Η παράμετρος του gaming δείχνει να οδηγεί την αγορά του VR

by George Polyzos • On 29-05-2017 • AT 2:45 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Gaming Newsroom

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Canalys, ο τομέας των video games φαίνεται να είναι ο κινητήριος μοχλός στην αγορά των συσκευών εικονικής πραγματικότητας, δηλαδή των VR headsets.

Όπως φαίνεται από την έρευνα της Canalys, οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιπροσωπεύουν το 40% της παγκόσμιας αγοράς για VR headsets κατά το α’ τρίμηνο του 2017 και πρόκειται για την αγορά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις προϊόντων αυτής της κατηγορίας.

Από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της έκθεσης είναι ότι το 60% των συσκευών που διετέθησαν στην αμερικανική αγορά ήταν τα ειδικά VR headsets της Sony για το PlayStation. Το Sony PlayStation VR μάλιστα κυριαρχεί και στην ιαπωνική αγορά με μερίδιο της τάξεως του 90% επί των συνολικά 81.000 headsets, που εκτιμά η Canalys ότι διετέθησαν συνολικά στην ασιατική χώρα.

Άλλη σημαντική αγορά θα πρέπει να θεωρείται η Κίνα, με την HTC με το Vive να καταλαμβάνει την πρώτη θέση των σχετικών πωλήσεων με περίπου 15.000 συσκευές. Ο αριθμός αυτός είναι αισθητά μικρότερος σε σχέση με τα αντίστοιχα των ΗΠΑ ή της Ιαπωνίας αλλά και σε σχέση με το μέγεθος της κινεζικής αγοράς.

Η Canalys υποστηρίζει ότι εξήγηση σε αυτή την παρέκκλιση είναι το γεγονός ότι οι κινέζοι έχουν μία διαφορετική κουλτούρα απέναντι στα video games και επίσης δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για περιεχόμενο, ακόμη και αν προσφέρει την εμπειρία που προσφέρει το VR.

[Πηγή: ΣΕΠΕ]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons