Lenovo: Διατήρηση της 1ης θέσης στα PC, 3η στα smartphones

by George Polyzos • On 23-05-2015 • AT 9:52 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Lenovo-Y70-Touch_11

Η Lenovo Group ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το δ’ οικονομικό τρίμηνο και ολόκληρο το οικονομικό έτος, το οποίο έληξε στις 31 Μαρτίου 2015.

Οι επενδύσεις σε συγχωνεύσεις και εξαγορές και η ισχυρή ανάπτυξη δημιούργησαν μία διαφοροποιημένη επιχείρηση για τη Lenovo με smartphones, tablets, servers και άλλες υπηρεσίες που συμβάλλουν στο 37% των εσόδων του τριμήνου σε σύγκριση με το 17% του προηγούμενου έτους. Την ίδια στιγμή, η Lenovo συνεχίζει να παρέχει άριστη απόδοση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, καταγράφοντας αυτή τη χρονιά το ρεκόρ των 60 εκατομμυρίων αποστολών, και μία ισχυρή κερδοφορία, κρατώντας παράλληλα τη νούμερό ένα θέση της στην αγορά για όγδοο συνεχόμενο τρίμηνο.

Πιο αναλυτικά, για ολόκληρο το έτος, η Lenovo είχε έσοδα ρεκόρ, 46.3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 20% έτος με το έτος. Την ίδια περίοδο, τα μη ταμειακά έσοδα προ φόρων που σχετίζονται με χρεώσεις συγχωνεύσεων και εξαγορών από 168 εκατομμύρια, ανήλθαν στα 1,14 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας 12% ετήσια άνοδο. Παρόμοια, τα μη ταμειακά καθαρά έσοδα λογιστικών χρεώσεων που σχετίζονται με συγχωνεύσεις και αγορές ήταν 997 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 22%. Το μικτό κέρδος για όλο το έτος ήταν 6.7 δισεκατομμύρια δολάρια με ετήσια άνοδο 32%.

Το μικτό κέρδος της εταιρείας για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκε στα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, δημιουργώντας άνοδο 43%. Το μικτό περιθώριο κέρδους ήταν 15,7%. Τα λειτουργικά κέρδη ήταν 127 εκατομμύρια δολάρια, και τα προ φόρων έσοδα ήταν 104 εκατομμύρια δολάρια κατά το δ’ οικονομικό τρίμηνο.

Στον τομέα των PC Group (PCG), ο οποίος περιλαμβάνει ηλεκτρονικούς υπολογιστές και Windows tablets, οι τριμηνιαίες πωλήσεις της Lenovo ήταν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια, με έσοδα προ φόρων 391 εκατομμύρια, δημιουργώντας μία αύξηση της τάξεως των 11% από έτος σε έτος. Η Lenovo παρέδωσε 13,3 εκατομμύρια ηλεκτρονικούς υπολογιστές μέσα στο τρίμηνο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 2,7%, για ένα συνολικό μερίδιο αγοράς 19,5%.

lenovo vibe x2 pro

Στο Mobile Business Group (MBG), το οποίο περιλαμβάνει προϊόντα από την επένδυση στη Motorola, τον κλάδο των κινητών τηλεφώνων Lenovo, τα Android tablets και τις smart τηλεοράσεις, οι τριμηνιαίες πωλήσεις της Lenovo ήταν 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στα smartphones, η Lenovo παρέμεινε στην 3η θέση παγκοσμίως με 18,7 εκατομμύρια στο δ’ τρίμηνο, σημειώνοντας ρεκόρ 76 εκατομμυρίων παραδόσεων και βελτιώνοντας την ισορροπία σε παγκόσμιο επίπεδο στο οικονομικό έτος 2014/15. Για το έτος (στα δύο τρίμηνα συμπεριλαμβάνεται η Motorola), η Κίνα αντιπροσώπευε το 59% του όγκου των smartphones της Lenovo, ενώ οι αγορές εκτός Κίνας παρουσίασαν εύρωστη αύξηση σε ποσοστό αύξησης 450% με 31 εκατομμύρια αποστολές συσκευών smartphone.

Lenovo-Yoga-Tablet-2-8-inch

Στον τομέα των tablets, η Lenovo ξεπέρασε την αγορά και συνέχισε να αυξάνεται με συνολικές αποστολές 12 εκατομμυρίων μονάδων, μια ετήσια αύξηση ύψους 26% και μερίδιο αγοράς 5,1%. Η Motorola συνεισέφερε περισσότερα από 7,8 εκατομμύρια μονάδες στο τρίμηνο της Lenovo, με αύξηση 23,6% από έτος σε έτος, ενώ πρόσθεσε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια στα έσοδα του MBG της Lenovo.

Στο Enterprise Business Group (EBG), το οποίο περιλαμβάνει servers, λογισμικό και υπηρεσίες που πωλούνται υπό το εμπορικό σήμα τόσο της Lenovo ThinkServer όσο και του System x business unit, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Lenovo συνέχισε να κατέχει την 3η θέση στους x86 servers, ενώ ο στόχος του ThinkServer σε μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις έφερε ποσοστό αύξησης 49% των εσόδων από έτος σε έτος. Το EBG παραμένει σε καλό δρόμο για να γίνει μια επιχείρηση αξίας 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων εντός περίπου ενός έτους.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons