LGhere4U με Skype για πελάτες με προβλήματα ακοής

by Stefanos Kofopoulos • On 12-12-2011 • AT 10:43 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

LGHERE4U με Skype για πελάτες με προβλήματα ακοής

LGhere4U για όσους ψάχνουν βοήθεια και υποστήριξη για τα αγαπημένα τους προϊόντα LG αλλά αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής. Η εταιρεία προσφέρει πλέον και την δυνατότητα εξυπηρέτησης του LGhere4U μέσα από Skype με χρήση της νοηματικής γλώσσας. Για όλους τους άλλους υπάρχει το chat και το τηλέφωνο από σταθερό: 801 11 200 900 και από κινητό: 210 4800 564 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η εξειδικευμένη υπηρεσία του LGhere4U για πελάτες με προβλήματα ακοής είναι διαθέσιμη ήδη, από Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως 17:00.

Ακολουθεί και το press release.

H υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών LGhere4U πλέον διαθέσιμη και για άτομα με προβλήματα ακοής

Η LG Electronics προνοεί για τους πελάτες με προβλήματα ακοής, οι οποίοι πλέον επικοινωνούν με το τμήμα υποστήριξης LGhere4U μέσω skype και εξυπηρετούνται στη νοηματική γλώσσα

H LG Electronics Ελλάς, συνεχίζοντας την εξέλιξη της -πρωτοποριακής για τα ελληνικά δεδομένα- υπηρεσίας after sales support LGhere4U, εκτός από το live chat μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της, δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πελάτες της με προβλήματα ακοής, να επικοινωνούν με το τμήμα υποστήριξης μέσω Skype και να εξυπηρετούνται στην Ελληνική νοηματική γλώσσα.

Εδώ και λίγες ημέρες, τα άτομα με προβλήματα ακοής που έχουν επιλέξει προϊόντα LG, μπορούν να προσθέσουν το Skype Name LGHERE4U στο λογαριασμό τους, και να επικοινωνήσουν χρησιμοποιώντας τη webcam τους με τον εξειδικευμένο συνεργάτη της εταιρείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Μέσω Skype, το τμήμα εξυπηρέτησης LGhere4U θα τους παρέχει πλήρη υποστήριξη για τα LG προϊόντα τους. Η εξειδικευμένη υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη από τις αρχές Δεκεμβρίου, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 έως 17:00.

Τα προνόμια της υπηρεσίας LGhere4U για τους κατόχους κινητών, κλιματιστικών, οικιακών συσκευών, συστημάτων ήχου και εικόνας και οθονών Η/Υ της LG παραμένουν ακριβώς τα ίδια, με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι τα εξής:

Κινητά τηλέφωνα

Δωρεάν παραλαβή και παράδοση της συσκευής σε περίπτωση βλάβης,
Διεκπεραίωση της επισκευής σε 4 εργάσιμες ημέρες.

Οικιακές συσκευές

10 χρόνια εγγύηση στους συμπιεστές λειτουργίας linear compressor και στο μοτέρ direct drive για ψυγεία και πλυντήρια,
5 χρόνια εγγύηση στο συμπιεστή της εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού,
Δυνατότητα παροχής ψυγείου ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή
Συσκευές εικόνας και ήχου
Εγγύηση 0 pixel για τηλεοράσεις LCD 42” και άνω,
Δυνατότητα παροχής τηλεόρασης 32” ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή.

Οθόνες Η/Υ

Εγγύηση 0 pixel για οθόνες 15” – 24”,
Αντικατάσταση οθόνης με καινούργια ή πλήρως ανακατασκευασμένη σε περίπτωση βλάβης

Η LG Electronics Ελλάς, με αυτή την καινοτόμο πρωτοβουλία της, αποδεικνύει εμπράκτως ότι μεριμνά για τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των καταναλωτών και για την κατάρριψη όλων των εμποδίων και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν ορισμένες ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού στην κοινωνία, γιατί Life’s Good!

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons