Κωτσόβολος: Θετικά οικονομικά αποτελέσματα και συνεργασία με την Green

by George Polyzos • On 11-06-2017 • AT 10:30 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Η Κωτσόβολος παρουσίασε τα αποτελέσματα της προηγούμενης οικονομικής χρήσης, ανακοίνωσε τα πλάνα για τη νέα χρονιά και ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας Green.

Όπως ανακοινώθηκε, τα κέρδη προ φόρων (EBIT) θα ανέλθουν στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) θα ανέλθουν στα 14.5 εκ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ, καθώς και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ. Οι επενδύσεις για το οικονομικό έτος 2016/17 ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ.

Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης όλων των καταναλωτών, προέβη πρόσφατα σε μια κομβική συνεργασία με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας Green που δραστηριοποιείται στην εμπορία και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η Green παρέχει πακέτα ηλεκτρικής ενέργειας για ιδιώτες και επαγγελματίες με εκπτώσεις που κάνουν τη διαφορά στη μείωση των καθημερινών τους ενεργειακών εξόδων. Επιπλέον, στο πλαίσιο της προσωπικής εξυπηρέτησης, παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως είναι η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία myGreen.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι πελάτες της Green θα μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους σε οποιοδήποτε κατάστημα Κωτσόβολος, διευκολύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τους καταναλωτές. Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, τόσο στις ποσότητες ενέργειας που εμπορεύεται, όσο και για τη γενικότερη δραστηριότητά της στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Παράλληλα, η Κωτσόβολος εφαρμόζει το επενδυτικό της πλάνο, αναβαθμίζοντας το δίκτυο των καταστημάτων της, έχοντας εγκαινιάσει τον τελευταίο χρόνο 4 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 8 ανακαινίσεις και 6 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών.

Τα τελευταία δύο χρόνια η Κωτσόβολος έχει αυξήσει τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους της. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που απαιτούνται για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων.

Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος. Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον όμιλο της Dixons Carphone, καθώς ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

Στην Κωτσόβολος, η αγοραστική εμπειρία ξεπερνά τα όρια του καταστήματος, καθώς η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρείς εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο YouTube (Try Me, Try Me #NOT, Βάζουμε τον chef στην πρίζα), όπου η τεχνολογία αποκτά φωνή για όσους θέλουν να την γνωρίσουν καλύτερα. Επιπρόσθετα, ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εύκολη πλοήγηση του www.kotsovolos.gr αύξησαν την επισκεψιμότητά του κατά 23%, ενώ οι unique visitors αυξήθηκαν κατά 13%.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons