Siri διαφημιστικό με Martin Scorsese που ο Steve Jobs θα ακύρωνε

by Stefanos Kofopoulos • On 24-07-2012 • AT 6:05 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

Siri διαφημιστικό με Martin Scorsese που ο Steve Jobs θα ακύρωνε

Νέο διαφημιστικό για το iPhone 4S και το Siri, από αυτά που η Apple δεν μας έχει συνηθίσει. Σε ένα ταξί κάπου στην Νέα Υόρκη ο Martin Scorsese ενημερώνεται με την βοήθεια του Siri για την κίνηση στον δρόμο, για το που βρίσκεται ο φίλος του κλπ. Το νέο iPhone 4S Siri διαφημιστικό ακολουθεί την νοοτροπία των τελευταίων διαφημίσεων της Apple με celebrities να παρουσιάζουν τις δυνατότητες του Siri στην καθημερινότητα. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις εμφανίστηκαν στην Apple μετά τον θάνατο του Steve Jobs που επέμενε και χρησιμοποιούσε διαφορετική αισθητική και φιλοσοφία στην προώθηση του iPhone.

Siri διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Martin Scorsese

Το νέο διαφημιστικό για το Siri με τον Martin Scorsese έχει όνομα: Apple – iPhone 4S – TV Ad – Busy Day με προφανή σκοπό και στόχο να προωθήσει την ιδέα ότι το Siri μπορεί να κάνει την ζωή ευκολότερη ακόμα και σε μια πολυάσχολη πόλη όπως η Νέα Υόρκη.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εγω αυτο που βλέπω είναι πως ότι κι αν κάνει η apple μετα τον θάνατο του jobs αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό κ το συμπέρασμα είναι πως ο jobs δεν θα το έκανε έτσι..

    • Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Η Apple σε αρκετά σημεία πλέον έχει γίνει μια άλλη εταιρεία. Καλό ή κακό θα δείξει τα επόμενα χρόνια.

      • Όπως και να το κάνεις είναι κακό. Εδώ έχει “σημαδέψει” ανθρώπους που ούτε καν ήταν οπαδοί της Apple. Είχε λάμψη ο Jobs και την έδινε απλόχερα στην εταιρία του Cupertino. Αυτή η “λάμψη” λοιπόν, πλέον…λείπει.

  2. Οι διαφημίσεις αυτές αρχίζουν και παίρνουν την μορφή του “I wanna be like Mike” των 90s, με όλη την φρενίτιδα που τούς ακολούθησε. Το μέγα λάθος (κατά την άποψη μου) είναι ότι στην περίπτωσή του Mike, ήταν ο ίδιος το “προϊόν” που πουλούσε τρελά, ενώ στην περίπτωση του Iphone το προϊόν είναι (ή ήταν μέχρι τώρα) ο star. Δημιουργώντας τέτοιες είδους διαφημίσεις (με A listers) σε τόσο καυτό προϊόν τελικά θα καταφέρουν να το αποδυναμώνουν και κατά επέκταση & τις πωλήσεις του. Γιατί εάν το κάνεις μόδα, πρέπει πάντα να ξέρεις ότι η μόδα αλλάζει.

  3. Θεωρητικά και ο Bill Gates είναι μια προσωπικότητα για την Microsoft έχασε λίγο τον βηματισμό της με τον Ballmer άλλα νομίζω ότι και η Apple θα μπορέσει να βρει ισορροπία.

    Δεν θέλω να συγκρίνω τον Jobs με τον Gates καμία σχέση, απλός ότι η κάθε εταιρία έχει κάποιο πρόσωπο που έχει ιδιαίτερο βάρος.

  4. Συμφωνω με το βασιλη.πως ξερουμε οτι θα το ακυρωνε?μηπως απλα πουλαει να λεμε οτι αυτο δε θα το δεχοταν ο Steve Jobs?enough is enough.

    • Είναι μια διαφήμιση χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία, όπως και οι παρόμοιες άλλες, που βγήκαν μετά τον Steve Jobs. Μέχρι τότε η Apple δεν είχε χρησιμοποιήσει celebrities ποτέ ή μόνο με τους U2 και την αποκλειστική συνεργασία που είχαν κάποια περίοδο με το RED product του Bono

  5. Μπορεί να ισχύει ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν αποπνέει Apple και θα μπορούσε εύκολα να είναι πχ της Samsung, αλλά ο κύριος… Marty είναι απολαυστικός. Βέβαια, ίσως αυτό να μην είναι και το καλύτερο για το προϊόν, όπως ήδη ειπώθηκε…

    • Αυτό ακριβώς. Η apple χάνει σιγά σιγά αυτή την λίγο αφαιρετική ιδιότητα που την ξεχώριζε από τις υπόλοιπες εταιρίες. Θα έρθει στο επίπεδο των υπολοιπων, θα αρχίσει να συγκρίνεται μαζί τους με απόλυτα χαρακτηριστικά και τότε ο ανταγωνισμός δεν θα χαριστεί!

  6. χρησιμοποιησε και “συνεργαστηκε” με τους beatles που λατρευε.Προσωπικα δεν το θεωρω μειον ισα ισα χρησιμοποιησε προσωπο κοινης αποδοχης.bonus+

  7. Ποιο ψευτικη διαφημιση δε γινεται?? Εχουν βαλει το video στο γρηγορο για να δειχνει πως το Siri ειναι πιο γρηγορο απο το S Voice της Samsung(γι’αυτους που γνωριζουν)!!!!!! Κι ομως αυτο δεν ισχυει……
    Κι αν αντεγραψε η Samsung to Siri τι πειραζει? Ουτε δικια μου ειναι η APPLE ουτε η SAMSUNG… σαν καταναλωτης μιλαω εγω…!

Top

Show Buttons
Hide Buttons