Lexus LFA vs Nissan GT-R: η μάχη

by dkalo • On 14-05-2010 • AT 2:09 pm • 18 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Lexus LFA vs Nissan GT-R

Οι πιο παλιοί σίγουρα θα θυμούνται τις χρυσές εποχές της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τότε που το Honda NSX, το Toyota Supra και το Nissan Skyline ανταγωνίζονταν μεταξύ τους για τον τίτλο του κορυφαίου αυτοκινήτου στην χώρα τους. Και επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται, ήρθε η ώρα να δούμε τι κάνει το Lexus LFA απέναντι στο Nissan GT-R.

Πρώτα όμως, ας πούμε λίγα λόγια για τους δύο μονομάχους. Στην μία γωνία του ring βρίσκεται το Lexus LFA, το διθέσιο supercar με την εξωφρενική τιμή των 400.000$. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Ο V10 κινητήρας αποδίδει 552 άλογα πρωτού επέμβει ο κόφτης στις 9000 στροφές. 0-100 σε 3.7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 325 χιλιομέτρων την ώρα, λίγο πιο αργό δηλαδή από μία Porsche 911 GT2 RS..

Στην αντίπερα όχθη, βρίσκεται το Nissan GT-R, γνωστό και ως Godzilla ανάμεσα στους petrolheads. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι γνωστά στους περισσότερους από εμάς μιας και βρίσκεται αρκετό καιρό στην παραγωγή ενώ αρκετά έχουν έρθει και στην χώρα μας. Τα 475 άλογα από τον 3.8 λίτρων twin turbo κινητήρα αρκούν για να εκτοξεύσουν το GT-R στα 100 πρώτα χιλιόμετρα σε 3.6 δευτερόλεπτα. Χάρη στην τετρακίνηση, η πρόσφυση είναι πανταχού παρούσα ενώ οι ταχύτητες αλλάζουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς χάρη στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Τι γίνεται όμως όταν το Nissan GT-R βρεθεί δίπλα στο Lexus LFA σε έναν αγώνα 1/4 Mile? Κερδίζει η τετρακίνηση του GT-R ή τα επιπλέον άλογα του LFA? Ο twin turbo κινητήρας ή ο ατμοσφαιρικός που ουρλιάζει μέχρι τις 9000 στροφές? Δείτε το HD video που ακολουθεί, και θα σας λυθούν οι απορίες..

Lexus LFA vs Nissan GT-R

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

18 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απλό και αναμενόμενο: τετρακούνα και τουρμπίνα παίρνει προβάδισμα στην αρχή και raw power παίρνει τα ηνία μετά! :-)

  2. Ανάμεσα στον ατμοσφαιρικό με κλασική μετάδοση και στο τούρμπο με την εξελιγμένη τετρακίνηση, ανάμεσα στον ελιτισμό τιμής και στο φτωχό συγγενή μάλλον θα διάλεγα το δεύτερο, σαν να λέμε Sirocco R & Golf R με κερδίζει η τετρακίνηση εκτός κι αν η εξαίρετη ανάρτηση του Sirocco κάνει τη μεγάλη διαφορά μέσα μου, ποτέ δεν ξέρεις πριν τη δοκιμή.

    Συμφωνώ πάντως με τη τιμή της Lexus αν θέλεις να φτιάξεις όνομα στην ανώτερη κατηγορία οφείλεις να δίνεις και την ανάλογη τιμή στο προϊόν.
    Το LFA απ’ όλες τις πλευρές δείχνει πραγματικό supercar.

  3. Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω απο τον ήχο που έκανε το LFA στο ξεκίνημα …. !!!!

    Απίστευτο δημιούργημα! Μπράβο στην Lexus.

    YΓ : Τώρα που το σκέφτομαι… ε θα πάρω δύο απο δ’αύτα ρε αδερφέέέέ!!!

    • Εγώ σε μαύρο, εσύ ό,τι θές. Αξίζει τα $400.000 από την LCD για τα όργανα μέχρι την εξάτμιση. Είναι τρελό αυτοκίνητο

      • file an psakseis k alou kanei 375.000$ dld giro sta 300.000 euro…!!!

    • Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι το fine tuning στον ήχο του LF-A το έκανε η Yamaha.. Απλά απόκοσμος ήχος..

      • Αυτό είναι τραγικά υπέροχο.. να ρυθμίζεις τον ήχο της εξάτμισης για 500+ άλογα

  4. Το LFA είναι υπέροχο! Ένα εξαιρετικό δημιούργημα από μια εταιρεία μεστή και σοβαρή.
    Το GTR ποτέ δεν το χώνευα, αλλά πάντα με ανάγκαζε να του υποκλίνομαι.
    Ο ήχος του πρώτου πράγματι είναι εντυπωσιακό. Συμφωνώ και με τον titana η LCD οθόνη του μου αρέσει περισσότερο και από της Reventon ειδικά τη στιγμή που κοκκινίζει κιόλας!
    Κακά τα ψέμματα όμως, το GTR πρέπει να είναι το μοναδικό αμάξι που σε αυτή την τιμή σου προσφέρει τόσα πολλά. Καο όχι απλά πολλά. Αλλά και πολύ καλά!
    Βέβαια, το συναίσθημα είναι συναίσθημα, οπότε Lexus. Αν και δεν έχει περιορισμένη παραγωγή?

  5. ας υπηρχε και μια στροφη στον αγωνα και θα βλεπαμε πιο θα ερχονταν μπροστα, αλλωστε αυτο που πουλαει το GTR ειναι το κρατημα οχι τοσο η επιταχυνση.

    • Θα ήθελα και γω πολύ να δω τι κάνει το GT-R απέναντι στο LF-A σε μία διαδρομή με στροφές, αν και υποθέτω ότι δεν έχει πολλές ελπίδες με έναν οδηγό που ξέρει και μπορεί να χειριστεί αυτά τα 2 αμάξια. Το GT-R, κρίνοντας από αυτά που έχω διαβάσει, είναι ένα τρομερά γρήγορο αυτοκίνητο που τα κάνει όλα αυτοματοποιημένα, δεν είναι δηλαδή τόσο οδηγοκεντρικό όσο μία GT3 πχ. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι δεν είναι πιο γρήγορο και πιο αποτελεσματικό στην πλειοψηφία των δημόσιων δρόμων.

  6. Καλά και τα δύο,ειδικά το GT-R που το έχει και εδώ κοντά ένας,απίστευτο…αλλά ρε παιδιά…δεν παύεις να δίνεις 100.000 για Nissan…Και δεν το λέω με κακία,αλλά σκεφτείτε τι αμαξάρες παίρνετε με 100 χιλιάρικα…Άσε που το LFA κάνει κρα ότι είναι supercar…

    • Τι αμαξάρες παίρνεις με 100Κ? Μία βασική 911 Carrera, μία καλά εξοπλισμένη Cayman, ένα RS5, μία C63 AMG, μία M3 ή ένα TT-RS. Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι πιο γρήγορο από το GT-R. Για την ακρίβεια, θες κοντά στις 200Κ για να βρεις ένα αυτοκίνητο που μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσια το GT-R.

  7. Τρομερό αυτοκίμητο το lexus και μπράβο στην toyota! Κουκλάρα και από εμφάνιση και από επιδόσεις,τύλιξτε μου δυό για το σπίτι..

  8. Ήταν η κορυφαία Mercedes η SLR. Δεν είχε κανένα “κουσούρι”. Το μοναδικό πρόβλημα ήταν ότι είχε τα σήματα της McLaren.. Για McLaren, σαφέστατα ήταν αποτυχημένο αυτοκίνητο. Αλλά όχι για Mercedes.

  9. Η φιλοσοφία της McLaren και της Mercedes είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. Το ότι η Mercedes κατάφερε να επιβάλλει την δική της, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν έχει τόσα πολλά στοιχεία από την McLaren. Και αυτό μπορείς να το δεις από το γεγονός ότι η MP4-12C είναι κάτι τελείως διαφορετικό από την SLR..

  10. Ναι αλλά ρε συ,Dkalo,τώρα πέταξες μάρκες αξιοσέβαστες δίπλα στο Nissan…αλλά και μόνο που συγκρίνουμε τέτοια αμάξια,δεν λέει…τα Μερσεντές,BMW,Πορσε,είναι μούρη,το GTR είναι “αλητεία”,φτιαγμένο για πίστα και μόνο…

    Πάντως ρε παιδιά τις πατατιές με τα Black Ops Division της AMG δεν υπάρχουν…είχαν βγάλει το SL65 AMG Black Edition (μπορεί να κάνω και λάθος…) με κάτι 700 άλογα και κάτι 100άρια κιλά ροπής και το πουλούσαν 100 χιλιάρικα κάτω από την SLR που είχε 600κάτι…Δηλαδή δεν υπάρχει…
    Πάντως η καινούργια McLaren δεν με εντυπωσιάζει…αντιθέτως μια Aston Martin One θα την χτύπαγα…έχε χάρη που δεν κουβαλάω ψιλά…:D

    • Κάποιοι προτιμούν την μούρη από τις επιδόσεις και γι αυτό επιλέγουν το GT-R. Προσωπικά, αν κάποιος μου έλεγε “πάρε ότι θες μέχρι 150Κ”, θα επέλεγα με κλειστά μάτια την Cayman S με μπλοκέ διαφορικό. Πάντως, το GT-R είναι ένα πολύ καλό all-around αυτοκίνητο, δεν είναι μόνο για σκληρή χρήση.

      Στην SLR δεν πουλούσαν επιδόσεις αλλά design και exclusivity.. Οπότε αναμενόμενο να υπάρχει, μέσα στο brand, κάποιο πιο γρήγορο μοντέλο. Πιο εντυπωσιακό όμως, όχι.

  11. Παντως αυτος που θελει μουρη και οχι τοσο επιδοσεις δεν θα παρει το GT-R(πως θα πουλησεις μουρη με ενα Datsun) θα παρει Πορσε, οσο για αυτο που λες οτι δεν ειναι οδηγοκεντρικο εγω εχω ακουσει το ακριβως αντιθετο οτι το νιωθεις απιστευτα αναλογικο παρολο τον απιστευτο τροπο που στριβει.

Top

Show Buttons
Hide Buttons