Ο Internet Explorer κερδίζει έδαφος, έγινε καλός και σε θέλει πίσω

by Stefanos Kofopoulos • On 04-04-2012 • AT 4:33 pm • 17 ΣΧΟΛΙΑ
Computing Τεχνολογία

Ο Internet Explorer κερδίζει έδαφος, έγινε καλός και σε θέλει πίσω

Η αλήθεια είναι πως ο Internet Explorer έχει γίνει καλός και η Microsoft επιμένει σε αυτό. Μερικές λάθος κινήσεις και το μερίδιο της αγοράς ενός από τους δημοφιλέστερους browser του πλανήτη άρχισε την κάτω βόλτα, μέχρι πριν από περίπου δύο μήνες. Ο Internet Explorer που όλοι αγαπάμε να μισούμε κατάφερε τον Φεβρουάριο να αυξήσει το μερίδιο αγοράς του από 52.8% σε 53.8%.

Ίσως οι χρήστες τελικά να άφησαν στην άκρη έχθρες και να κοίταξαν με άλλο μάτι και πάλι τον Internet Explorer 9, κάτι που θα έπρεπε κάθε χρήστης να κάνει. Επιπλέον ενδιαφέρον προκαλεί η πτώση του marketshare όλων των άλλων browser, αφού δείχνει πως οι νέοι χρήστες που γύρισαν και πάλι σε Internet Explorer προέρχονται από όλα τα μέτωπα. Πιο συγκεκριμένα ο Firefox έπεσε από το 20.9% στο 20.6%, ο Chrome από 18.9% στο 18.6%, ο Safari από 5.2% στο 5.1%, και ο Opera από το 1.7% percent στο 1.6%. Εσύ;

[via]

 

Ενημέρωση: Το άρθρο αυτό αρχικά δημοσιεύθηκε από διαφορετικό συντάκτη.
Τροποποιήθηκε, βελτιώθηκε και επαναδημοσιεύθηκε από τον Titanas

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εγω?? Μα φυσικα μονο σαφαρι! Μαλιστα εαν κανεις το ιδιο γραφημα με τα mοbile devices ειμαι διγουρος οτι το ποσοστο του σαφαρι θα ειναι πολυ μεγαλυτερο και με σαφη ταση αυξησης.

    • Ο Safari είναι πολύ ασήμαντος και κυρίως γιατί η Apple τον κάνει ασήμαντο. Δεν ταιριάζει σε κανενός είδους στρατηγική της εταιρείας. Ακόμη και δια στόματος Jobs έγινε υποβάθμιση της σημασίας των browser consumed apps υπέρ των iphone apps.

      Ο Chrome είναι η απόδειξη για το πόσο σπαταλημένο δυναμικό είχε αυτός ο browser που στα χέρια κάποιου άλλου παίκτη έγινε τόσο σημαντικός.

      • Ναι έτσι είναι αλλά τα apps δίνουν δισεκατομμύρια προς το παρόν οπότε προτίμησαν αυτό στην Apple

      • Συμφωνώ. Δε θα ισχυριστώ πάντως ότι η μεταπώληση λογισμικού είναι περισσότερο/λιγότερο προσοδοφόρα από την διαφήμιση. Οι αγορές φαίνεται να πιστεύουν ότι είναι προς το παρρόν.

  2. Στην πηγή του άρθρου έχει τα στοιχεία και για το mobile browsing (που ούτε το 10% της αγοράς δεν έχει ακόμη) με τον Safari εδώ και μήνες να παρουσιάζει μόνο σαφή πτωτική τάση:

    On mobile, it’s a different story, though. There, Microsoft is far behind rivals with only 0.5 percent of browser usage.

    Apple continues to dominate, though Safari dropped from 61.2 percent of usage in February to 60.5 percent in March. The Android browser dipped from 18.6 percent to 18.3 percent, while Opera Mini rose from 14.4 percent to 15.4 percent.

    Mobile browsing is growing, but so is desktop browsing. The split between the two types stayed the same in March: 92.5 percent on personal computers compared to 7.2 percent on phones and tablets, Net Applications said.

    Πάντως ο Safari στο desktop είναι ο λιγότερο καλός για μένα από του 5 μεγάλους. Γι’ αυτό ούτε στο OS X καταφέρνει να είναι πρώτος (νομίζω είναι ο Chrome?).

  3. Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω IE.
    (Linux)
    :)

    • Μπορείς να βάλεις ένα virtual machine να στήσεις σε αυτό ένα win 7 και να τρέχεις ΙΕ
      χαχαχαχα
      οπότε το θέμα σου δεν είναι ότι δεν μπορείς αλλά δεν θέλεις… και καλά κανείς

      και εγώ με linux και πιο πολύ με chrome και λίγο λιγότερο opera.
      στα win ήταν το αντίθετο. πιο πολύ opera και λίγο λιγότερο chrome

  4. Ο σαφαρι σε επιτραπεζιο υπολογιστη ειναι δραμα…!! Το χρωμιο (:Ρ) μπορει να ειναι το πιο γρηγορο αλλα ειναι και πιο βαρυ νομιζω σε σχεση με μοζιλα και οπερα…!! Παντως κι εγω χρωμιο χρησιμοποιω…!! :)

  5. Θα σκίσω φλέβα με τα ποσοστά των browsers. Δεν έχει σημασία ποιός είναι ο καλύτερος, αλλά ποιός σπάει περισσότερο διαφημηστικό inventory. Οι χρήστες δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά. Μπεεε Μπεεεεε.

    • Τί εννοείς σπάει;

  6. Θυσιάζει. Ακόμη και αν είναι άδειος ο διαφημιστικός χώρος, οι μνηστήρες είναι όλα τα παιδιά μιας εταιρείας ή ακόμη και οι εμπορικοί συνεργάτες στους οποίους έχει υποσχεθει αντισταθμιστικά οφέλη.

    Για την MS κρίνοντας από τις διαφημίσεις που βλέπω στα properties, αυτό είναι IE9 και Hotmail. Για την Google είναι Chrome και Play. Στο Youtube πάλι παίζει αυτό που ανέφερα με αντισταθμιστικά οφέλη.

  7. O IE αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει την καλύτερη μηχανή javascript, πάει τάπα! Να υποστήριζε και όλα τα web standards και θα ήταν μια χαρούλα!

    • Βαριά δήλωση. Καλύτερη τι σημαίνει; Πιο γρήγορη; Πιο συμβατή; Πιο σύμφωνη με τα standards; Πιο μικρό mem footpring; Δεν είναι τίποτα από αυτά το chakras.

      Και όταν λέμε web standards τι εννοούμε; Το κάθε πείραμα που δημοσιεύει επιφανής developer στο blog του –εκτός κοινής διαδικασίας– και το οποίο για μαγικό λόγο θεωρείται ξαφνικά “html 5”;

      Η html έχει γίνει μπ*****λο. Δεν υπάρχουν πια standards.

  8. Μην ξεχνάμε και εμάς του “εταιρικούς” χρήστες που είμαστε με Win XP ή Win 2000 και έχουμε ξεμείνει με παλιές εκδόσεις.

    Δεν ξέρω αν η MS ενδιαφέρεται για συνολικό μερίδιο αγοράς σε ΙΕ ή αν θέλει να “μαζέψει” τους χρήστες σε ΙΕ9… καλό θα ήταν να έβγαζε έκδοση του ΙΕ9 για παλαιότερα windows ώστε να μετακινηθεί το ποσοστό του ΙΕ6, 7 και 8 στον νεότερο (και καλύτερο) ΙΕ9.

    Εδώ έχει μια κατανομή με βάση την έκδοση του κάθε browser για όποιον θέλει να χαζέψει.

    Πάντως το ποσοστό 6,9% στον ΙΕ6 και 2,68% στον FF3.6 κάπως μου κάθονται :-)

  9. Γι μενα ο chrome (αν και χρησιμοποιω IE9) ειναι ο πιο ολοκληρομενος browser. Σου παρεχει το καλυτερο ενωποιημενο οικοσυστημα και μερικες φορες νομιζεις οτι ειναι OS απο μονος του.

    • Όντως! Κρασάρει πιο συχνά και από τα windows millenium αυτές τις μέρες….

  10. Άντε να πω και εγώ τα δικά μου.

    Μονογαμικά Firefox (θεωρώ πως εχει καλύτερα dev tools και extentions)
    Ξενοκοιτάω ie9 γιατί είναι ο πιο γρήγορος από όλους.

    Chrome δυστυχώς μου κρασάρει και δεν βρίσκω σε τι είναι καλύτερος από το Mozilla. Υπερεκτιμημένος κατά τη γνώμη μου.

    Opera μόνο στο κινητό.

Top

Show Buttons
Hide Buttons