Η LG κατασκευάζει το μεγαλύτερο κομμάτι e-paper, οι εκδότες εφημερίδων χαμογελούν

by Stefanos Kofopoulos • On 15-01-2010 • AT 8:17 pm • 22 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

LG flexible e-paper world's biggest size at 19 inch

Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες, πραγματικά είναι. Η LG κατασκεύασε το μεγαλύτερο flexible κομμάτι e-paper στον κόσμο με διαστάσεις 25 x 40 cm ή το μέγεθος μιας 19άρας οθόνης. Δεν ξέρω πόσο μεγάλη είναι η Καθημερινή όταν βρίσκεται σε πλήρη έκταση αλλά από τις φωτογραφίες που βλέπω είμαι σίγουρος ότι πολλοί εκδότες θα χαρούν ιδιαίτερα να προβάλλουν νέα και διαφημίσεις σε αυτό το κομμάτι e-paper με πάχος 0.3mm και βάρος 130g. Προς το παρόν θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με το flexible e-paper των 11.5 ιντσών που ετοιμάζει για μαζική παραγωγή η LG τους επόμενους μήνες. Αναρωτιέμαι αν το υλικό μπορεί να διπλώσει ως εφημερίδα ώστε η εμπειρία να είναι ακριβώς η ίδια με αυτή του πραγματικού χαρτιού.

Φανταστείτε την επόμενη έκδοση του υλικού, από την LG ή κάποια άλλη εταιρεία, με ενσωματωμένο modem ή WiFi ώστε το “πρωτοσέλιδο” να ενημερώνεται αυτόματα με έκτακτα γεγονότα από το Twitter ή διάφορες διαφημίσεις και προσφορές της στιγμής.

Update: Τα σχόλια κλείνουν γιατί η κουβέντα είναι πλέον off topic και προσεγγίζει το flame

LG flexible e-paper world's biggest size at 19 inch

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

22 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το είδα το πρωί και μου γεννήθηκε η απορία … αφού αυτο που βλέπεις αλλάζει στο e-χαρτί, γιατι να το κάνεις ΤΟΣΟ μεγάλο σαν μία μεγάλη εφήμερίδα ? (just fo the record .. εάν θυμούνται οι λίγο μεγαλύτεροι την τελευταία σε μεγάλο μέγεθος εφημερίδα την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, που ήθελες τραπέζι του μπιλιάρδου για να την διαβάσεις ανοιχτή). Εκτός βέβαια εάν σε αυτό το χαρτί θα μπορείς να ανεβάσεις μόνο μία σελίδα την φορά …

    • Για λόγους εντυπωσιασμού και γοήτρου, γιατί μπορείς, γιατί όλοι ασχολούνται μαζί σου ως την πρώτη εταιρεία στον κόσμου που το κατάφερε, γιατί μια τόσο μεγάλη επιφάνεια μπορεί να ενσωματωθεί και να χρησιμοποιηθεί εκτός των κλασσικών e-paper εφαρμογών όπως πχ σε ένα τρελό για διαφημίσεις ή οδηγίες κλπ κλπ

  2. ΑΥΤΕΣ είναι εξελίξεις στο e-paper. Περιμένω την γενικευμένη χρήση του στις εφημερίδες και τα περιοδικά. Και φυσικά σε έγχρωμο. Φανταστείτε, θα πηγαίνεις στο περίπτερο και όπως αγοράζεις κάρτα για το κινητό, το ίδιο εύκολα θα “φορτώνεις” και το νέο τεύχος ενός περιοδικού ή το νέο φύλλο μιας εφημερίδας. Και μόνο από την οικολογική του πλευρά να το δεις, είναι τέλειο.

  3. Λέω να περιμένω την ταπετσαρία:)

  4. Πω, τι είπες τώρα! φαντάζεσαι ταπετσαρία που να φορτώνεις διαφορετική εικόνα κάθε φορά;

  5. HD 3D ταπετσαρία (& ταβάνι) on line μέσω Cam με επιλεγμένες τοποθεσίες του πλανήτη..Το Έβερεστ ή ο Βυθός στο δώματιό μας, κυριολεκτικά..! Το έχω σκεφτεί κ εγώ αλλά κάπως ποιο ..προχώ!

  6. Ωραίο αλλά απολύτως άχρηστο.Και ωραίο σχόλιο απο τον giorgio.Δηλαδή ακόμα και στο κινητό να πηγαίνεις και να φορτώνεις το καινούργιο περιοδικό.αντί για 5 ευρώ π.χ ένα-ενάμιση.Και πάλι νομίζω θα συνέφερε το περιοδικό.Και είναι και οικολογικό

  7. και καπου εδω τελειωνει κ η δημοσιογραφια… αφου οντας ψηφιακα πλεον οι εφημερίδες.. όλο και καποιο “gamato” θα τις δινει free για τους τζαμπατζηδες επιδειξιομανης Ελληνες…..!

    Όλων αυτών δηλαδη που δίνουν ένα κάρο λεφτα για να εχουν την πιο “IN” “TRENDY” τηλεοραση καθε 2χρόνια (ασχετα αν δεν εχουν να φανε) και ένα κάρο λεφτα για media players /blu ray players/dvd players και μνήμες… και τσιγγουνεύονται να νοικιασουν με 2 ευρώ ενα dvd ή να αγοράσουν την μουσική/εφημερίδα κλπ μην καταλαβαίνοντας οτι έτσι στο τελος θα μεινουν με τα epaper / led tv / flash memories στο χερι… για να μην πω κατι αλλο…!

    Σαν τεχνολογία… όποια και να είναι αυτή…αν χρησιμοποειται σωστα ΠΑΝΤΑ είναι θετικη και καλοδεχουμενη!

    • Πώς τελειώνει η δημοσιογραφία, ειλικρινά δεν μπορώ να ακολουθήσω τον συλλογισμό σου. Επειδή το μέσο που παρουσιάζει την είδηση είναι διαφορετικό, αυτό που δημιουργεί το περιεχόμενο είναι ξαφνικά αλλοτριωμένος;

      • Oχι…
        Οταν το μεσο γίνεται ψηφιακό… αυτόματα γίνεται και πειρατικό λόγω τις εύκολης παρανομης διαδοσης του ψηφιακου..!Το ιδιο έπαθε και το cinema και η μουσικη ..Απλός είναι ο συλλογισμός!

        Και το dvd είναι σαφώς καλύτερυτερης ποιοτητας απο το VHS αλλά είναι καλύτερο και για την πειρατική διακίνηση της ταινιας. (ripαρισμα σε 10 λεπτά ενώ το VHS ηθελε 2 βιντεο και πραγματικο χρονο ταινίας για αντιγραφη…)

        Οπότε λέω οτι θα γεμίσουμε πανακριβα μηχανηματα ψηφιακής αναπαραγωγής και στο τελος δεν θα έχουμε υλικό να αναπαραγουμε αφού η πειρατεία θα τα καταστρέψει όλα..!

      • Από την εποχή του Walkman, του VHS, του CD, του DVD, του Blu-ray και του internet το περιεχόμενο όχι μόνο δεν έχει χαθεί, η πειρατεία όχι μόνο δεν έχει καταστρέψει τα πάντα αλλά ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει.

      • Αυτό που πρεπει να καταλάβουμε οτι σαφώς είναι καλό και οικολογικο το epaper και καθε τι νεο τεχνολογικά αλλά η ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ είναι το ένα σκελος.

        Το άλλο λεγεται ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

        Και όπως πληρωνουμε 2000ευρω για την νεα μας 3d led έτσι πρέπει να δίνουμε και τα 2 ευρώ για την ενοικίαση ‘η τα 20 ευρώ για την αγορά του blu-ray ..ή τα 2 ευρώ για την αγορά του αρχείου της ψηφιακης εφημερίδας.

        Δυστυχώς όμως ο καθε φιγουρατζής Ελληνας… τον ενδιαφέρει η μοστρα… το καλο κινητο….που δειχνει… με 700 ευρω ασχετα αν μέσα σε αυτο δεν έχει αγοράσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ MP3 που κανει 0,99 λεπτα… και είναι εξίσου σημαντική η αξία του.

        Οπότε σε λίγο καιρο που θα εχουμε ολα αυτα τα HD μηχανηματα…να δουμε τι θα αναπαραγουμε.. αφου η πειρατεια θα τα σκοτωσει την “δημιουργία”

      • Παρά την πειρατεία που αναφέρεις ότι θα σαρώσει τα πάντα στο πέρασμα της εγώ βλέπω ένα iTunes να προσπαθεί να έχει άπειρους μιμητές, ένα Avatar να σπάει κάθε ρεκόρ κλπ. Αν υπάρχει θέμα αυτό είναι οι περιορισμοί και τα μυαλά όσων έχουν θέσεις ακόμα σε εταιρείες κλειδιά και αρνούνται να προσαρμοστούν στην πραγματικότητα.

      • Η συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που καταφεύγουν στην ψηφιακή πειρατεία, το κάνουν γιατί αν ήταν να πληρώσουν έτσι και αλλιώς δεν θα αγόραζαν το προιόν. Θα δημιουργούσε τεράστιες κοινωνικές ανισότητες και διασκέδαση μόνο για τους λίγους. Το κατεβάζουν τζάμπα γιατί αν ήταν να πληρώσουν δεν θα πλήρωναν, οπότε ο μύθος περί τεράστιων διαφυγόντων κερδών είναι απλώς αυτό: μύθος.

        Και προσωπικά αν είχα να διαλέξω στο τι θα είχα να αντικρίσω στον κόσμο (πραγματική πειρατείας και ψηφιακή), ψηφιακή δαγκωτό. Γιατί αν δεν υπήρχε αυτή η πειρατεία να είσαι σίγουρος πως θα έβλεπες περισσότερους πραγματικούς “πειρατές” στον κόσμο (η έστω ληστές).

        Γιατί πόσοι από αυτούς που έχουν τους σκληρούς τους γεμάτους με mp3 έχουν τα έξτρα λεφτά να σπαταλήσουν για να τα αγοράσουν, αλλά δεν το κάνουν κατά την γνώμη σου; 20.000 τραγούδια = 20.000 ευρώ και αυτό αν τα αγοράσεις επιλεκτικά από ψηφιακό κατάστημα, αν τα πάρεις σε cd μόνο τα έξτρα λεφτά για τραγούδια που σε αφήνουν παγερά αδιάφορο μπορούν να εκτοξεύσουν το παραπάνω ποσό σε 100.000 ευρώ. 100.000 ευρώ extra για να γεμίσεις ένα ipod είμαι σίγουρος ότι όλα τα πιτσιρίκια με ipod έχουν, και απλά δεν το κάνουν για να εκμεταλευτούν τις καλές εταιρίες (που δεν εκμεταλεύονται κανένα από την μεριά τους).

        Ειλικρινά νομίζω ότι ορισμένα στελέχη εταιριών ζούνε κυριολεκτικά μα κυριολεκτικά στον κόσμο τους… Αν προτιμούν να έχουν να αντιμετωπίσουν πραγματικούς πειρατές που σκοτώνουν κιόλας, πρόβλημά τους. Για να μην πω πολέμους (πάνε πες στον Κινέζο που φτιάχνει τόσα προιόντα ότι δεν έχει δικαίωμα να διασκεδάσει όπως ένας Αμερικανός, επειδή δεν βγάζει τα ίδια λεφτά, μόνο και μόνο επειδή δεν τον πληρώνουν τα Αμερικανικά αφεντικά του, και άμα δεν δεις πόλεμο στον ορίζοντα να μου τρυπήσεις την μύτη). Γιατί η Κίνα είναι γεμάτη πειρατές άραγε και όχι η Ιαπωνία; Κανείς σε μία εταιρία δεν μπορεί να φανταστεί; Γιατί η Σομαλία έχει πραγματικούς πειρατές και όχι η Ελλάδα; Γιατί δεν υπάρχει χρήμα, οπότε αυτή την πιπίλα περί διαφυγόντων κερδών ας την παρατήσουν κάποιοι επιτέλους.

