2 ασκήσεις κοιλιακών και 6 pack για geeks και κομπιουτεράδες

by Stefanos Kofopoulos • On 08-08-2011 • AT 3:31 am • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

2 ασκήσεις κοιλιακών και 6 pack για geeks και κομπιουτεράδες

Οι κοιλιακοί είναι σημαντικοί, όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά και για όσους κάθονται μπροστά σε υπολογιστή. Geeks, bloggers και κουμπιουτεράδες έχουν ήδη την επιλογή για κοιλιακούς σε 2 λεπτά την ημέρα. Οι κοιλιακοί βέβαια μπορούν γυμναστούν και μέσα από το iPhone και τα 6 apps για να ξέρετε πότε κάνατε τι και φυσικά για να μοιράζεστε με φίλους και γνωστούς το πόσο fit είστε.

Υπάρχει όμως ένας ακόμα τρόπος για κοιλιακούς, με 2 ασκήσεις μόνο, που περιγράφει ο Tim Ferriss στο The 4-Hour Body. Αυτές είναι οι δύο ασκήσεις κοιλιακών που γυμνάζουν περισσότερο από κάθε άλλη άσκηση όλους τους μύες στο ίδιο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με ένα απλό crunch. Οι κοιλιακοί ποδήλατο και οι κοιλιακοί με ανασήκωμα ποδιών είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να δοκιμάσετε εδώ και τώρα, ειδικά αν περνάτε πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή.

Σύμφωνα με ηλεκτρομυογράφημα, το Bicycle crunch είναι 248% πιο αποδοτικό από την απλή άσκηση κοιλιακών και το Captain’s chair 212% πιο αποδοτικό. Αν συνδυάσετε τις ασκήσεις αυτές με τα iPhone apps για κοιλιακούς θα έχετε ένα πλήρες οδηγό και πρόγραμμα στο σπίτι.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το 6 pack έχει να κάνει με το λίπος, οι γεροί κοιλιακοί μύες που θα υποστηρίξουν τον κορμό σου και την στάση που έχεις τόσες ώρες μπροστά στον υπολογιστή, δεν χρειάζονται να φαίνονται. Αν θέλεις κοιλιακούς κουτάκια τότε προσέχεις την δίαιτα σου.

  2. Βασικά γενικότερα οταν κανεις γυμναστική πρεπει να προσέχεις τι τρως καθημερινά.Φυσικά για να κάνεις καλους κοιλιακούς δε αρκεί να κανέις 2 διαφορετικές ασκησεις κοιλιακων αλλα και αεροβια γυμναστική(διαδρομο,ποδηλατο)Και φυσικά δε αρκεί να γυμνάζεις μονο αυτή την μυική ομάδα αλλα ολο το σώμα.Ειναι άσχημο το θεαμα να βλέπεις ωραιά ΄΄κοιλιά”και αδύναμο στήθος ή λεπτά χέρια

  3. Για να κανει 6 pack κανείς πρέπει να έχει και το σωστό σωματότυπο επίσης + αυτά που είπατε παραπάνω.

    Δεν προτείνω τις παραπάνω ασκήσεις σε όσους έχουν πρόβλημμα με την μέση τους (π.χ Δισκοκήλη όπως έχω εγώ).

Top

Show Buttons
Hide Buttons