Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, μόλις ερωτεύτηκα

by dkalo • On 17-04-2010 • AT 1:24 pm • 12 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

Λατρεύω τα αυτοκίνητα που το design τους συνάδει με το τι κρύβουν κάτω από το καπώ τους. Θέλω το αυτοκίνητο να είναι άγριο. Όχι μόνο μηχανολογικά αλλά και σχεδιαστικά. Οπότε, δεν θα μπορούσα παρά να λατρεύω τις Lamborghini. Αυτό ακριβώς ισχύει και για το τελευταίο κόσμημα από την Saint’Agatha, την Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera.

Όνομα σιδηρόδρομος αλλά σε κάνει να καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή περί τίνος πρόκειται. 570 ατμοσφαιρικοί ίπποι και 54 κιλά ροπής από τον γνωστό V10 FSi κινητήρα των 5.2 λίτρων χωρητικότητας που στροφάρει ασταμάτητα μέχρι τις 8500rpm. Η τετρακίνηση φυσικά είναι εκεί ενώ το “Superleggera” δείχνει ότι έχουν γίνει σοβαρές προσπάθειες για μείωση του βάρους.

Και τα κατάφεραν αφού το τελικό βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1340 κιλά. Λίγα παραπάνω από ένα Mini Cooper. Με παραπάνω δύναμη. Και μεγαλύτερο μήκος. Και πλάτος. Η νέα Lamborghini είναι 70 κιλά ελαφρύτερη από την προκάτοχο της χάρη στα νέα καθίσματα, τις ελαφρύτερες ζάντες τιτανίου 19 ιντσών, τα τζάμια που είναι κατασκευασμένα από polycarbonate και τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Οι επιδόσεις της Gallardo είναι βγαλμένες από ένα άλλο, παράλληλο σύμπαν που όλα κινούνται τρομακτικά γρήγορα. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα έρχονται σε 3.4 δευτερόλεπτα ενώ μόλις 6.8 δευτερόλεπτα ακόμα χρειάζονται για να αγγίξει το αυτοκίνητο τα 200 χιλιόμετρα την ώρα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 202 μίλια, δηλαδή λίγο πάνω από τα 325 χιλιόμετρα.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, το 70% της δύναμης μεταφέρεται στους πίσω τροχούς ενώ το υπόλοιπο 30% στους μπροστά ενώ αν οι συνθήκες το απαιτούν, αλλάζει άμεσα το ποσοστό εμπλοκής κάθε άξονα για το μέγιστο δυνατό grip. Ακόμα, το 45άρι μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα φροντίζει για την αυξημένη πρόσφυση και το μειωμένο σπινάρισμα των τροχών. Τα φρένα είναι αεριζόμενα με 8πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω ενώ υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθούν κεραμικά φρένα που είναι ακόμα πιο ανθεκτικά σε σκληρή χρήση.

Το set up της ανάρτησης είναι “πολεμικό” και ό,τι πιο κοντινό στις αγωνιστικές Lamborghini Gallardo του Blancpain Super Trofeo. Πρακτικά, δεν υπάρχουν καθόλου περιθώρια για άνεση και μοναδικός στόχος των δοκιμαστών ήταν η καλύτερη δυνατή πληροφόρηση του οδηγού για το τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή κάτω από τις ρόδες του αυτοκινήτου. Όπως λέει και το επίσημο press release της Ιταλικής φίρμας: No other model in the Gallardo range is as close to a race car as this one.

Μπορεί το High Definition video που ακολουθεί να μην δείχνει την Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera να κινείται με τριψήφιες ταχύτητες σε κάποια πίστα, εμένα όμως μου προκάλεσε ένα μικρό σκίρτημα στην καρδιά, νομίζω ότι είμαι ερωτευμένος..

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

[iTunes via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. αυτο το πρασινο με τρελαινει lambo in love θελω μια τωρα!!!!!!!!!! σε hot wheels την εχω ειδη.

  2. Η ομορφότερη Lamborghini είναι η Gallardo!
    Την Reventon, δεν τη λογαριάζω είναι μαθηματικά αδύνατο να αποκτηθεί από κοινούς θνητούς. Δεν πα να είχα κερδίσει όλο το προχθεσινό τζόκερ των 19000000 ευρώ!!
    Το αμάξι έχει κάτι παραπάνω από άγρια ομορφιά! Από όποια πλευρά και να το δεις μένεις με το στόμα ανοιχτό. Η σχεδίασή του αφήνει και εμένα άναυδο αγαπητέ dkalo.
    Πρόκειται για ένα βέλος επί της ασφάλτου!

    • Πάντως το μπροστά μέρος με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, είναι σαφώς επηρεασμένο σχεδιαστικά από την Reventon.. :)

  3. Τι καθεστε και ψαχνεστε ρε παιδια με αυτοκινητα που ΠΟΤΕ δεν προκειται να αγορασετε??? Δυσκολα θα βρεις αμαξι σε τιμη 100.000+ € που να μην σε αρεσει! Ξοδεψτε την ενεργεια σας και τον χρονο σας στο να βρειτε ενα αμαξι που ειναι σε λογικη τιμη και μπορειτε (αν οχι τωρα) καποτε να το αγορασετε!

    • Όλοι έχουν δικαίωμα στο όνειρο ;)

    • Ποια είναι η “λογική” τιμή? Και γιατί να μην μπορούμε να αγοράσουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Όλα είναι πιθανά.. :)

  4. Α ρε dkalo, με το ΔΝΤ πάνω απ’το κεφάλι μας και ποστάρεις τέτοια wet dreams… :p
    (όχι ότι αν δεν είχαμε την οικονομική κρίση θα ήμουν έξω απ’την αντιπροσωπεία αλλά λέμε τώρα!)

    • Πραγματικά, δεν φταίω εγώ. Αυτή η καταραμένη η Lamborghini που δεν καταλαβαίνει ούτε από κρίσεις, ούτε από τίποτα.. Ειλικρινά, είχα πολύ καιρό να νιώσω έτσι για ένα αυτοκίνητο..

  5. Τι να το κάνεις το ραδιόφωνο σε ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, μια απορία μόνο!

    • Συμφωνώ.. Ειδικά όταν έχεις ένα V10 στην πλάτη σου να στριγγλίζει ασταμάτητα μέχρι τις 8500 rpm..

  6. συγνωμη αλλα η ομορφοτερη lambo ειναι η countach…. τοση ρετρο γωνια ουτε στο hard drivin…. :D

  7. εκτος την miura που ειναι η πρωτη lambo και ισως η πιο ομορφη! μετα την diablo gtr που ηταν ειδικη εκδοση βγηκαν καμια 30αρια οι οποιες ηταν μονο στην ιαπωνια νομιμες στην εκδοση δρομου η gallardo σε αυτην την εκδοση ειναι ερωτευσιμη και οπως πρεπει να ειναι lambo χαμηλες,τρομακτικες στην οψη και στην οδηγησει! και οπως εχει πει ο valentino balboni δοκιμαστης της lambo απο την αρχη και μυθος! αμα την πιεσεις θα σου ζητησει να σταματησεις αν οχι θα σε πεταξει απο τον δρομο.

Top

Show Buttons
Hide Buttons