Το 33% των τραπεζών αδυνατεί να προσφέρει ασφαλείς online πληρωμές

by George Polyzos • On 31-01-2016 • AT 10:55 am • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

online-payment-02

Έρευνα της Kaspersky Lab αποκαλύπτει ότι το 33% των οργανισμών παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών δεν προσφέρει στους καταναλωτές ένα ασφαλές κανάλι για όλες τις online πληρωμές.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της B2B International, αποκάλυψε ότι πολλές τράπεζες και εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών πασχίζουν να προστατεύσουν πλήρως τα συστήματα τους και τους πελάτες τους από την οικονομική απάτη, σε μια εποχή που οι πελάτες χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερες συσκευές για την εκτέλεση ενός συνεχώς αυξανόμενου αριθμού online συναλλαγών.

Τα δύο τρίτα (65%) όσων συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι οι πελάτες τους χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο διαφορετικές συσκευές για να πραγματοποιούν online πληρωμές. Ωστόσο, μόλις το 53% έχει υλοποιήσει σύστημα ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων.

Επιπλέον, μόλις το 50% έχει υλοποιήσει μια εξειδικευμένη λύση για την καταπολέμηση της ηλεκτρονικής απάτης σε πραγματικό χρόνο, παρότι το 22% θεωρεί ότι αυτή είναι η πιο αποτελεσματική μορφή προστασίας. Λιγότερες από τις μισές εταιρείες (42%) επεκτείνουν μια τέτοια λύση στις συσκευές των πελατών τους και μόνο το 67% εφαρμόζει μια ασφαλή σύνδεση για όλες τις διαδικτυακές πληρωμές.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 48% αποδέχεται πως απλώς μετριάζει τον κίνδυνο αντί να τον απομακρύνει εξ ολοκλήρου, ενώ το 29% δηλώνει ότι είναι λιγότερο κοστοβόρο να αντιμετωπίσει τα περιστατικά οικονομικής απάτης όταν αυτά προκύψουν, σε σχέση με τις προσπάθειες προληπτικής αποτροπής αυτών των συμβάντων.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι «γενικού τύπου» λύσεις διαδικτυακής ασφάλειας δεν θεωρούνται αποτελεσματική μέθοδος για την πρόληψη των ολοένα και καλύτερα συγκαλυμμένων επιθέσεων phishing και κακόβουλων προγραμμάτων, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε οικονομική απάτη. Λιγότερο από το 10% των ερωτηθέντων συμφώνησε με αυτήν την επιλογή.

online-payment-03

Μια εξειδικευμένη λύση αποτελεί την προτιμώμενη επιλογή. Το Kaspersky Fraud Prevention είναι μια ολοκληρωμένη λύση ασφάλειας που αποσκοπεί στην καταπολέμηση της διαδικτυακής τραπεζικής απάτης. Παρέχει πολυεπίπεδη προστασία για online και mobile banking υπηρεσίες. Η κύρια πλατφόρμα αποτελείται από δύο υποσυστήματα. Το πρώτο είναι ένας clientless μηχανισμός, ο οποίος εγκαθίσταται εντός των υποδομών μιας τράπεζας ή υπηρεσίας ηλεκτρονικών συναλλαγών, εξασφαλίζοντας ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας, μέσω της ανάλυσης των τραπεζικών λειτουργιών στις συσκευές των πελατών.

Το άλλο υποσύστημα είναι μια λύση για τερματικές συσκευές (π.χ. υπολογιστές και φορητές συσκευές). Μόλις εγκατασταθεί σε έναν Mac ή Windows υπολογιστή, το Kaspersky Fraud Prevention for Endpoints ελέγχει την αυθεντικότητα των ιστότοπων και ανοίγει τις ιστοσελίδες σε προστατευμένη λειτουργία, ώστε να διασφαλίσει ότι όλα τα προσωπικά δεδομένα προστατεύονται από κλοπή ή τροποποίηση.

Επίσης, εξασφαλίζει ότι κανενός είδους κακόβουλο λογισμικό δεν μπορεί να φορτωθεί στον υπολογιστή. Με τη σειρά του, το Kaspersky Fraud Prevention SDK (Software Development Kit) επιτρέπει την ανάπτυξη εφαρμογών για Android, iOS ή Windows Phone, οι οποίες είναι ασφαλείς από πιθανές διαδικτυακές απάτες.

Στην έρευνα «IT Security Risks», η οποία πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και τη B2B International το 2015, συμμετείχαν πάνω από 5.500 στελέχη εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων 131 εκπροσώπων τραπεζών και υπηρεσιών πληρωμών από 26 χώρες.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το άρθρο είναι διαφήμιση του Κασπέρσκυ???

    • Καλημέρα, όχι πρόκειται για έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky

Top

Show Buttons
Hide Buttons