Lenovo: Κερδοφορία για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο 2016-2017

by George Polyzos • On 12-11-2016 • AT 10:39 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Lenovo ideapad MIIX 310 2-in-1 detachable tablet_keyboard

Η Lenovo Group ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνό της, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 2016, εμφανίζοντας αυξημένη κερδοφορία σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Τα έσοδα ανήλθαν σε 11.2 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση της τάξης του 8% από έτος σε έτος, επίπεδο που αποτελεί αύξηση της τάξης του 12% συγκριτικά με το πρώτο οικονομικό τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2016. Τα κέρδη προ φόρων για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν σε 168 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας σημαντική μεταστροφή από το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους, στο οποίο είχε καταγραφεί απώλεια της τάξης των 842 εκατομμυρίων δολαρίων. Παρομοίως, το καθαρό κέρδος ανήλθε σε 157 εκατομμύρια δολάρια, σε σχέση με την απώλεια της τάξης των 714 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το δεύτερο τρίμηνο της προηγούμενου έτους.

Οι πωλήσεις του PC και Smart Device Business Group (PCSD) της Lenovo, το οποίο περιλαμβάνει PC και tablet, ανήλθαν στα 7.8 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση κατά 8% από έτος σε έτος. Τα έσοδα προ φόρων, ανήλθαν στα 405 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 3% από έτος σε έτος.

Η Lenovo διατήρησε την πρώτη θέση διεθνώς για 14ο συνεχόμενο τρίμηνο, με 21.5% μερίδιο αγοράς και κέρδη σε κάθε γεωγραφική περιοχή, με εξαίρεση την περιοχή της Ασίας Ειρηνικού. Στη Βόρεια Αμερική, σε μια αγορά που έπεσε κατά 0,7%, η Lenovo σημείωσε ανάπτυξη της τάξης του 14,7%. Η Lenovo διέθεσε 14,5 εκατομμύρια υπολογιστές κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου, σημειώνοντας μείωση 3,2% από έτος σε έτος, σε μια αγορά που σημείωσε μείωση της τάξης του 4,8%. Στην αγορά tablet που κατέγραψε πτώση 14,7% από έτος σε έτος, η Lenovo σημειώνει καλύτερη πορεία από αυτή του γενικότερου κλάδου, με αξιοσημείωτη αύξηση 19% στις πωλήσεις στην Κίνα.

Στο Mobile Business Group (MBG), το οποίο περιλαμβάνει προϊόντα Motorola και κινητά τηλέφωνα υπό το Lenovo brand, οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου ανήλθαν σε 2 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση της τάξης του 12% σε ετήσια βάση, αλλά με σημαντική αύξηση της τάξης του 20% συγκριτικά με το τελευταίο τρίμηνο.

moto-g4-plus-right-1000-1191890

Οι πωλήσεις προϊόντων του MBG αυξήθηκαν κατά το δεύτερο τρίμηνο σχεδόν 25% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο και ανήλθαν στα 14 εκατομμύρια. Η Lenovo συνέχισε να αυξάνει τις πωλήσεις κινητών στην περιοχή της Ασία Ειρηνικού και την Ινδία, με τις πωλήσεις στην Ινδία να αυξάνονται κατά 15% από έτος σε έτος. Οι πωλήσεις Moto σημείωσαν αύξηση σχεδόν 40% συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο, λόγω του Moto G και των επιτυχημένων λανσαρισμάτων των νέων Moto Ζ και moto Mods.

Στο Data Center Business Group (DCG) το οποίο περιλαμβάνει server, storage, λογισμικό και υπηρεσίες, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 1.1 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, πτώση της τάξης του 8%. Ωστόσο, το DCG σημείωσε μια αύξηση 7% των εσόδων στην Κίνα από έτος σε έτος και αύξηση της τάξης του 12% στη Λατινική Αμερική, καθώς και ένα ακόμα ισχυρό τρίμηνο βελτίωσης των global accounts της εταιρείας κατά 16%.

Σε αυτό τον τομέα, η Lenovo έχει εστιάσει, ενισχύοντας τις δυνατότητες της στο channel engagement, επενδύοντας στην εκπαίδευση και την αναδιαμόρφωση των πωλήσεων, με στόχο μια πιο ουσιαστική σχέση με τους πελάτες της. Επίσης, δημιουργεί νέες συνεργασίες στον κλάδο και σχεδιάζει προϊόντα Νέας Γενιάς για να ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα της, όπως έχει αποδείξει, στον hyperscale τομέα της, βελτιώνοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητάς της.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons