iAd η διαφήμιση μόλις έγινε πληθωρική και trojan

by Stefanos Kofopoulos • On 08-04-2010 • AT 10:09 pm • 5 ΣΧΟΛΙΑ
Computing Τεχνολογία

trojan horse

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά του iPhone OS 4 είναι το iAd. Μια ολόκληρη διαφημιστική πλατφόρμα κρυμμένη μέσα στο λειτουργικό που τρέχει HTML5 και είναι διαθέσιμη προς όλους τους developers με 60% των κερδών. Αυτό που προσφέρει το iAd είναι διαφημίσεις on steroids μέσα στα apps. Για την ακρίβεια πρόκειται για apps μέσα στα apps που μόνο σκοπό έχουν την διαφημιστική προβολή. Πρακτικά αυτό σημαίνει χρήση ολόκληρης της οθόνης, χρήση όλων των ηλεκτρονικών του iPhone συμπεριλαμβανομένων WiFi, GPS και hardware acceleration από την GPU. Όταν ο Steve Jobs μιλούσε για συναίσθημα και αλληλεπίδραση ήξερε πολύ καλά τι έλεγε, γιατί η εταιρεία του προσφέρει στους διαφημιστές μια πλατφόρμα ανάπτυξης διαφημιστικών εφαρμογών που έχουν την ικανότητα να παίξουν βίντεο, παιχνίδια και ό,τι άλλο αποφασίσουν οι developers. Κάτι σαν trojan στα άλλα διαφημιστικά δίκτυα. Συγκρίνετε αυτό με το βαρετό μικρό .gif banner της AdMob και θα αντιληφθείτε αμέσως ότι ο πόλεμος μεταξύ Google και Apple φούντωσε για τα καλά.

Το iAd όμως δεν είναι καινούρια ιδέα. Η διαφημιστική Greystripe θέλει να κάνει ακριβώς το ίδιο χρησιμοποιώντας Flash αντί για HTML5. Έχουν ήδη έτοιμο και το προϊόν για αυτό το σκοπό με όνομα iFlash Ad Units για το iPad και το iPhone. Για να είμαι ειλικρινής θα αντιμετωπίσουν σοβαρό πρόβλημα όταν κυκλοφορήσει το iPhone OS 4 με το iAd. Το σίγουρο είναι ότι η ιδέα δεν ανήκει αποκλειστικά στην Apple. Απλά ο Steve Jobs και η παρέα του σε κάνουν να αισθάνεσαι χαζός αν δεν χρησιμοποιήσεις την δική τους λύση μαζί με το SDK και όλα τα άλλα. Αυτό και αν είναι συναίσθημα!

Αυτό είναι το video demo της Greystripe.

[photo]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μα…. Θα τρελαθούμε τελείως ρε παιδιά;;; Θα μας κάνουν Hi-jack οι διαφημίσεις τα κινητά μας με full-screen HTML5 και Wi-fi, GPS GPGPU και μπλα, μπλα μπλα και το θεωρούμε και καινοτομία;;;; Από πού κι ως πού;;;

    • Ηρέμησε, πάρε βαθιές ανάσες και διάβασε αυτό που θα γράψω. Για να γίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή για να ξεκινήσει μια διαφήμιση, θα πρέπει να κάνεις κλικ κάπου εσύ. Όσο για το hijack δεν ξέρω τι εννοείς.. αν το πήρες από το trojan που έγραψα, εννοούσα trojan για τις άλλες mobile ad companies και όχι τους χρήστες.

  2. πολυ εξυπνο αυτο με τις διαφημισεις, ετσι θα υπαρχει το κινητρο να δουμε πολυ περισσοτερες δωρεαν εφαρμογες μιας και οι προγραμματιστες θα εχουν την ευκαιρια για κερδη μεσω των διαφημισεων.

  3. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενδιαφέρει τους χρήστες ένα feature σαν το iAds. Τους developers και τις εταιρίες, ναι. Αλλά το χρήστη του κινητού γιατί; Επειδή θα υπάρχουν δωρεάν εκδόσεις εφαρμογών με διαφημίσεις; Εγώ προσωπικά ποτέ και για κανένα λόγο δεν θα εγκαταστούσα μια τέτοια εφαρμογή.

    • Μα γιατί η διαφήμιση πάει ένα βήμα παραπέρα και γίνεται ένα με το περιεχόμενο ή το συμπληρώνει. Φαντάσου πχ να μπορείς μέσα από μια iAd διαφήμιση να βλέπεις την ιστορία, τα στατιστικά και βίντεο από όλη την καριέρα του Michael Jordan και να απαντάς σε ένα χαζό κουίζ αν θες ή να στείλεις SMS για συμμετοχή σε διαγωνισμό. Δεν είναι απλά ένα κλικ αλλά μια εμπειρία που αν θες την χρησιμοποιείς.

Top

Show Buttons
Hide Buttons