imaGinyze Augmented Driving iPhone App

by Stefanos Kofopoulos • On 15-04-2010 • AT 4:46 pm • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Computing Τεχνολογία

imaGinyze Augmented Driving

Αν οι εφαρμογές augmented reality δεν είναι αρκετά καλή ματιά στο μέλλον, η imaGinyze ρίχνει στην αγορά το concept του Augmented Driving. iPhone App που εκμεταλλεύεται τις δυνατότης του iPhone 3GS για να αναλύει σε πραγματικό χρόνο την κίνηση στον δρόμο, να αναγνωρίζει την λωρίδα κυκλοφορίας που κινείται το όχημα με το Augmented Driving App, οχήματα που προπορεύονται κλπ. Το software είναι άκρως εντυπωσιακό (ακολουθεί βίντεο) και λειτουργεί κατά την διάρκεια της ημέρας και σε δρόμου που η λωρίδες είναι ευδιάκριτες.

– Dynamic augmented reality overlays for lanes and vehicles
– Head-up display (HUD) for system and status information
– Lane detection and lane change warning
– Vehicle detection and low distance information
– System auto-calibration for easy setup
– Many configuration options and quick manual

Φανταστείτε να καταφέρει η imaGinyze να καταφέρει να λειτουργήσει το Augmented Driving κατά την διάρκεια της νύχτας!

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. WOW απλα. To κάναν για iphone??

    Μπράβο. Το επόμενο βήμα είναι να συνδέεται με το αμάξι και να δείχνει HUD στο μπαμπρίζ

    • Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανία ανοίξει το μυαλό της και αρχίσει να προσφέρει APIs θα δούμε πολλά να συμβαίνουν. Προς το παρόν η Ford κάνει κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση αλλά παίρνει χρόνο.

      • Θα προτιμούσα στο αμάξι μου να μην αρχίσει να “κολάι” το σύμπαν γιατί κάποιος έγραψε ένα κακό πρόγραμμα ή γιατί κάποιος θέλησε να το χακάρι. Δεν αμφιβάλω ότι ζωτικής σημασίας συστήματα θα είναι απομονωμένα, όπως και τώρα (π.χ. ABS – αμφιβάλω αν και αυτά είναι απομονωμένα, αν κρίνουμε από το τη κάνει η S Class της Mercedes). Αλλά θα μπορούσαν να πετάγονται διάφορα ενοχλητικά μηνύματα, να αρχίσει να κάνει θορύβους κτλ. Θα προτιμούσα να το κάνουν open source, αλλά χωρίς δυνατότητα να το πειράξω όταν είναι εγκατεστημένο!
        Πάντως τέτοια συστήματα έχουν αρχίσει να μπαίνουν και σε ποιο προσιτά αυτοκίνητα, με μεγάλο κόστος βέβαια (περί τα 1000 ευρώ νομίζω).
        Άσε που θες και ένα κάρο testing (=χρήματα) για την ασφάλεια του API, που ποτέ δεν θα φτάσει το 100%.

      • Και σχετικά με την εφαρμογή… Απλά καταπληκτική! Πού καλή δουλειά απ’ ότι φαίνεται και στο βίντεο. Ελπίζω σύντομα και σε android.

  2. Αυτά τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται επικίνδυνα χωρίς καθόλου επαλήθευση από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την ασφαλή χρήση τους στους δρόμους. Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν μελέτες για να βάλεις έτσι κολλημένο στο παρμπρίζ ένα iPhone και να οδηγάς μέσω αυτού.

    Πιο πολύ μου αρέσει το head-up display του aSmart HUD. Άσε που είναι και λιγότερο επικίνδυνο.

    • Mα δεν είναι κάτι επίσημο και έχει ένα τοοοοοοοόσο μεγάλο disclaimer στην αρχή. Άσε που μέχρι τώρα κανείς δεν έχει πεθάνει η κινδυνεύσει από ανάλογο software στα αυτοκίνητα. Τα λάθη γίνονται αλλού.

      • Δε μιλάμε απλά για ανάλογο software, Τιτάνα, αλλά για ανάλογο setting στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, που όχι μόνο σου τραβάει την προσοχή αλλά σου κόβει και την ορατότητα. Προβλέπω πολλά «φιλάκια» αυτοκινήτων σε φανάρια επειδή ο οδηγός δεν υπολόγισε σωστά την απόσταση του μπροστινου επειδή έβλεπε τα αυτοκίνητα/δρόμους μέσα απ’την οθονίτσα.

        Όσο για το disclaimer… είναι το ίδιο χρήσιμο όσο οι επιγραφές επικινδυνότητας πάνω στα τσιγάρα… :-/

      • Δεν νομίζω ότι θα καταλήξουμε σύντομα σε μια τέτοια λύση αλλά εδώ και χρόνια γίνονται πειράματα τέτοιου τύπου και ότι έχει πάρει το μάτι μου και το αυτί μου πριγράφει την λύση της τοποθέτησης του ταχύμετρου και μερικών ακόμα βασικών ενδεικτικών στο τζάμι κατά πολύ ασφαλέστερη.

        Δεν θα φτάσουμε ποτέ να έχουμε όλα τα όργανα εκεί, ούτε οι πιλότοι μαχητικών δεν τα βγάζουν πέρα, πόσο μάλλον εμείς οι θνητοί οδηγοί.

  3. Ενδιαφέρουσα εφαρμογή, αλλά θέλει δουλειά ακόμα. Ειδικά εκείνο το “vehicle ahead”, σου σπάει τα νεύρα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons