Οι τρελές iPad τιμές στην Ελλάδα, για να μην το αγοράσετε ποτέ
από Titanas 10-04-2010 | 03:56 pm | 158 σχόλια
Hot!Είναι περίεργος ο τρόπος που λειτουργεί το Ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο και η εισαγωγή προϊόντων Apple στην Ελλάδα. Ήδη το e-shop και η topsystems έχουν ενημερώσει τα sites για το iPad WiFi των 32GB και 64GB με τιμές από ένα άλλο κόσμο.
Στο e-shop: €649 για το iPad WiFi 16GB και €749 για το iPad WiFi 32GB
Στην topsystems: €659 για το iPad WiFi 16GB και €759 για το iPad WiFi 32GB
Στην Apple: $499 για το iPad WiFi 16GB και $599 για το iPad WiFi 32GB
Με την ισοτιμία που ισχύει σήμερα το Google λέει ότι:
499 U.S. dollars = 370.865849 Euros
599 U.S. dollars = 445.187663 Euros
Δεν ξέρω αν ο Ελληνικός ήλιος θα γυαλίζει λιγότερο στην οθόνη του iPad που θα πουλήσουν τα Ελληνικά online καταστήματα αλλά η διαφορά τιμής είναι εξοργιστικά μεγάλη και δικαιολογείται μόνο αν μαζί με το iPad πουλάνε ακόμα ένα iPad! Είναι τραγικό τα 370 ευρώ να γίνονται 649 ευρώ στο Ελληνικό ράφι. Είναι τραγικό και τώρα ξέρετε ότι μάλλον δεν πρέπει να αγοράσετε iPad WiFi από την Ελλάδα.
Update: Να θυμίσω ότι ένα από τα features του iPad είναι η τιμή, σύμφωνα με την Apple. Με τόσο ακριβή τιμή στην Ελλάδα το iPad χάνει το νόημα του, το προϊόν τρώει χτύπημα κάτω από την μέση.
Update 2: Η επίσημη απάντηση της iSquare για τις τιμές του iPad στην Ελλάδα

[Thanks σε όλους που το έστειλαν]



158 σχόλια στο θέμα: Οι τρελές iPad τιμές στην Ελλάδα, για να μην το αγοράσετε ποτέ
marvel on 10.04.2010 @ 04:00 pm.
γιατί δεν το περίμενες?
Titanas on 10.04.2010 @ 04:03 pm.
Όχι. Ειλικρινά είχα μείνει στην μετατροπή των δολαρίων σε ευρώ. $499 περίμενα να γίνει €499. Αυτό που κάνουν είναι τρελό. Σχεδόν διπλασιάζουν την τιμή!
marvel on 10.04.2010 @ 04:04 pm.
γιατί όλα τα αλλα προϊόντα τις apple ήταν σε μετατροπή δολαρίων-ευρώ?
@ngel on 10.04.2010 @ 04:03 pm.
Που ζούνε επιτέλους αυτοί οι άνθρωποι; Δεν έχουν καταλάβει ότι αν το θέλουμε φτηνά θα το πάρουμε απ’εξω; Σε ποιά εποχή ζουν και νομίζουν ότι διαχειρίζονται και eshop! Έλεος πια με αυτές τις τριτοκοσμικές συμπεριφορές!
Titanas on 10.04.2010 @ 04:04 pm.
Πραγματικά το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι έχουν στείλει κάποιον να τα φέρει σε μια βαλίτσα και θα πληρώσουν στο τελωνείο φόρους. Δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά!!!
topsystems on 14.04.2010 @ 10:43 pm.
Αγαπητοί φίλοι,
Δεν συνηθίζω να γράφω σε blog, αλλά μιας και φιλοξενείτε στο blog σας την φωτό του iPad από το site μας, και προς αποφυγή παρερμηνειών, θέτω υπόψη σας τα παρακάτω:
1. Η apple ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΙ Προιόντα της απευθείας σε άλλες χώρες, εκτός του επίσημου διανομέα – αντιπροσώπου της.
2. Για να αγοραστεί iPad από Αμερική στην Ελλάδα, πρέπει να αγοραστεί από έμπορο-μεταπωλητή της Apple με κάποιο εμπορικό κέρδος το οποίο κυμαίνεται στην Αμερική περί το 7-12% επί της επίσημης τιμής του Applestore.
3. Τα μεταφορικά που επιβαρύνουν ένα laptop/iPad (ή κάτι παρεμφερές σε όγκο, βάρος) από Αμερική είναι περί τα 40-60 euro (αφορά αξία εμπορευμάτων γύρω στα 10.000 δολάρια για να επιτευχθεί αυτό το κόστος). Ακόμα και από ebay, αν αγοράσει κανείς από Αμερική ένα μεταχειρισμένο laprop, το κόστος είναι 100+ euro για τη μεταφορά)
4. Μια εταιρεία που θα μεταπουλήσει νόμιμα το προιόν στην Ελλάδα, θα πρέπει να εκτελωνίσει και να επιβαρύνει το προιόν με το κόστος του εκτελωνισμού, και να μην ξεχνάμε και το κόστος του ΦΠΑ, που στην Ελλάδα είναι 21%, ενώ στο Αμερικάνικο AppleStore απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
5. Το εμπορικό κέρδος της εταιρείας που θα εισάγει και θα πουλήσει το προιόν στην Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίσει όχι μόνο τα έξοδά της, αλλά και να μπορέσει να αντικαταστήσει (βλ. ΕΓΓΥΗΣΗ) το προιόν σε περίπτωση βλάβης, πρέπει να ανέρχεται στο 10-15% επί του κόστους του προιόντος, το οποίο σημειωτέον επιβαρύνεται με προπληρωμή στον προμηθευτή, τραπεζικά έξοδα κλπ.
6. Στην topsystems, επειδή “γουστάρουμε” αυτό που κάνουμε, αποφασίσαμε να φέρουμε μερικά κομμάτια για κάποιους πελάτες που μας τα έχουν προπαραγγείλει, και αναρτήσαμε στη σελίδα μας, το προιόν προς πώληση, χωρίς να έχουμε ασφαλώς στο μυαλό μας ότι θα βγάλουμε τα τρελά λεφτά από αυτό. Στην καλύτερη περίπτωση από την κίνηση αυτή προσβλέπουμε σε προβολή μας σε τυχόν πελάτες που θα ήθελαν να αγοράσουν το προιόν, αλλά και να το δούν από κοντά, όταν αυτό θα είναι διαθέσιμο στο κατάστημά μας.
7. Το κόστος λοιπόν του iPad είναι για το 16GB :
$ 499 = € 365 (περίπου η ισοτιμία 14.Απριλιου 2010)
Για να αγοραστεί από Αμερική για Ελλάδα η τιμή του είναι +7%, δηλαδή € 390
Με το μεταφορικό κόστος η τιμή είναι +€ 45 , δηλαδή € 435
Mε το εκτελωνιστικό κόστος η τιμή επιβαρύνεται με 10% (περίπου για εισαγωγή περί τα $10.000) δηλαδή η τιμή φτάνει τα € 478.
Mε το εμπορικό μας κέρδος η τιμή φτάνει (αν το υπολογίσουμε στο +14%) στα € 545
Εδώ πρέπει να προστεθεί το ΦΠΑ 21% δηλαδή η τιμή διαμορφώνεται στα € 659 !!!
Είμαστε στη διάθεσή σας για όποια διευκρίνηση ή επεξήγηση, λάβετε όμως υπόψη σας, ότι το να χαρακτηρίζεται μια προσπάθεια που γίνεται με μεράκι, και με σκοπό να φέρουμε όσο πιο σύντομα μπορέσουμε το προιόν αυτό στη διάθεση των ενδιαφερομένων, ως απατεωνίστικη τακτική, ότι θέλουμε να “γδάρουμε” τους Έλληνες καταναλωτές, και ό,τι άλλο, επιεικώς μας αδικεί και μας αποθαρύνει. Και ασφαλώς μια εταιρεία δεν μπορεί να φέρνει προιόντα “μαύρα”,δηλ. χωρίς εκτελωνισμό και την επιβάρυνση του ΦΠΑ.
Δεν θεωρούμε επίσης πρακτικές κάποιων εταιρειών που επίσημα διακινούν προιόντα της Apple (όπως iphone) αντίστοιχες του επιπέδου των προιόντων της Apple. Μια απ’αυτές θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα : iPad με € 569 euro αλλά μπείτε σε λίστα αναμονής , να σας μετρήσουμε, να δούμε πόσα iPad θα φέρουμε και μετά απο κανα δυο μήνες βλέπουμε αν θα σας δώσουμε. Α! και αν έχετε και κανένα μέσο, να σας βάλουμε πιο μπροστά στη λίστα αναμονής. !@$!#@$%@#%@#$%^$#@%
:)
Φιλικά
Βασίλης
Top Systems
Titanas on 15.04.2010 @ 03:08 am.
Βασίλη, ευχαριστώ για την απάντηση! Φαντάζομαι ότι επειδή απαντάς σε εμένα οι χαρακτηρισμοί περί γδαρσίματος κλπ δεν πάνε σε μένα. Όπως το εξηγείς είναι αυτό που έγραψα. Φέρατε μερικά κομμάτια όπως θα μπορούσε να φέρει ο καθένας, κάνετε όλες τις νόμιμες κινήσεις και το πουλάτε.
topsystems on 15.04.2010 @ 10:19 am.
Καλημέρα,
Οχι, δεν πάει σε σένα, το λέω για την εντύπωση που δίνουν γραφόμενα διαμαρτυρίας για τις τιμές, όχι μόνο σε αυτό το blog. Πάντως γενικά, θα πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι οι τιμές στο Apple Store, δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ, γι αυτό και οι τιμές στην Ευρώπη θα είναι κοντά στις τιμές στην ιστοσελίδα μας, με κάποια απόκλιση προς τα κάτω που εκτιμώ ότι δεν θα υπερβαίνει τα 30-40 ευρώ.
:)
Φιλικά
Βασίλης
topsystems
Anon on 15.04.2010 @ 02:20 pm.
Πάντως και το post σου αποπνέει έναν αέρα ότι τα ελληνικά eshop πάνε να κάνουν “εξυπνάδα”… πράγμα που όπως είδες δεν ισχύει. Δεν είναι κακό να κάνεις ένα update το post.
Kensai on 15.04.2010 @ 10:31 am.
Βασίλη, έγραψες!
Εκ μέρους ενός δυνητικού αγοραστή συγχαρητήρια για την εκτενή και επεξηγηματική απάντηση. Προσωπικά είναι μια απ’τις λίγες φορές που βλέπω επιχειρηματική (με την έννοια του commercial) απάντηση σε «παράπονο» που ξεκίνησε σε ελληνικά social media. Αυτό δείχνει ότι η Top Systems- αλλά και οι εργαζόμενοί της- έχουν τα μάτια τους και τ’αυτιά τους ανοιχτά στο τι γίνεται έξω.
Για μένα από σήμερα η Top Systems ανήκει στις αδιαμφισβήτητα σοβαρές εταιρείες. Bookmarked!
k
stereo on 15.04.2010 @ 03:32 pm.
Μου αρέσει που φωνάζατε γιατί το Πλαίσιο το έχει για επίδειξη αλλά δεν αναφέρει πουθενά ξεκάθαρα πως δεν είναι προς πώληση. Εδώ που δεν αναφέρεται πουθενά το πως προκύπτει η εισαγωγή και η τιμή, για να μην επεκταθώ σε θέματα εγγυήσεων και service, τίποτα;
Προφανώς η λογική είναι πιο κοντά στο ότι τα πωλούν όπως θα το πουλούσα κι εγώ αν το είχα φέρει μόνος μου από το εξωτερικό, και υπό αυτό το πρίσμα θα μπορούσαν να ζητούν και περισσότερα. Δεν παύουν όμως να είναι επιχειρήσεις και όχι ιδιώτες.
(Αυτά δε σημαίνουν βέβαια πως άλλες εταιρίες που φέρνουν τα προϊόντα -με καλύτερο παράδειγμα το iPhone- επίσημα, είναι καλύτερες.)
NIKOS on 21.04.2010 @ 11:01 am.
Δηλαδή θέλεις να μου πεις οτι αγοράζεις με τις τιμές λιανικής της Αμερικής (499$) και όχι χονδρική……..
Επιδή κάνω εμπόριο με ΧΕROX και το βλέπω λίγο περίεργο….
Melcon on 13.05.2010 @ 03:06 pm.
Καλησπέρα Βασίλη,
Να πω ότι επειδή τυχαίνει και μένω δίπλα στα topsystems και έχω αγοράσει επανηλειμένα προιόντα δεν έχω κάποιο παράπονο. Αλλά στα παραπάνω που γράφτηκαν από τον κύριο Βασίλη να σχολιάσω ότι δεν μου φαίνεται και πολύ φυσιολογικό να μην βλέπω πουθενά την λέξη χοντρική. Ένα κατάστημα στην Ελλάδα δεν θα πρέπει να παίρνει ένα προιόν παρά σε χονδρική που σημαίνει ότι η αντιστοιχία της τιμής του site με την αντίστοιχη τιμή σε ευρώ και οι επιμέρους ποσοστόσεις που έγιναν δεν αποκλείεται να λένε την μισή αλήθεια για το προιόν και δικαιολογούνται μόνο αν η επιχείρηση δεν το παίρνει με κάποια έκπτωση ή σε χονδρική τιμή. Απλά μια παρατήρηση.
anthi on 23.08.2010 @ 08:38 pm.
499 $ kanei se idioti file mou vasili..an to pareis esi sa xondriki de pezei na sto dokoun tetoia timi ..kana 350 $ gia megali paragelia 10000 $..
Dimitris on 10.04.2010 @ 04:03 pm.
Εϊναι τρελλοί οι άνθρωποι.
Με τέτοιες τιμές είναι καλή ιδέα να τα φέρνει κανείς απο Αγγλία και να χρεώνει μια προμήθεια εξτρά, αλλά όχι και 100% πάνω…
Dimitris on 10.04.2010 @ 04:04 pm.
Και το 3G πόσο θα το χρεώνουν? 2000 Ευρώ?
Titanas on 10.04.2010 @ 04:06 pm.
Αυτό δεν θέλω να το σκέφτομαι καν..! Χάνει το νόημα η απόκτηση iPad με αυτό το pricing model. Σκοτώνουν το προϊόν.
@ngel on 10.04.2010 @ 04:08 pm.
Δε σκοτώνουν το προϊόν! Τη σοβαρότητά τους σκοτώνουν! Όποιος το θέλει, θα βρεί (πολύ εύκολα) τρόπο να το πάρει απο έξω!
Titanas on 10.04.2010 @ 04:11 pm.
Δεν είναι το ίδιο για όλους. Θα παραγγείλω απέξω για εμένα αλλά θα το σκεφτώ να πάρω 2 και για τους γονείς μου. Προφανώς υπάρχει λύση αλλά σκοτώνουν το προϊόν, το impact που μπορεί να έχει σε αυτό που λέμε προσωπικός υπολογιστής κλπ
Maximos on 10.04.2010 @ 04:09 pm.
WOW Να υποθέσω ότι το iPad 3G 64GB θα κάνει όσο ένα λευκό Macbook? Δηλαδή 1000 ευρώ?
Κάτι μου λέει ότι θα ακούσω σχόλια του τύπου:
“Θα περιμένω καλύτερα το νέο iPhone, ίσως το iPad δεν μου χρειάζεται και τόσο”
Facebook User on 10.04.2010 @ 04:14 pm.
Ελεος !!!Ολοι ελπιζαμε σε αντιστοιχια Euro=Dollar ! Τραγικο ! Αναρωτιεμαι αν η μαμα Apple γνωριζει την τιμολογιακη πολιτικη στην Ελλαδα και αν το εγκρινει !
Titanas on 10.04.2010 @ 04:16 pm.
Είμαι περίεργος να μάθω αν αυτή είναι τιμή iSquare ή κάτι άλλο.
Maximos on 10.04.2010 @ 04:18 pm.
Θα περιμένω να έρθει επίσημα στην Ελλάδα από το Πλαίσιο/Γερμανός.
Τα e-shops έχουν ξεφύγει
cghera on 10.04.2010 @ 04:19 pm.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ME ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ. Εδώ το σκεφτόμουν αν αξίζει σε δολλάρια (λόγω καλύτερης ισοτιμίας του ευρώ)
stratos on 10.04.2010 @ 04:19 pm.
Αίσχος και ντροπή!!!!! Μετά μας λένε στηρίξτε την εγχώρια αγορά… Στέφανε κάτι μου λέει πως αυτές οι τιμές μπορεί και… (ελπίζω να μην ισχύουν). Νομίζω δηλαδή πως όποιος το φέρει πρώτος επίσημα θα ισχύσει όπως έγινε και με το iphone η ισοτιμία $ ευρώ. Αλλιώς? Υπάρχουν και αλλού… πορτοκαλιές που βγάζουν όντως πορτοκάλια και όχι ελληνική, αισχρή, και αηδιαστική, εκμετάλευση…
marvel on 10.04.2010 @ 04:19 pm.
πείτε κανένα καλο site να παραγγείλω από έξω το ipad γιατί μετά από αυτά που ida με τις τιμές..είναι η μονοι λύση
Κώστας on 10.04.2010 @ 05:18 pm.
Το έχω δει να κυκλοφορεί σε ebay σε πολύ καλές τιμές
Άγης on 10.04.2010 @ 04:29 pm.
Απαίσιοι οι τύποι. Αγνοούν εμάς που παρακολουθούμε την τεχνολογία και ΞΕΡΟΥΜΕ και πάνε να πιάσουν τους άσχετους που η τιμή του iPad θα τους φανεί ΟΚ γιατί δεν έχουν ιδέα τί και πώς. Μπράβο που βγάζεις τέτοια posts φόρα.
Alex on 10.04.2010 @ 04:35 pm.
Προφανώς δεν είναι τιμή επίσημης αντιπροσωπιαΣ. Είναι μια αρπαχτή σαν αυτές που ζήσαμε με το iPhone μέχρι να κυκλοφορήσει επίσημα στην Ελλαδα. Αναρωτιέμαι τι σκοπεύει να κάνει ο επίσημος αντιπρόσωπος (isquare). Ίσως πρέπει να στείλω κανένα email στο Cupertino
Titanas on 10.04.2010 @ 04:39 pm.
Πραγματικά, ελπίζω να μην είναι τιμή iSquare γιατί τότε τα πράγματα θα είναι πολύ άσχημα. Να το στείλεις το email!
Κostas Alevizopoulos on 10.04.2010 @ 04:37 pm.
Το επόμενο μήνα έρχεται φίλος από Αμέρικα!!!
Babis on 10.04.2010 @ 04:38 pm.
καλα κανω κ δεν περνω ΤΙΠΟΤΑ απο ελληνικα μαγαζια. Μονο παντελονια απο αναγκη. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΕΞΩ.
Κώστας on 10.04.2010 @ 05:19 pm.
Κ’ εγώ το ίδιο κάνω. Έχω βολευτεί απίστευτα με το ebay και το amazon…
kennyS on 24.08.2010 @ 05:03 pm.
Diladi ti proionda pairneis apo amazon kai ebay? Oti ilektroniko na pareis ektos apo apla vivlia den se “pianioun” ta customs na plhroseis telonio?
Gia eksigise giati me endiaferei…
thanks
Basileios D. on 10.04.2010 @ 04:39 pm.
δες χτεσινό άρθρο με τίτλο ίδιο με το δικό σου σχετικα με τις τιμες αγγλίας. http://www.expertreviews.co.uk/general/277588/apple-ipad-available-for-ludicrous-prices-in-the-uk
Εκει το θεμα ειναι πως δεν εχει γινει launch το UK version. εδω ως μικρή αγορά είμαστε απλώς δεμένοι στην απληστία τους…
Kostas on 10.04.2010 @ 04:51 pm.
Στέφανε, αν μπορείς κάνε ένα αφιέρωμα για eshop που μπορεί να το φέρει Ελλάδα σε λογική τιμή. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να “μην τους περάσει”.
Αν κάποιος έχει κάτι κατά νου ας το γράψει στα σχόλια…
telas on 10.04.2010 @ 04:55 pm.
Και το iphone σχεδόν διπλή τιμή το έχουν εδώ.
Γενικά στην ελλάδα επικρατεί ο εξής κανόνας:
Εαν ένα προϊόν έξω κάνει πχ 500 δολάρια στην ελλάδα θα κάνει τουλάχιστον 500 ευρώ αν όχι παραπάνω, γίνετε με πολλά προϊόντα αυτό και ΝΑΙ είναι κοροϊδία.
jazzman on 10.04.2010 @ 04:56 pm.
Το θέμα είναι απλό ..Μποϊκοτάζ σε όλα τα Ελληνικά stores μέχρι να ρίξουν τις τιμές .Έχω να πάρω t-shirt , album ,book , κάτι χρόνια από Ελλάδα .Απλά γιατί απ έξω μπορείς να βρεις καλύτερες τιμές ,μεγαλύτερη ποικιλία.Αν ο Έλληνας δεν φοβόταν τις Online παραγγελίες και άφηνε λίγο την γλίτσα κάπου πιο πέρα όλα θα ήταν καλύτερα .
Δεν εμπιστεύεται το ίντερνετ μην χάσει τα λεφτά του , αλλά το κράτος που του τα τρώει κάθε μέρα δεν λέει τίποτα και κάνει (τουμπεκί κοπανιστό)
Σε λίγο θα πηγαίνουμε στα μαγαζιά εδώ απλά για να δούμε το προϊόν από κοντά και μετά βουρ για παραγγελία απ έξω .Έτσι είναι τα πράγματα δυστυχώς.
Να ναι καλά το ψώνιο και η καταναλωτική μανία του Έλληνα .Ξέρετε πόσοι θα τα αγοράσουν με τέτοιες εξωφρενικές τιμές…
Εδώ μέχρι και η Ιταλία που είναι δίπλα μας είναι πιο φθηνή .Θα ήθελα να μάθω τις τιμές Ιταλίας .
Τιτάνα καλά έκανες και έθιξες το θέμα ….
Bourakis on 10.04.2010 @ 05:16 pm.
Δηλαδή αν το αποκτήσετε μερικούς μήνες μετά θα γίνει τίποτα; Όλες οι εταιρείες αυτό εκμεταλλεύονται και θα εκμεταλλεύονται, την ανυπονονησία των ενθουσιωδών.Μας ζαλίζουν με 1 προϊόν, και σαν υπνοτισμένοι το αναζητούμε απεγνωσμένα! Παντού για το iPad διαβάζω, έλεος πια! Δηλ. τόσα χρόνια χωρίς το iPad δεν μπορούσαμε; Προσωπικά τα τελευταία χρόνια έχω γίνει οπαδός του “Με αυτό που έχω κάνω την δουλειά μου; Τότε είμαι ΟΚ!”. Πιστέψτε με, δουλεύει… ;-) Όσα λιγότερα μαραφέτια έχουμε τόσες λιγότερες έγνοιες έχουμε…
Τέλος θα ήθελα να σας πω οτι η Apple “εχέσθην” για τις όποιες διαμαρτυρίες. Αυτή τη στιγμή το προϊόν πουλάει σαν τρελό και γνωρίζουν πολύ καλά πως όσα κομμάτια και αν παράγουν θα πουληθούν. Οπώτε θα φάτε ingore! Για αυτό ρίξτε τους ένα ignore εσείς πρώτοι ;-) So simple… Άιντε χαλαρώστε λιγάκι… ανυπόμονοι!
Σπύρος on 10.04.2010 @ 05:20 pm.
Για πρωτόπλαστους μας πέρασαν, άνοστη τιμή.
Ενδιαφέρομαι για το 3G όποτε περιμένω.
Με τα Ελληνικά υπάρχει πρόβλημα από Αμερικανική αγορά λόγο συγγενή, ξέρει κανείς;
λefTeRiS on 10.04.2010 @ 05:37 pm.
Συγγνώμη ρε παιδιά!!
Λες και δεν το ξέρατε!
Δηλαδή το iphone αξίζει να το πάρεις όταν έχει τιμή συσκευής, μετά από 1 χρόνο κυκλοφορίας 660 ευρώ?? Και σε αυτό το προϊόν η τιμή είναι απλησίαστη και ασύγκριτη με της αμερικής. Απλά επειδή είναι τηλέφωνο ίσως και να βολέψει κανά συμβόλαιο που και πάλι..
Απόστολος on 10.04.2010 @ 05:59 pm.
Το iPhone στην Αμερική έχει 199$ με 2 χρόνια συμβόλαιο. Αν πας εδώ σε Vodafone/Cosmote και κάνεις 18μηνο συμβόλαιο με internet, το παίρνεις στα ίδια χρήματα, ίσως και χαμηλότερα με κάποιες προσφορές που βγαίνουν κατα καιρούς.
Οπότε αυτό δεν είναι μέτρο σύγκρισης.
Οσον αφορά το iPad, η τιμή φυσικά και δεν θα είναι η επίσημη όταν με το καλό έρθει στην χώρα μας μέσω αντιπροσωπείας. Απλά έφεραν κάποια κομμάτια μόνοι τους απο Αμερική και κάνουν αρπαχτή. Μαύρο απο μένα και ελπίζω να τους μείνουν όλα στο ράφι.
panos on 29.08.2010 @ 08:57 pm.
Αγαπητέ μου φίλε,
Ναι το παίρνεις στις Η.Π.Α με two year contract αλλά πρόσθεσε σε αυτήν την τιμή ότι έχεις free weekends free nights και δωρεάν sms και σκέψου την αντιστοιχία του Αμερικανού που παίρνει κατά μέσο όρο 1400 usd μισθό και πληρώνει πάγιο 90 usd τον μήνα με unlimited data plan για mobile internet ενώ οι κλέφτες στην Ελλάδα σου βάζουν όριο σε αυτά τα χρήματα 750 MB και δεν μπορείς ούτε tether να κάνεις.Συν του ότι έχουν καλή εγγύηση και εάν σου χαλάσει το κινητό για οποιονδήποτε λόγο σου δίνουν με 199 usd καινούριο refurbished iphone.Όταν μπορούμε να παρέχουμε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα τότε θα είμαστε άξιοι συγκρισης.
Nikos on 10.04.2010 @ 06:21 pm.
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει το προϊόν σε αυτά τα λεφτά. Σε καμία απολύτως. Ούτε κατά διάνοια.
Κώστας on 10.04.2010 @ 06:34 pm.
Ή αγοράζετε από ξένα sites…
nikos on 12.04.2010 @ 09:07 pm.
εσύ το βιολί σου ;-)
(τι έγινε ρε τιτάνα, γιατί έχει κολλήσει αυτό το σχόλιο στο τέλος ?)
Κώστας on 12.04.2010 @ 09:08 pm.
Ίσως γιατί έχω δίκιο…. ;)
nikos on 12.04.2010 @ 09:28 pm.
τώρα όμως που σας εξήγησα πως είναι τα πράγματα ξεκόλλησε ;-)
kavaliotis on 10.04.2010 @ 07:07 pm.
Βασικα αν εχεις iPhone και εχεις και ενα netbook, με τετοιες τιμες δεν παιρνεις iPad. Δεν δικαιολογειται τετοια τιμη για τον λογο για τον οποιο δημιουργηθηκε. Ελπιζω απλα να ψαχνουν για τα κοροιδια που απλα το θελουν για μουρη και τιποτα αλλο και μολις περασει λιγο η τρελλα να πεσει αρκετα η τιμη του, κατω απο τα 500€… Εγω παντως εννοειται θα δωσω τα καλα μου τα λεφτακια στο νεο iPhone και οχι στο iPad!
KiRiLoS on 10.04.2010 @ 07:07 pm.
Δεν ήταν αρκετά τραγική η μεταφορά τιμής που είχαμε τόσο καιρό σε Apple προϊόντα, κάνοντας την καταπληκτική ισοτιμία 1:1 Δολαρίου και Ευρό;
Αποφάσισαν πως δεν μας έκλεβαν αρκετά τόσο καιρό μάλλον…
ΖΉΤΩ ΤΟ EBAY!
kavaliotis on 10.04.2010 @ 07:14 pm.
Στο eBay Αγγλιας πουλαει καποιος απο Αθηνα 7 iPads συνολο προς 520€ το κομματι!!!!! Και μιλαμε για το 64GB iPad με Wifi+3G! Να υποθεσω οτι ειναι fake?
http://cgi.ebay.co.uk/Brand-New-Apple-iPad-64GB-with-Wi-Fi_W0QQitemZ120554947405QQcmdZViewItemQQptZApple_Laptops?hash=item1c11a2834d
Κώστας on 10.04.2010 @ 07:36 pm.
Απ’ ότι βλέπω η τελική τιμή με τα μεταφορικά είναι 592 ευρώ… Ο συγκεκριμένος πωλητής δεν έχει κάνει πολλές πωλήσεις, δεν ξέρω αν είναι καλό να το τολμήσεις… Μπορείς να του στείλεις κάποιο μήνυμα για να δεις την αντίδρασή του…
Mixalis on 10.04.2010 @ 07:15 pm.
Απλά να συμπληρώσω κάτι σχετικά με τις τιμές στην Αμερική.
Όλες οι τιμές που βλέπετε είναι προ φόρων, που συνήθως κυμαίνονται στο 4%-10%, ανάλογα την πολιτεία. Όχι ότι κάνει καμία ουσιαστική διαφορά (η αισχροκέρδεια παραμένει), απλά για να είμαστε πιο ακριβείς στις όποιες συγκρίσεις…
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ (dimitrismpower) on 10.04.2010 @ 07:38 pm.
ενταξη μωρε ειχε τελωνειο 75% … lol
Kostas on 10.04.2010 @ 07:46 pm.
Mages,
H Apple den exagei proionta vash isotimias eurw-dollariou. Oi times stis exagwges einai fix. Episis epeidh zw stin Amerikh kai kserw o foros prostithemenhs aksias edw einai gyrw sta 5% meso oros (exartatatai apo tin politeia). Stin Ellada an den kanw lathos einai 21% h’ kati tetoio. Opote ypsilos foros + aisxrokerdia apo tous Ellines antiproswpous = autes oi geloies times.
17124 postal on 10.04.2010 @ 07:52 pm.
Ειναι δυνατον? να πας μόνος να το πάρεις απο Αμερική ιδια χρηματα πάνω κάτω
Μαρίνος on 10.04.2010 @ 07:58 pm.
Εκεί που λές να βοηθήσεις τα ελληνικά καταστήματα, γίνονται κάτι τέτοια που σε κάνουν να τρέχεις όσο πιό μακριά μπορείς ωστε να αγοράσεις κάτι…
Έχεις δίκιο Titana. ΑΙΣΧΟΣ πραγματικά.
maik on 10.04.2010 @ 08:10 pm.
Εγω παντως θα το παρω οπως και να χει αισχροκερδεια παντα υπηρχε και παντα θα υπαρχει δυχτυχως ισως φταιμε και εμεις που εμμεσα τους επιβραβευουμε με το να αγοραζουμε απο αυτους αλλα τι να κανεις εγω προσωπικα δεν μπορω να περιμενω αλλο το θελω εδω και τωρα…
Κώστας on 10.04.2010 @ 08:28 pm.
Γιατί όμως δεν ψάχνεις να το πάρεις απ’ έξω έτσι ώστε έτσι να μην επιβραβεύεις τους απατεώνες;
Titanas on 10.04.2010 @ 11:22 pm.
Απατεώνες δεν είναι, πουλάνε όσο θέλουν και στην συγκεκριμένη περίπτωση εξοργιστικά ακριβά. Αν θέλεις αγοράζεις από εκεί. Δεν σε υποχρεώνει κανείς
Κώστας on 10.04.2010 @ 11:33 pm.
Όταν κάποιος προσπαθεί να γίνει πλούσιος μέσα σε μία νύχτα πωλώντας ένα προϊόν σε σχεδόν διπλάσια τιμή εάν δεν είναι απατεώνας τότε πως μπορεί να τον χαρακτηρίσει κάποιος; Δεν λέω πως με υποχρεώνει ν’ αγοράσω από εκεί αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να του κάνω κριτική για τις τιμές του
jazzman on 10.04.2010 @ 11:04 pm.
Απάντησες μόνος σου …..Από μόνος σου τους δίνεις δικαίωμα ….Μια χαρά
linktothepast on 10.04.2010 @ 08:35 pm.
Η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα αισχροκερδεί. Να πω μια δικιά μου εμπειρία, ένα ipad μου είχε σπάσει η οθόνη εσωτερικά όταν ήμουν φαντάρος και δεν έδειχνε τίποτα. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και λίγο πολύ για την επισκευή της οθόνης μου ζητούσαν 280€ (300€ έκανε ένα καινούριο)! Θέλετε να ακούσετε το αστείο; Ένα άλλο παιδί από το στρατόπεδο το διόρθωσε με μία οθόνη που παράγγειλε από την Αγγλία με 35€ μόλις μπροστά στα μάτια μου! Του το έδωσα με ανταλλαγή έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο 80 gb 2,5 inch, και αυτός το διόρθωσε μπροστά μου (να είναι καλά το παιδί γιατί μου άνοιξε τα μάτια στην κυριολεξία, για κάτι που εμένα μου ήταν άχρηστο).
linktothepast on 10.04.2010 @ 08:47 pm.
Sorry ipod εννοούσα.
jonjon on 10.04.2010 @ 08:47 pm.
παιδια ειναι ειναι η ιδια φαση για οσους θυμουνται και ειναι 30+ με τα γαλοτσακια timberland που εκαναν απο 65 χιλιαδες μεχρι 75τ δραχμες και στην αμερικη ειχαν το πολυ 15 χιλιαδες. απλως περιμενουμε ειδικα σε τετοιους καιρους τα ποσα ειναι τρελα!!!!!!!!!!!! μαλον με βλεπω με το archos που εχει και καμερα για skype εννοειται απο εξω γιατι τα 570 που κανει μου ειναι καπως
alexx kidd on 10.04.2010 @ 09:59 pm.
Hρεμήστε παιδιά,απο isquare δεν πρόκειται να δούμε τέτοιες τιμές (λογικά).εκέι οι τιμές είναι σχεδόν 1:1 ,δηλαδή 2000 δολλάρια για imac i5 = 1930 ευρώ (με φπα) .δεν νομίζω πως θα αλλάξει αυτό με το ipad.τώρα κάτι e-shop και κάτι τέτοια άστα-βράστα (όταν ειδικά το προιόν είναι καινούργιο) το χουν σε ντροπιαστικές τιμές.
Ελπίζω πως τα επίσημα της Apple εδώ θα ακολουθήσουν το 1:1..
Konstantinos on 10.04.2010 @ 10:30 pm.
Συμφωνώ. Βέβαια να είναι καλά ο ξάδερφος στο Σικάγο. Ρε παιδιά με αποστολή με UPS ή DHL και τελωνείο τι γίνεται; Ξέρει κανείς;
Titanas on 10.04.2010 @ 11:20 pm.
Θα το σταματήσουν 100%
BillDanos on 11.04.2010 @ 12:09 am.
Με USPS κατα πάσα πιθανότητα όχι!
:)
Titanas on 11.04.2010 @ 12:57 am.
Να πούμε οτι εννοείς το κλασσικό Αμερικανικό ΕΛΤΑ. Έτσι πήρα το N810 και έφτασε στο σπίτι η ειδοποίηση με το ποσό που είχα να πληρώσω.. κάτι σαν 70 ευρώ νομίζω όταν μόνο για τον εκτελωνισμό στο αεροδρόμιο αν το κάνουν οι εταιρείες χρεώνουν 80 ευρώ.
Nick Papakyriazis on 11.04.2010 @ 03:57 pm.
gift wrap δεν παίζει πλέον ? (όχι πώς θα το πάρω απλά ρωτάω)
nick. on 10.04.2010 @ 10:36 pm.
‘Ολοι ελπίζουμε να είναι φθηνότερα στα επίσημα sites.Δεν είναι μόνο το iSquare αλλά και το document.gr που έχουν στα υπόλοιπα apple προιόντα ακριβώς τις ίδιες τιμές, που είναι φυσικά πολύ χαμηλότερες από τα κλασικά ελληνικά μαγαζιά.
KOSTAS on 10.04.2010 @ 10:41 pm.
ρε παιδια δεν γινεται ομως ολοι να αγοραζουμε απο εξω…εχω αγορασει και εγω αλλα ελεος που ζουμε?αλβανια?δεν μπορουμε να αγορασουμε κατι στην χωρα μας?
Michael on 11.04.2010 @ 08:55 pm.
xaxaxa φιλαράκι πήγαινε αλβανία και δες τι παίζει και μάλλον θα καταλάβεις όπως και εγώ ότι εμείς είμαστε τριτοκοσμική χωρα ( δες και τις προσφορες που κάνει εκεί η εδώ cosmote )
Geek on 10.04.2010 @ 10:43 pm.
Στο e-shop.gr είναι γεγονός ότι προϊόντα, συνήθως no brand name gadgets, τα βρίσκεις σε τιμή τριπλάσια ή και τετραπλάσια από το εξωτερικό… Δεν περίμενα όμως και το iPad να έχει την ίδια μοίρα!
Επίσης κάτι off-topic που όμως αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι πως παρατηρώ μια αύξηση των τιμών. Αύξηση που δεν είναι αποτέλεσμα της αύξησης του ΦΠΑ. Laser εκτυπωτής που τον πήρα πέρυσι 100€ τον βρήκα τώρα στα 130€. USB hub από 7,5€ το βρήκα τώρα ακριβώς το ίδιο με 10€. Πάνε καλά; Αντί να ρίχνουν τις τιμές τις ανεβάζουν;
Facebook User on 10.04.2010 @ 11:03 pm.
Ειναι ΤΡΕΛΟΙ αυτοι οι Ρωμαιοι !!!!!
Ειλικρινα ΤΙΤΑΝΑ θα ηταν πολυ ενδιαφερον αν εκανες ενα post με τις συνολικες πωλησεις του IPAD στην Ελλαδα ;) Με τα νουμερα που θα δουμε ( 400 – 500 πωλησεις και αν ) θα γελαει ο καθε πικραμενος(RAINBOW)….
Facebook User on 10.04.2010 @ 11:22 pm.
οι τυποι ειναι γελοιοι απλα!!!Και πιο γελοιος θα ειναι οποιος τους τα δωσει!!!
Παντως ενα εχω να πω ετσι και ειναι τιμες επισημες αντιπροσωπειας πρεπει κατι να κανουν και τα blog γιατι πολυ build up εχει γινει για το προιον εως σημερα, εχουμε 500 topics εδω για το ipad και τελικα απο οτι φαινεται ειναι ενα προιον που αντιμετωπιζει τους Ελληνες καταναλωτες σαν ζωα ή σαν ηλιθιους
Προτεινω να ζητηθει αμεση απαντηση απο την επισημη αντιπροσωπεια, και αν αυτο ισχυει καθημερινο κραξιμο αντι να λεμε ποσο καλο ειναι το ipad και τι ωραια apps που εχει.
Titanas on 10.04.2010 @ 11:32 pm.
Δεν νομίζω ότι αυτοί οι χαρακτηρισμοί βοηθάνε την κουβέντα. Θα σε παρακαλούσα να αλλάξεις ύφος. Έχω στείλει email στην iSquare και περιμένω απάντηση.
Όσο για το iPad το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ. Είναι ένα προϊόν που θα αλλάξει την ιστορία της ανθρωπότητας.
Facebook User on 12.04.2010 @ 02:21 am.
Μα τι λες τιτανα??? εδω φιλε μου εχουμε παγκοσμια οικονομικη κριση, ο κοσμος χανει τις δουλειες του και στη τελικη στις χωρες του τριτου κοσμου ο κοσμος πεθαινει απο τη πεινα και το ipad της apple θα αλλαξει την ιστορια της ανθρωποτητας???σιγα μην ειναι και το αγιο δισκοποτηρο :)
Titanas on 12.04.2010 @ 03:56 am.
Κάνε λίγο υπομονή και θα δεις.. τα λέμε σε 1 χρόνο από τώρα
imanos on 10.04.2010 @ 11:22 pm.
Απο ebay το αγορασα και το παελαβα εχθες (32GB).
610 $ + 59$ μεταφορικα με USPS + 3 ευρα ΕΛΤΑ (κορνιζα δωρο δηλωμενο).
APPLE IPAD 32 GB 32GB WI-FI BRAND NEW SEALED IN BOX !!!
Ships the week of April 3rd or your money back!
Item condition: New, Sealed in Box
Ended: Mar 22, 201011:26:50 PDT
Bid history: 19 bids
Winning bid: US $610.00
Κώστας on 10.04.2010 @ 11:35 pm.
Μπορείς να μας πεις από ποιον πωλητή έκανες την αγορά;
Titanas on 10.04.2010 @ 11:26 pm.
Έστειλα e-mail στην iSquare και αναμένω επίσημη απάντηση
stratos on 10.04.2010 @ 11:53 pm.
Στέφανε λίγο offtopic. Να περιμένουμε review σου?
Dimitris on 11.04.2010 @ 12:06 am.
Κάντε υπομονή και θα έρθει πριν την ώρα του και στην σωστή τιμή…Ευτυχώς υπάρχουν καταστήματα που έχουν ακόμα λογικές τιμές στα Apple….
σταυρος on 11.04.2010 @ 12:42 am.
Δουλευω προιοντα apple απο το 1994 και ειμαι super ευχαριστημενος,οχι ομως και απο τις τιμες.
Το 1999 το imac G3 που αγορασα ηταν οντως κορυφαια αγορα τοτε, οχι ομως και απο τιμη.
Θυμαμαι οταν τηλεφωνησα στην Rainbow και ρωτησα γιατι ηταν τοσο ακριβο 750.000 δραχμουλες, μου ειπαν …..ειναι ακριβο το δολλαριο……
Παντως παρατηρησα πως γενικα στην Ευρωπη ειναι ακριβα,δεν εχω δει βεβεια μεχρι την στιγμη που γραφω τις τιμες για το ipad σε αλλες Ευρωπαικες χωρες,ακομα δεν ξερω γιατι τωρα το σκεφτηκα (οι τιμες Αμερικης ειναι με συνδεση? )
Γιατι μετα να μην υπαρχει υφεση? Οταν δεν μπορεις να καταναλωσεις και να γυρισει το χρημα στην αγορα.
Καια τα 700 που πληρωνεται σε κινητα πολλα ειναι.Καλη η καταναλωση αλλα η υπερκαταναλωση ειναι βλακεια.
Ας τα αφησουμε στα ραφια τα προιοντα για μερικους μηνες να δουμε τι θα τα κανουν.
mobo on 11.04.2010 @ 04:14 am.
Που φτάσαμε? να είμαστε ευχαριστημένοι με το δολάριο εναντι ευρώ 1:1!
Ουτε στην ουγκάντα τλετοια πράγματα.
Χώμα on 11.04.2010 @ 07:29 am.
Απλά τα πράγματα. Μαζέψτε μερικά χρήματα και κάνετε μια βόλτα στην Αμερική.
Αναλυτικά…
Εισιτήριο πάνε-έλα ΝΥ-Αθήνα περίπου 800 δολλάρια
Διαμονή στην ΝΥ – Μανχάταν 100 δολλάρια το βράδυ (για αξιοπρεπές ξενοδοχείο)
Αυτοκίνητο με καμιά 50αρα δολλάρια τη μέρα.
Βόλτα στο woodbury (1 ώρα στην χειρότερη από ΝΥ) 25 δολλάρια. Εκεί έχει τα φτηνότερα outlet που έχω δει.
Γεμίζετε την άδεια βαλίτσα σας με “μάρκες” που εδώ είναι σε λογικές τιμές (klein, boss)
Πάτε στην 5η λεωφόρο και παίρνετε το ipad σας.
Πάτε meat packing district για τα ποτά σας.
Σίγουρα το πακέτο δεν είναι φτηνό αλλά αν είναι να γλυτώσεις τα μισά λεφτά από pad και ρούχα το έβγαλες το ταξίδι…
farmak on 11.04.2010 @ 09:46 am.
Παιδιά μήπως υπερβάλλουμε λιγάκι με χαρακτηρισμούς και οργή? Εγώ προσωπικά δεν θα το αγόραζα στη τιμή αυτή, αλλά ξέρω ανθρώπους που θα έδιναν 600 και 700 ευρώ για να το έχουν πρώτοι – γιατί έχουν χρήματα, θέλουν τα το δείχνουν, δεν έχει σημασία για εμένα και εσένα. Απλώς δεν θέλουν να ασχοληθούν με ebay κλπ. Το να πληρώσουν 200 ευρώ παραπάνω είναι κάτι που μπορούν να ανεχτούν, με τον ίδιο τρόπο που ταξιδεύουν business class σε μια πτήση για Λονδίνο ενώ μπορούν μια χαρά να πανε στην οικονομική, με easyjet κλπ.
Οι τιμές αυτές είναι σίγουρα εισαγωγής και δεν αφορούν iSquare. Όταν με το καλό έρθει, οι τιμές θα είναι σαφώς λογικότερες σε όλα τα εγχώρια καταστήματα (το 1:1 φοβάμαι δεν το γλιτώνουμε πάντως). Μέχρι τότε, όλοι προσπαθούν να καρπωθούν το buzz, o καθένας με τον τρόπο του (βλέπε και Πλαίσιο που το έχει για demo).
George Katsanos on 11.04.2010 @ 09:55 am.
Σας θυμίζω ότι το e-shopping σε σχέση με άλλες χώρες είναι ακόμα πολύ πίσω. Πράγμα που σημαίνει ότι ο μέσος Έλληνας ούτε καν θα σκεφτεί να πάει να συγκρίνει τιμές κλπ κλπ.
Εκεί βασίζονται οι εταιρίες. Πάρτε ένα οποιοδήποτε laptop και πηγαίνετε στο σκρούτζ και δείτε τις διακυμάνσεις τιμών !!
Όσον αφορά το ipad το ίδιο βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο λόγω μεταφορικών τελωνείων και λοιπά είναι πολύ εύκολο να το πάρει κάποιος απέξω.
Μιχάλης on 11.04.2010 @ 10:55 am.
τιμες στο e-click.gr
16gb – 790euros
32 gb – 940euros
ειπατε τιποτα?
kostas on 11.04.2010 @ 10:57 am.
790euro?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????ΡΕ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μιχάλης on 11.04.2010 @ 10:59 am.
ξυπνησα πριν πιω τον καφε μου….:)
Nikos Tsitsos on 11.04.2010 @ 11:14 am.
Δες το we pad. Νομίζω πώς είναι καλύτερο….
Nikos on 11.04.2010 @ 03:12 pm.
Θεωρώ ότι οι τιμές αυτές αφορούν ανεξάρτητες εισαγωγές και όχι επίσημες μια και η Apple ουτε καν έχει συμπεριλάβει την Ελλάδα στις χώρες που διατίθεται επισήμως η συσκεύη. Όταν έρθει επισήμως νομίζω οι τιμές θα είναι κοντά στην 1:1 ισοτιμία που και πάλι βέβαια είναι ακριβό αλλά όχι εξωφρενικό.
Πέρα από την τιμή πάντως το θέμα είναι εάν το χρειάζεται κάποιος και για τι χρήση και εάν τον βοηθάει στη δουλειά και στην καθημερινότητα του. Φοβάμαι πως ο χρήστης iPhone δεν έχει και πάρα πολλά καινούρια πράγματα να κερδίσει από το iPad και αν το αγοράσει μετά από λίγο καιρό δύσκολα θα κουβαλάει και 2η συσκεύη για παρόμοιες με το IPhone εφαρμογές ακόμα και με το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης οθόνης.
Είναι εντυπωσιακό δεν λέω… Το είδα από κοντά στο πλαίσιο και με εντυπωσίασε προφανώς η οθόνη και η απόκριση της και η ταχύτητα του. Είναι ικανό να αλλάξει τα δεδομένα (πολύ ή λίγο δεν ξέρω), όπως ισχυρίζεται και ο Titanas, αλλά περισσότερο γιατί είναι αρκετά φιλικό για να απευθυνθεί και σε κόσμο που “φοβόταν” τεχνικές ή άλλες λεπτομέρειες αλλά σε περισσότερο advanced χρήστες, αν καταφέρουν βέβαια να ξεπεράσουν την αδιαμφισβήτητη “γοητεία” του και το hype που το περιβάλλει θεωρώ ότι έχει λίγα να προσφέρει.
kostas on 11.04.2010 @ 04:39 pm.
πολυ σωστα τα λες Νικο συμφωνω και μαλλον θα κανει 499euro αλλα το θεμα ειναι ΠΟΤΕ θα ερθει το ριμαδι…ρε παιδια αν ξερετε πειτε γιατι με ενδιαφερει πολυ να το παρω…καποιοι λενε ιουνιο καποιοι μαιο και αλλοι σε κανενα μηνα…τι ξερετε??
alexx_kidd on 11.04.2010 @ 08:37 pm.
Σε κανα 20ήμερο υπολόγισε.
kostas on 11.04.2010 @ 08:41 pm.
αντε ρε θα ερθει οντως τοσο γρηγορα??μπραβο…ευχαριστωωω τελεια!!
makis on 11.04.2010 @ 09:09 pm.
εγώ νομίζω ότι η isquare και οι Επίσημοι Συνεργάτες της θα έχουν όλοι την ίδια τιμή απο τη στιγμή που θα γίνει και Επίσημα εισαγωγή του ipad στην Ελλάδα.
για παράδειγμα τα imac έχουν πάνω-κάτω παντού την ίδια τιμή.
Πάντως το γεγονός είναι πραγματικά λυπηρό….
nikos on 11.04.2010 @ 09:56 pm.
Καλησπέρα!
Οι τιμές της apple.com είναι πάντα χωρίς φόρους (ΦΠΑ, Τελωνείο).
Yπολογισμοί του τύπου $ ÷ 1.34 = € = τιμή πώλησης είναι καταρχήν λάθος.
Θα έλεγα ας περιμένουμε πρώτα τις επίσημες τιμές σε sites της Ευρώπης καθώς και τη διαθεσιμότητα στην αγορά, πριν αρχίσουμε να παροτρύνουμε σε περιπετειώδεις αγορές.
Φιλικά,
Νίκος
Udhar on 12.04.2010 @ 09:53 am.
Εμείς ζούμε στην αγνοια, αλλα αυτοί οί κύριοι ξέρουν από τώρα οτι η ισότιμια €-$ θα έιναι τότε 0,76 !!! από 1,31 Σήμερα
Και χάρη μας κάνουν τα μαγαζιά.
stereo on 12.04.2010 @ 10:01 am.
Μήπως είναι αντίστοιχα κρούσματα με αυτά που είχαν παρατηρηθεί με το iPhone 1st gen πριν αυτό κυκλοφορήσει επίσημα;
noel on 12.04.2010 @ 02:28 pm.
Στον expansys.com.gr (από αγγλία) έχει € 769.99 το μοντέλο που στο πλαίσιο έχει € 649. Τι έχεις να πεις γι’ αυτό ;
stereo on 12.04.2010 @ 02:31 pm.
Μέχρι να ανακοινωθούν οι επίσημες ευρωπαϊκές τιμές, τίποτα. Τα ίδια έκανε (και το expansys) και στο iPhone.
Titanas on 12.04.2010 @ 02:40 pm.
Ακόμα περιμένω επίσημη απάντηση από iSquare
kostas on 12.04.2010 @ 03:20 pm.
noel…τι εννοεις στο πλαισιο εχει 649 ευρω??αφου δεν εχει ερθει ακομα…….!!??!!??
noel on 13.04.2010 @ 10:36 am.
kosta από το post του titana είναι η τιμή 649, όπως τη λέει δηλαδή το πλαίσιο ως εκτιμώμενη. Μια σύγκριση πάντως τις τιμές στην ελλάδα με αυτές στην αμερική καταλαβαίνεις εύκολα το συντελεστή που πολλαπλασιάζουν. Και η ίδια η Apple να υπήρχε στην Ελλάδα με υποκατάστημα το ίδιο θα έκανε, όπως κάνουν όλες οι εταιρείες εξάλλου.
Ηρακλής on 12.04.2010 @ 03:26 pm.
Μόλις ανακοίνωσε η Expansys (UK) τις τιμές για τα WIFI.
Η expansys Μαζί με την Play.com και φυσικά την Apple UK είναι επιβεβαιωμένοι retailers.
http://www.expansys.com/d.aspx?i=195102
679.99 British pounds = 771.244069 Euros
Θα μας τρελάνουν…
kostas on 12.04.2010 @ 03:28 pm.
δηλαδη τα ”ονειρα” που καναμε για 500 ευρω…μπααα???
Konstantinos on 12.04.2010 @ 03:46 pm.
Tιμές και ημερομηνία διάθεσης για το iPad στην Ευρώπη δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα ακόμα… οπότε οι τιμές που βλέπετε είναι 100% μη επίσημης αντιπροσωπείας (παραεισαγωγή).
Είτε μιλάμε για Expansys (UK) είτε πολύ περισσότερο για οποιοδήποτε ελληνικό e-shop (δεν έχει ακόμα οριστεί καν αν και πότε θα κυκλοφορήσει το iPad στην Ελλάδα!).
Όσο για τη σύγκριση τιμών σε $ και € το σχόλιο του Νίκου πιο πάνω είναι απόλυτα σωστό, οπότε είναι λίγο άκυρη η σύγκριση:
Titanas on 12.04.2010 @ 04:01 pm.
Δεν συγκρίνεις μήλα με μήλα προφανώς (βλέπε δολάριο με ευρώ) αλλά έχει μια αίσθηση του τι συμβαίνει. Για αυτό είπα ότι περίμενα κάτι σε 1:1 αναλογία έτσι ώστε η διαφορά στην ισοτιμία να έχει ενσωματώσει μέσα της φόρους κλπ.
Κώστας on 12.04.2010 @ 04:13 pm.
Μέσα σ΄όλα αυτά σχετικά με τις τιμές έχω και την απορία αν οι τιμές της apple ανάμεσα σε λιανική και χονδρική είναι ίδιες…
nikos on 12.04.2010 @ 04:37 pm.
τουλάχιστον εδώ στην γερμανία υπάρχει μια διαφορά περίπου 2-3%, όπως καταλαβαίνεις δεν αξίζει ο κόπος…
Πιο καλές τιμές παίρνουν μόνο οι κάτοχοι φοιτητικής ταυτότητας
kostas on 12.04.2010 @ 03:50 pm.
παντως ειναι εντελως παπαντζα να αγορασεις ενα προιον που κανει 350 ευρω και σου το πουλανε 500 και 600 ευρω…ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (χεχε)εγω αν κανει 500 αααντε 550 και κατω θα το παρω σιιιγουρα…
nikos on 12.04.2010 @ 04:15 pm.
τιμή λιανικής = τιμή αγοράς + τελωνείο + κέρδος εμπόρου + ΦΠΑ, και όλα αυτά αφού πρώτα η apple το διαθέσει στην Ευρώπη και αργότερα ίσως στην Ελλάδα…
Συνέλθετε επιτέλους, δεν πρόκειται ποτέ η τιμή λιανικής να ξεκινήσει στα 370€ σε αυτή την πλευρά του Ατλαντικού !!
nikos on 12.04.2010 @ 04:22 pm.
λίγο ΟΤ, αλλά αυτό εδώ φαίνεται να είναι μια ενναλακτική λύση:
http://wepad.mobi
Σήμερα στις 18:00 έχουν press conference (και μέσω fatsabook :-)
Udhar on 12.04.2010 @ 08:07 pm.
Το τελωνείο δεν είναι από USA αλλά από κίνα.
Πέριπου ίδιο και για εμάς και για αυτούς.
Αρπαχτή ειναι, οχι “φόροι”
nikos on 12.04.2010 @ 09:03 pm.
Τελωνείο πληρώνεις στην χώρα που το εισάγεις (greece) απο την χώρα που το αγοράζεις (usa). Εδώ πληρώνεις και τον ισχύοντα ΦΠΑ.
Για να μην παραξηγηθούμε, δεν είμαι υπέρ των οποιωνδήποτε eshops, αλλά να λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη:
499$ ÷ 1.34 $/€ = 370€ x 1,15 τελωνείο x 1,21 ΦΠΑ = 515€, αυτή είναι η τιμή αν θεωρητικά το παραγγείλεις στο usa.
Και λέω θεωρητικά, γιατί η apple-usa το πουλάει σε αυτή την τιμή μόνο εκεί, δεν στέλνει Ευρώπη.
Οι τιμές εδώ θα καθοριστούν απο την apple όταν φτάσει η ώρα. Αν τότε το όποιο eshop θεωρεί π.χ. 649€ (25% κέρδος) λογική τιμή, δικό τους πρόβλημα, εσύ ο καταναλωτής θα το αγοράσεις στο δίπλα κατάστημα για π.χ. 599€ και αυτοί ή μένουν με το stock, ή πολύ πιο πιθανόν ρίχνουν τις τιμές.
Όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημα δεν είναι ο έμπορος στην Ελλάδα, αλλά η μονοπωλιακή θέση της apple (την οποία υποστηρίζει με κάθε μέσο, δες adobe-flash)
kostas on 12.04.2010 @ 08:19 pm.
εγω παντως εχω ΚΑΡΑΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ με το ΠΟΤΕ και ΠΟΣΟ θα κανει το ipad…το σιγουρο ειναι οτι η τιμη θα μας εκπληξει…ειτε ευχαριστα…ειτε οχι….πφφφ….αχ αντε ποτε θα ερθεις ipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad????συνεχως ακουω διαφορετικα σεναρια και μου αλλαζουν τα οσα ξερω….
Facebook User on 12.04.2010 @ 08:26 pm.
το ειδα απο κοντα κ επαιξα αρκετη ωρα μαζι του..ισως να ναι ο εντυπωσιασμος της πρωτης επαφης αλλα ηταν πραγματικα υπεροχο,ταχυτατο κ με μια απολαυστικη οθονη.ειδικα για οσους δεν εχουν iphone αξιζει σαν αγορα στα 500-600 ευρω..αν ειχε και μια θυρα Usb…παντως στην αρχη ημουν δυσπιστος ομως αρχισα να πιστευω αυτο που ειπες τιτανα οτι θα αλλαξει τον κοσμο
GWOOL on 13.04.2010 @ 12:33 am.
Το “επιχειρηματικό δαιμόνιο” και η ασχετοσύνη των Ελλήνων μπακάληδων (γιατί τέτοιοι είναι) είναι εξωφρενικά. Στηρίζονται στο θα πουλήσω ένα iPad (και ό,τι άλλο νέο) και θα βγάλω τα σπασμένα της χρονιάς.
Sorry, αλλά προτιμώ το iPad χωρίς εγγύηση από τη Νέα Υόρκη ή από το Βερολίνο. Με τα ίδια λεφτά που ζητάνε οι ντόπιο κλέφτες πας-έρχεσαι και αγοράζεις και το iPad σου.
Μάλλον δεν έχουν ακούσει για το internet, αφού όμως τα webstores στην Ελλάδα το πουλάνε, τότε μάλλον νομίζουν ότι το internet παίζει μόνο στην Ελλάδα.
noel on 13.04.2010 @ 09:30 am.
σαν το ελληνικό γιαούρτι που πουλιέται πιο φθηνά στα γερμανικά σουπερμάρκετ… τον προβληματισμό τον έχουν και στα αγγλικά sites που ρωτάνε γιατί τα αμερικάνικα προϊόντα κινέζικης κατασκευής είναι πιο φθηνά στην αμερική, μερικές φορές 2Χ. Δοκιμάστε καλύτερα το γερμανικό skroutz: preissuchmachine.de όπου τα πράγματα είναι καλύτερα. πχ http://www.3gstore.de/apple/apple-ipad-16-gb-wifi/ στα 549€ με το ΦΠΑ
Fossil on 13.04.2010 @ 06:04 pm.
Ετσι έκαναν και μερικοι εξυπνοι πριν ερθει στην Ελλαδα επισημα το iphone 3gs, το εβρισκα απο 1,000 ευρω!!! ενω απο εξω το εβρισκα 400-600 ευρω, τελικα μολις ηρθε απο τις μεγαλες Ελληνικες εταιριες ηρθε σε πολυ πιο προσιτη τιμη.. Αρα να μην βιαζομαστε ακομα, αλλιως απο εξψ, τελικα ξερει κανεις αν το παρω απο εξω, θα μπορω να του περασω ελληνικα?
Th46 on 14.04.2010 @ 05:12 pm.
Μα και η Apple είναι τρελλοεταιρία. Στην Αμερική δεν αναγνωρίζει εγγύηση και δεν επισκευάζει προϊόντα που βρίσκονται σε χώρους καπνιστών γιατί, λέει, κινδυνεύουν και οι τεχνικοί της και τα κυκλώματα καταστρέφονται από τη πίσσα του τσιγάρου. Ας πουλάει τα πανάκριβα προϊόντα της στους φανατικούς οπαδούς της. Εγώ θα περιμένω να βγάλουν οι ανταγωνιστές κάτι παρεμφερές σε λογική τιμή.
stereo on 14.04.2010 @ 08:55 pm.
Όσο περιμένεις για το “παρεμφερές”, μπορείς να κόψεις και το κάπνισμα! Μ’ένα σμπάρο δυό τριγώνια! Μέχρι όμως να πετύχουν κάτι τέτοιο http://www.youtube.com/watch?v=gew68Qj5kxw πχ, μάλλον θα περιμένεις πολύ (και το iPad ενδιάμεσα θα συνεχίσει να εξελίσσεται).
Ας σοβαρευτώ όμως: όπως έγινε γνωστό σήμερα, οι τιμές για την Ευρώπη θα ανακοινωθούν στις 10 Μαΐου. Μέχρι τότε όλα τα άλλα είναι απλά κερδοσκοπίες.
Dimitris on 14.04.2010 @ 10:18 pm.
Παιδιά…Τα πράγματα είναι πολύ πιό απλά από ότι λένε τα διάφορα καταστήματα εδώ. Προφανώς θέλουν επισκεψιμότητα, ντόρο και να πάρουν καμμιά προ παραγγελία για να βγάλουν τα σπασμένα της κρίσης. Οι τιμές που έχουν ανακοινωθεί από διάφορα ελληνικά eshop είναι εντελώς εκτός πραγματικότητος μιας και δεν υπάρχουν επίσημες τιμές εκτός US. Επίσης μην κρατήσετε την αναπνοή σας γιατί “…..Apple reports that the high demand is responsible for the delay in international shipments. International delivery will take place at the end of May. Details and pre-orders will be announced on May 10th…..”
Είπα και σε προηγούμενο comment, υπομονή και θα έρθει και θα έχει σωστές τιμές.
christos on 14.04.2010 @ 11:36 pm.
καλησπέρα. μήπως, λεω μήπως… να περιμέναμε λιγο μηπως βγει το iPad 2nd generation με κάμερα;;;
NikiTa on 15.04.2010 @ 04:20 am.
Παίδες, μου ήρθε προχθές απο ΗΠΑ, το έβαλε ο θείος μου σε καφέ κουτι (σαν βιβλίο) και το έστειλε με το απλό ταχυδρομείο.
Έκανε 6 μέρες να έρθει και κόστησε συνολικά €425
$499 η αγορά
$40 ο ΦΠΑ στο Νιου Τζέρσευ
$30 η αποστολή
και το καλύτερο;
Δεν πλήρωσα τπτ όταν μου ήρθε η ενημέρωση για δέμα στα ΕΛΤΑ :-)
Υ.Γ.: Αναλαμβάνω εισαγωγές! (γιατί με τους δασμούς που έχουμε μόνο η μαύρη αγορά θα μας σώσει!)
gexoo on 20.04.2010 @ 11:52 pm.
παιδια ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΞΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΤΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΛΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΩ ΤΕΛΩΝΕΙΟ!ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!
gexoo on 19.04.2010 @ 04:25 pm.
sou to esteile me ti perigrafi apo exw san dwro?kai perigrafi?
kostas on 20.04.2010 @ 04:43 pm.
ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΤΟ IPAD ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΟ ΤΟ IPAD ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ http://www.dgstores.gr/ipad.html
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ ΤΕΛΗ ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 450 ΕΩΣ 500 ΤΟ ΠΟΛΥ!!!
ιωαννης on 04.05.2010 @ 02:36 pm.
Λοιπόν να πω και εγώ κάποια πραγματάκια:
1) Μέσο amazon για Ευρώπη δίνει προς το παρόν δίνει μονό το Simply Electronics και με τιμές αυτές: http://electronics.simplyelectronics.net/search?currency=eur&w=apple+ipad&gclid=CN79sKCquKECFR6Z2Aod1CzyDw. Οι οποίες δεν είναι και πολύ καλές σε σχέση με αυτές τις Αμερικής, ισοτιμίας, κτλπ. Όσο για το http://www.3gstore.de/ που λέει ένα φίλος είναι μονό με προ-παραγγελία άρα οι τιμές είναι αναφορικές.
2) Το έψαξα αρκετά να το φέρω από Αμερική: Αυτό που λέει ένα φίλος που το έτιλε κάποιος με απλό ταχυδρομείο είναι λίγο επίφοβο. Γιατί πρωτον εμπιστεύεσαι εάν προϊόν τόσο ακριβό στα χεριά του κάθε ελτα.( εφόσον δεν το έστειλες συστημενο,κτλπ) το όποιο μπορεί να χαθεί. Δεύτερον μπορεί βεβαία το άτομο να το δήλωσε βιβλίο απλά πολλές φόρες τα ελέγχουν αυτά(για ευνόητος λόγους) όποτε μάλλον ήταν τυχερός. Γιατί φαντάσου να έχει δηλώσει άξια 20 δολάρια(γιατί παραπάνω οτιδήποτε περναει τελωνείο) και να γίνει κάποιος έλεγχος.( μπορείς να βρεις αρκετό μπελά).
Επίσης δεν συμφέρει να το στήλες με ε-shop Αμερικής η eBay(θα εξηγήσω παρακάτω) γιατί ακόμα και εαν το βάλεις σαν gift δεν μπορείς αν δηλώσεις παρακάτω από 20-25 % max κάτω από την άξια του( όποτε ένα 100- 150 εύρο σε τελώνιο δεν τα γλιτώνεις. Το έχω διασταύρωσει με DHL,UPS καθώς και με εταιριες στη Αμερική που σου δίνουν εικονική διεύθυνση Αμερικής.
3) Aν και χρησιμοποιώ πολλή amazon kαi ebay άρχισα τελευταία να έχω δυσπιστία ιδιαίτερα στο ε-bay και μάλιστα από εξωτερικό ιδιαίτερα όσο αφόρα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας η ιδιαίτερης ζήτησης. Την έχω πατήσει 2 φόρες τελευταια ενώ προσπάθησα να πάρω όλες της προφυλάξεις( Paypal, prepaid crad,vefified seller,etc) To προιον είτε δεν ηρθε( και σχεδόν έχασα όλα τα λεφτά) η ήρθε άλλα-νταλον(ελαττωματικό, κτλπ) Επίσης μη ξεχνάτε την περίεργη εγγυση της Apple ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι η εγγύηση ενός Ipad από αμερικη θα γίνει δεκτή εδώ.
Αυτά προς το παρόν για να μην σας κουράσω άλλο. Πιστεύω να κάλυψα αρκετούς. Μήπως η Αpple έχει βάλει την Ευρωπη σε δεύτερος σκέλος?
thanasis on 07.05.2010 @ 01:21 pm.
Θέλω και εγώ ενα…καίρος είναι τώρα που αναλαμβάνω την πτυχιακή μου να έχω και αφορμή να το πάρω να παίζω….με το Pages. Λοιπον εγω εψαξα παντού αλλα δεν υπάρχει στην Ευρώπη καλυτερη τιμη απο 600Ε για το 16 G και αυτα που θα σου έρθουν αν τα παραγγήλεις ειναι απο Αμερική οποτε ελληνικό service γιοκ. Σκευτομαι να περιμένω ομως γιατι αυτοι που πέρνουν το Αμερικάνικο μοντελο δεν μπορούν να αγοράσουν εφαρμογές απο ελλαδα γιατι το itunes δεχεται μονο πιστωτικες απο Αμερικη…οποτε δωρο αδωρο…
Επιπλέων οι εφαρμογές που θα έχει το ipad προεγκατεστημενες θα είναι διαφορετικές για την Ευρώπη καθως πολλές απο αυτές δεν έχουν licence για να τα καταφέρουν να περάσουν απο την αλλη πλευρά του Ατλαντικού
stereo on 07.05.2010 @ 09:03 pm.
Τελικά οι τιμές που επίσημα ανακοινώθηκαν σήμερα για την Ευρώπη σα να μην είναι και τόσο χάλια.
ιωαννης on 10.05.2010 @ 10:25 am.
Χμμ. Ισωσ τελικα να κρατησε η Apple τηνσχετικα αναλογια 1:1 Δηλαδη 499 δολλαρια= 499 ευρο γαι το 16 gb κτλπ. αλλα αυτο παλι δνε χανει την ολη προωθηση του Ipad σαν φθηνο? Αλλα τα δεδομενα Αμερικη και αλλα Ευρωπη. Πσοσ μαλλον με την αναλογια Ευρο δολλαριοθ. Γιατι Παλι η Apple “κερδιζει” 100 ευρω περιπουισωσ και περισοτερα) απο καθε κομματι της Ευρωπης. Δηαλη πρειε να συνεονοθμαστε καποιοσ να πηγαινει Αμερικη γαι να περνουμε τα προιοντρα στην “ιδια)(αυτη που αντιστιχει στην εκαστοτη ισοτιμια) τιμη?
Udhar on 10.05.2010 @ 10:41 am.
Δεν είναι 499$. Μην τσιμπάς απο την διαφήμιση.
Είναι 499%+Φόροι (πχ 10% στην NY) = 549$ (/ 1.3) = 422 Euro
αρα 77 ευρώ η διαφορά
77 Ευρώ κοινωνικής πολιτικής προς τους Αμέρικάνους πολίτες :-)
ιωαννης on 10.05.2010 @ 10:56 am.
Οχι γιαννης αλλα γιαννακης? τι 77 τι 100? παλι τα 77 ευρω διαφορα με τετοις καιρους που ζουμε δεν ειναι αρκετα?
stereo on 10.05.2010 @ 09:01 pm.
Ώχουυυυ, πήγαινε στην αμερική και πάρ΄το! Όλα τα προϊόντα όλων των εταιριών έχουν αντίστοιχες διαφορές.
ιωαννης on 10.05.2010 @ 10:54 am.
ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΤΟΥΤΟ!!!! Επαθα πλακα(ενα και μερικοι ισως το ξερουν) η ελλαδα σε σθμπεριλαμβανεταισ τοθσ προρισμοθσ αποστολησ απο οποιδηποτε Αpple Store της Ευρωπης!! Τι να πω? Μα θεωροθν τριτικοσμικη χωρα? η παμσ πηρα χαμπαρι λογω Δ.Ν.Τ? :P
stereo on 10.05.2010 @ 09:04 pm.
Από κανένα Apple Store δε στέλνουν εκτός της αντίστοιχης χώρας.
ιωαννης on 12.05.2010 @ 10:19 am.
το ελενξα απο ιταλια. στελοθν μεχρι και στην Αγγλια!(γερμανια, φαλια εννοειται) αλλ οχι ελλαδα!!
possesed on 11.05.2010 @ 01:28 pm.
Ρε παιδια πρεπει να καταλαβεται οτι το θεμα Apple στην Ελλαδα ειναι απο την αρχη ως το τέλος μια κοροϊδια, για τον πολύ απλουστατο λογο…
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ
υπάρχουν μεταπωλητες ομως που και αυτοι με την σειρα τους αφου τους
δινετε το περιθωριο να βγαλουν κατι παραπανω το κανουν γιατι η μαμα
εταιρια δεν εχει λογο να τους ελενξει γιατι τους πουλαει λιανικη,
ή οποιο αλλο deal μπορει να εφευρει η Ελληνικη επιχειρηματικότητα-προχειροτητα!!
Οπότε χεστηκε να ελενξει γιατι τα λεφτάκια της τα εχει πάρει εξ αρχής
Εχετε μηπως δει καπου στην Ελλαδα ΑPPLE store?????
???
??
e??
και ουτε προκειτε να δουμε γιατι πολυ απλα καπιοι εχουν βολευτει πολυ με την μεταπωληση = πουλημα αβερτα χωρις καμια ουσιωδης υποστηριξη απο πισω!!
Χρόνια γινετε αυτο αλλα τον τελευταιο που η Αpple πλασαρε καποια πολυ ενδιαφερον
προίοντα που ειναι για το ευρη κοινο σε σχετικα λογικες τιμες και βγηκαν ολα αυτα τα προβληματα στη φορα τα οποια προυπηρχαν σας λεω παλι εδω και χρονια!!
Επιτελους καποιος με οραμα και σοβαροτητα να φερει την Αpple στην Ελλαδα!!
και να μην ειμαστε 100-200 ευρο ακριβοτεροι απο ολη την ευρωπη στα προϊοντα της!!
Τελωνια ΦΠΑ και πρασινα αλογα!!!!
ιωαννης on 12.05.2010 @ 12:15 pm.
Apple store μπορει να “κανει¨9οργανωσει” μονο η Apple. δεν εχει σεχεση με ον αντιπροσωπο. Εαν δεισ στησ σελιαδα της Apple πουυ ειναι γαι αν ακνεισ αιτημα γαι αν γινεισ distrubutor, κτλπ. δεν εχει επιλογη για Αpple store. Οποτε οπσωσ λεω η apple φταει που εχει “γραψειι τα Βαλκανια προσ τον παρον.
possesed on 11.05.2010 @ 01:41 pm.
Αν σας χαλασει για καποιο λογο το iPad που θα το πατε για επισκευη???
???
??
στην topsystems (πρωην Rainbow)???
και αυτοι με την σειρα τους θα παρουν το αεροπλανο να πανε στο Los Angeles να σας το επισκευασουν και σε 3 μερες θα το εχετε πισω…!
Ενας λόγος που η Rainbow αλλαξε ονομασια ειναι οτι κανενας που εχει σχεση με MAC
δεν θελει να ακουσει ξανα αυτους τους αγιογδυτες!!
topsystems on 12.05.2010 @ 10:27 am.
Αγαπητοί bloggers,
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και δυσφημηστικών ισχυρισμών, σας γνωρίζω ότι η Top Systems, δεν έχει καμία σχέση απολύτως με τη Rainbow ή άλλη εταιρεία. Kύρια ασχολία μας είναι η συναρμολόγηση και εμπορία υπολογιστών, και εξαρτημάτων, καθώς επίσης και εμπορία και υποστήριξη εταιρειών αλλά και προιόντων Apple. Στον ειδικό τύπο, όπως πχ. PC Magazine Δεκ.2009, Ιαν. 2010 κλπ., θα δείτε κορυφαία συστήματά μας με κορυφαία κατάταξη μακράν τoυ δεύτερου.
Καλό θα είναι για τη διατήρηση σε ένα επίπεδο των συζητήσεων στα blogs, όταν γράφουμε κάτι να το κατέχουμε κιόλας. Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο συσχέτισης της Top Systems με άλλη εταιρεία, παρά μόνο να υποθέσω ότι αυτό γίνεται εκ του πονηρού είτε από μεγάλη άγνοια.
Επί πλέον να ξεκαθαρίσω και το εξής:
Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι η τιμή που αναφέρουμε για το iPad στο site μας, περιλαμβάνει ΝΟΜΙΜΟ εκτελωνισμό, ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΦΠΑ 21%, κόστος μεταφοράς, κόστος εγγύησης, και εμπορικό κέρδος. Η τιμή που υπολογίζουν πολλοί έχει να κάνει με την τιμή του προιόντος σε δολάρια, και ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΦΠΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ & ΕΓΓΥΗΣΗ ΒΕΒΑΙΑ. Γιατί ασφαλώς οι τιμές των iPad που αναφέρουν πολλοί, έχουν να κάνουν με ένα iPad που θα μπορούσε να τους το φέρει ένας ξάδελφος ή ένας θείος απο το Chicago, σε πλαστική σακούλα μπας και κοροιδέψει τον τελωνειακό ότι είναι μεταχειρισμένο, ή σε άλλη περίπτωση κρυμένο ανάμεσα σε σώβρακα και φανέλες. Αυτό που εμπορευόμαστε εμείς παραδίδεται ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και καλύπτεται από την εγγύηση που υπαγορεύει ο νόμος, αλλά και η φήμη της Top Systems.
Όσον αφορά την εγγύηση που αναφέρει ο ανώνυμος κύριος παραπάνω, ενημερώνουμε τους αναγνώστες ότι πριν υποθέσει το πως αλλάζουμε τα χαλασμένα Apple, θα μπορούσε να ρωτήσει. Όχι φίλε μου, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΓΙΑ L.A., ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ iPAD. Οπως και σε όλα τα προιόντα που εισάγουμε, ό,τι δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί / αντικατασταθεί σε μέγιστο χρόνο 8 (ΟΚΤΩ) εργάσιμων ημερών ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ή ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ μεσα στο χρόνο της εγγύησης του προιόντος.
Όσο για τα περι “αγιογδυτών” που αναφέρεις, δεν θα σχολιάσω, προσπαθώντας να μην υποβαθμίσω τη συζήτηση.
Φιλικά και προς αποκατάσταση της αλήθειας
Βασίλης
Top Systems
ANTYPAS on 14.05.2010 @ 06:49 pm.
ΕΛΕΟΣ!!!!!!! ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ LAP TOP ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΧΩΡΙΑ ESHOP ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ??ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.
Anonymous on 19.05.2010 @ 12:08 am.
Παρόλα αυτά μου φαίνεται λίγο περίεργο το κόστος των μεταφορικών.
40-60 ευρώ για 10.000 κομμάτια iPad?? Έχω αγοράσει αρκετές φορές 5-6 βιβλία από την Amazon (προφανώς και πολλαπλάσιο όγκο έχουν και βάρος..) και τα μεταφορικά ήταν 20 ευρώ. Και η παραγγελία ήταν μία κ μοναδική, όχι 10.000..
4-6 ευρώ θα μου φαινόταν πιο λογικό. Αν δεν ξέρω κάτι πέραν της κοινής λογικής με ενημερώνετε.
asto on 24.06.2010 @ 02:53 pm.
πωω….. η αγνοια παει συνεφφο
Κατά την εισαγωγή από αμερική εις ελλάδα, ΟΛΑ τα εμπορεύματα επιβαρύνονται με
1. Εισαγωγικό δασμο
2. ΦΠΑ
3. Εισφορές Τραπέζης
4. Εισφορές Παν. Θεσσαλονίκης (ναι καλά διαβάζετε)
5. Δετε
(αυτά όσον αφορά το δημόσιο – κόστοι και αποδείξεις τελωνείου)
Μόνο αυτά τα έξοδα μπορεί να φτάσουν και το 80% της αξίας (χονδρικής εργοστασίου) του ιπαντ.
μετά έχουμε
α. έξοδα ναύλου μεταφοράς
β. έξοδα ασφάλισης μεταφοράς
γ. έξοδα φορτο-εκφώρτοσης
δ. Πρακτορειακά
ε. Αμοιβές εκτελωνιστή
στ. Εσωτερικές μεταφορές (distribution)
ζ. Προσαύξηση κέρδους από τον εκάστοτε μεταπωλητή.
.
.
.
Είναι και άλλα, αλλά επίσης είναι και χάσημο χρόνου να κάθομαι να σας φωτίζω στα μαύρα μεσάνυχτα που έχετε
teo on 02.07.2010 @ 04:29 pm.
To i pad με μια λέξη είναι στην ουσία: Α-ΧΡΗ-ΣΤΟ και για όποιους δεν κατάλαβαν είναι τζάμπα λεφτά σε δύσκολους καιρούς. Αν θέλω να διαβάσω βιβλίο θα διαβάσω ένα βιβλίο (περίεργο?) αν θέλω internet και διαχείριση φωτογραφιών έχω το pc μου (και νομίζω όλοι όσοι έχουν τη δυνατότητα και τη θέληση για ipad έχουν pc) και αν θέλω να δω ταινίες έχω τηλεόραση και dvd player (ισχύει η προηγούμενη παρένθεση + τα dvd players έχουν γίνει πολύ φτηνά πλέον). Τις ανάγκες μας συνήθως τις δημιουργούμε οι ίδιοι και το ipad πραγματικά μόνο χρήσιμο ή αναγκαίο δεν είναι, αποτελεί απλά άλλο ένα εντυπωσιακό και φιγουρατζίδικο gudget.
casoms on 18.07.2010 @ 03:58 am.
Αγόρασα το iPad 32GB Wi-Fi την Αμερική και το κέρδος μου σε ευρώ σε σχέση με την τιμή του στην Ελλάδα το υπολόγισα στα 323 ευρώ!!! Είναι απίστευτο. Οι άνθρωποι δεν έχουν το θεό τους! Αισχροκέρδια του αισχύστου είδους.
e-lawyer on 19.07.2010 @ 08:51 am.
Πάντως στο “Πλαίσιο” πουλήθηκε το εκθεσιακό για 499 ευρώ.
Ηλίας on 19.07.2010 @ 12:15 pm.
Αν θυμαμαι καλα το ειχε φερει και το Makro στην Παλληνη περιπου εκει γυρω στα 600+ (μονο το Wifi 16GB) και σε πολλα νουμερα. Ενα μαγαζι εδω κοντα που εφερνε “ανεπισημα” μερικα κομματια απο Αγγλία τα πουλαγε 750 euro (Wifi 16GB) κι ολα εφευγαν αμεσως.
GiannisKas on 12.08.2010 @ 05:06 pm.
Μιας και δεν το βλέπω να κυκλοφορει γρήγορα στην Ελλάδα, δεν κάνει κανένα μεγάλο κατάστημα κανένα διαγωνισμό, όπως αυτόν που είχαν κάνει τα Multirama μπας και κερδίσουμε κανένα; άντεεε. το θέλουμεεεεε!!! Πάντως το 3g αξίζει τα λεφτά του.
Kostas on 12.08.2010 @ 10:49 pm.
Egw to phra to ipad 32 gb mono 599 euro apo germany
Facebook User on 05.09.2010 @ 03:29 pm.
paidia thelw na to parw exw ta leua sto xeri kai den 3erw apo pou na to parw !! tin na kanw ???
Kostas on 06.09.2010 @ 01:45 pm.
Krata ta leuta sou mexri ton oktovrio pou erxete ephsima apo thn iStorm sthn athina… Tha kanei 499 euro ta 16 gb 599 ta 32 gb kai 699 euro ta 64 gb… Na to pareis !! To protinw anepifilakta!! Einai teleio!! To exw edw kai ena mhna… To phra apo germania 32 gb 599 euro… O dieuthinths ths iStorm mou eipe oti erxetai ton oktovrio… Opote apla perimene gia polu ligo …! :)
asto on 14.09.2010 @ 09:55 am.
για αγορες απο αμερικη οταν ο πωλητης δεν υποστηρίζει διεθνες αποστολές μεταφορές
οποσδηποτε τσεκαρετε αυτο:
http://www.bongous.com/
μπορεις να ορίσεις to export declaration (χρησιμο για τελωνειο -π.χ. δήλωση για δώρο, αξία κλπ)
και δουλεύει με όλα τα ονλάιν στορς στις ΗΠΑ (και το apple)
προσωπικά παραγγγέλνω led σποτάκια σε μηνιαία βάση και δεν έχω απογοητευτεί ποτέ (6 παραγγγελίες μέχρι στιγμής)
mbam on 21.11.2010 @ 06:13 am.
Με σεβασμο στον topsystems και καθε αλλο που ασχολειται με σοβαροτητα στην ελληνικη αγορα..να παραθεσω τα εξης:
-Η αγορα ειναι ανοιχτη και καθενας αγοραζει απο εκει που τον συμφερει.
-Ολα φαινονται σωστα οπως τα λες και αν ισχυουν .Δειχνει πραγματικα μια εταιρια που λειτουργει σωστα εως και το after sales service. (αν ειναι πραγματικα ετσι)
-Δεν θα ασχοληθω με λιανομαγαζα. Ουτε προκειται να το αγορασω απο εκει.
Αλλα επειδη εχω ασχοληθει με το σερβις εχω να μοιραστω την προσωπικη μου εμπειρια για τις τιμες στην ελλαδα.
Δυο φορες χρειαστηκα αλλαγη σπασμενης οθονης εως τωρα.
Μια 15 επωνυμη..τιμη αντιπροσωπιας ελλαδας 330 απο αγγλια +μεταφορικα 120 ευρο.
Μια 10,1 led επωνυμη τιμη αντιπροσωπιας 170 ευρο απο αγγλια 80 ευρο.
δεν ξερω αλλα στην ελληνικη αγορα.. κατι δεν παει καλα.
Ερωτηση γενικης φυσης..δηλαδη αν ένα ipad αντικατασταθει… εσεις τι θα το κανετε?
Και πληροφορια από άλλο site.
http://www.isuppli.com/teardowns-manufacturing-and-pricing/news/pages/mid-rangeipadtogeneratemaximumprofitsforapple,isuppliestimates.aspx