  8. Τρομερό κατόρθωμα, αλλά στην πράξη έχει πρόβλημα…
    Ξεκινάς να διαβάζεις την πρώτη σελίδα, γυρίζεις σελίδα για να διαβάσεις την 2η και την 3η και εν τω μεταξύ η 1η μπορεί να έχει αλλάξει.

  9. Φοβερό και μπράβο τους. Θα ήθελα να το δώ όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Η τεχνολογά δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσει!

  10. Εγώ ξέρω ότι δεν τελειώνει η δημοσιογραφεία.Απλά εξελίσεται.Και ο τίτάνας ας πούμε η άλλα σαιτ τί να έλεγαν.Α υπάρχει το ίντερνετ άρα δεν μπορώ να δουλέψω στο περιοδικό?Όχι.Προσαρμοζόμαστε γιατί όλα τρέχουν.Άμα ήταν έτσι ας γυρνούσαμε στις σπηλιές.Και π,χ για τ σι ντι που λέει ο φίλος βάλε το cd 10 ευρώ και να είσαι σίγουρος ότι θα πάει ο άλλος να το πάρει με τη θήκη του το βιβλιαράκι κτλ.αν το έχεις 30 και είσαι ένας απο τους πολλούς που δεν θα υπάρχουν το χρόνο δεν θα πουλήσεις.Και αν προσαρμοστείς σωστα θα βρείς τρόπο.Μέσω ίντερνετ π,χ να πουλάς 0,50-1 ευρώ το κομμάτι

    • Eδω και 2 ευρώ που έχει η ενοικίαση DVD και ο άλλος προτιμά να το “κατεβασει” ακόμα και σε χειρότερη ποιοτητα… για 30 ευρώ μου λες εσυ?
      Τιτάνας η Αμερική έχει ήδη κάνει στροφή.Μίλουσα με άτομο στην ΑΕΠΙ και μου λεει οτι εκεί η πειρατεία είναι αυτή τη στιγμη στο 30 % και στην Ελλάδα στο 400 % !!!
      Τζαμπατζήδες Ελληνες που νοιαζονται μόνο για την μόστρα… αλλά αυτό γίνεται όταν δίνει λεφτά και δύναμη σε ανθρώπους που δεν έχουν πρώτα την παιδεία να την διαχειριστούν.
      To ιδιο και με τη δημοσιογραφία… έχουν αναδείξει το κάθε ψηφιακό της σκουπίδι σε πρώτο site βλέπε troktiko που το μόνο που κάνει είναι να δημοσιεύει ανορθόγραφα ότι πληροφορία/κουτσομπολιο υπάρχει στο internet ή να αναδημοσιεύει αρθρα εφημερίδων.Και ο φιγουρατζης ο Ελληνας κάθετε στο κινητό των 1000 ευρών του και τα διαβάζει και τσιγγουνευεται να δώσει 2 ευρώ για μια εφημερίδα (ακόμα και ηλετρονικη) για να διαβασει σωστά από ανθρώπους που εχουν σπουδάσει πάνω σε αυτή.

      Όσο για το pestaola που αναφέρε θα σου πω κάτι. Ηταν παρόν στην CES 2010 ? Όχι… μπορεί όμως και γραφει για τα προιοντα αυτα… Γιατι?Γιατί πολύ απλά υπάρχουν sites όπως το engadget που τρεχουν εκει και κανουν όλη τη δουλειά.Στην καθημερινη δημοσιογραφία όμως πρεπει να τρεξεις και να πληρώσεις άτομα ,το ίδιο και για να ηχογραφήσεις ένα cd κλπ…… και να είσαι σιγουρος πως έτσι ούτε το pestaola δεν θα έβγαινε οικονομικα.

      • Η λύση είναι λοιπόν [σύμφωνα με τον κρίτωνα] να σταματήσει η εξέλιξη…
        Τα ίδια έλεγαν και οι εφημερίδες όταν βγήκε η τηλεόραση.

        Η λογική πλέον είναι ότι η πληροφορία είναι αγαθό που πρέπει να διακινείται γρήγορα εύκολα και φτηνά. Η αγορά θα βρει την ισορροπία της…

      • H λύση είναι να γίνει αυτό που εχει ξεκινήσει και στη Αμερικη.
        Στην πισω πλευρα των cd/dvd/blu ray αναφέρει οτι είναι “ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ Η ΠΕΙΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ FBI” .. επίσης και οι νόμοι τις χώρας να γίνουν πιο αυστηροι και κυρίως και ΕΦΑΡΜΟΖΟΤΑΙ για την πειρατεια.

        Τωρα από πλευράς φιλοσοφίας… ο κάθε ψωνισμένος έλληνας είναι ικανός και 1 βαρέλι βενζίνης να απομείνει στον κόσμο μονο….και να μην μπορει να παρει ανασα απο τους ρύπους όπως στη Αθηνα….. αυτός να θέλει να αγοράζει το TURBO DIESEL 1800 KYBIKA που πιανει τα 100 σε 7sec.

        Aυτός δεν αλλάζει.Και όχι δεν θα σταματήσει η τεχνολογία….Απλά λόγω της αλόγιστης σπατάλης…στο τέλος θα γίνουμε τόσο φτωχοι που θα χρειαστεί να κάνουμε ένα ολικο restart και να καταλάβουμε προς πρεπει να λειτουργούμε.

        ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΛΥΣΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ??? ΜΗΠΩΣ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ???????????ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ….. γιατι εγώ τουλάχιστον προτείνω λύση πριν καταστραφει η δημιουργία και μεινουμε με τα HD στο χερι….ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ????????????

      • Εγώ ανήκω στη κατηγορία του νεο-έλληνα που λες. 15000 ευρώ τηλεόραση με πειρατικό dvd κτλ.

        Ρυπαίνω, κλέβω και εκμεταλλεύομαι τον διπλανό μου με το χειρότερο δυνατό τρόπο αλλά δεν είμαι είρωνας και κρυφοεξυπνάκιας….

        Η πρόταση είναι απλή, αφού δεν καταλαβαίνεις με το καλό.
        Η νέα τεχνολογία δεν είναι εύκολο να μπει σε λούκι μιας και είναι νέα.
        Όλα τα συμβαλλόμενα μέρη πρέπει να δουν [δημιουργοί – καταλωτές – μεσάζοντες] τι τεχνολογία υπάρχει εκεί έξω και να την χρησιμοποιήσουν στο όφελός τους. Το κράτος με τη σειρά του θα θεσπίσει τους κανόνες.
        Το πρόβλημα είναι ότι τους μεσάζοντες πλέον τους τσούζει μιας και τα κέρδη τους θα πέσουν, γι’ αυτό κακαρίζουν πιο πολύ και από τους δημιουργούς.

  11. Και επειδή ο Έλληνας προτιμά να κατεβάζει ταινίες αντί να τις ενοικιάζει,θα πρέπει οι εταιρίες να σταματήσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας? Τι σχέση έχει ο Έλληνας με τις ψηφιακές εφημερίδες? ή μήπως πρέπει όλα να τα περάσουμε από το φίλτρο του Έλληνα καταναλωτή που είναι μόλις 10 εκατομμύρια ανάμεσα σε 5 δίς?

Top

Show Buttons
Hide Buttons