξαγορά του Pulse περιγράφει ακριβώς το όραμα της εταιρείας: “We believe LinkedIn can be the definitive professional publishing platform — where all professionals come to consume content and where publishers come to share their content”.

ΔΙΑΒΑΣΕ: Pulse και 9 ακόμα εναλλακτικοί news readers, τώρα που κλείνει το Google Reader

Σύντομα το Pulse θα αποκτήσει και μια ακόμα θεματική κατηγορία νέων και ειδήσεων από το LinkedIn φυσικά. Φημολογείται ότι το περιεχόμενο θα προέρχεται από LinkedIn Influencer πρόγραμμα που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες. Αντί για βιογραφικά, το LinkedIn θέλει να γίνει η υπηρεσία γύρω από την εμπειρία εύρεσης εργασίας για αυτούς που προσφέρονται και για αυτούς που ψάχνουν να προσλάβουν. Τα CV είναι ένας τρόπος να προσελκύσεις και να κεντρίσεις το ενδιαφέρον. Τα νέα της αγοράς είναι ένας ακόμα.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons