Η Lufthansa επενδύει στην εξατομίκευση και την ψηφιοποίηση των προϊόντων της

by George Polyzos • On 21-03-2017 • AT 12:20 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

Ο Όμιλος Lufthansa προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των προϊόντων του, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε επιβάτη.

Έως το 2020 πρόκειται να επενδύσει 500 εκατ. ευρώ αποκλειστικά στην ανάπτυξη και τη βελτίωση των εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει. Ανταποκρινόμενος στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, ο Όμιλος Lufthansa προχωρά στην προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών – τόσο κατά τη διάρκεια της πτήσης, όσο και στο έδαφος- που μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε επιβάτη ξεχωριστά.

Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάζουν στις φορητές συσκευές τους επιλογές από 250 εφημερίδες και περιοδικά σε ηλεκτρονική μορφή. Μόνο τον μήνα Φεβρουάριο οι επιβάτες του Ομίλου Lufthansa πραγματοποίησαν 200.000 λήψεις ηλεκτρονικών ενημερωτικών εντύπων, γεγονός που αντανακλά τη θερμή υποδοχή αυτής της νέας υπηρεσίας από το ταξιδιωτικό κοινό.

Επίσης, με τη βοήθεια του chatbot «Mildred» οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων, ενώ με το Apple Watch τους δίνεται η δυνατότητα -μεταξύ άλλων υπηρεσιών- να λαμβάνουν πληροφόρηση σχετικά με την πτήση τους καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής. Επιπλέον, πρόσφατα ο Όμιλος Lufthansa ξεκίνησε τις εργασίες για την ανάπτυξη μιας νέας εφαρμογής που θα συνδέεται με την υπηρεσία «προσωπικού βοηθού» του Google. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες μετατροπής γραπτού κειμένου σε ομιλία, αυτός ο μηχανισμός θα είναι σύντομα σε θέση να απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών σχετικά με τις πτήσεις της Lufthansa.

Μια νέα business class για το Boeing 777X

Μία καλά κρυμμένη είδηση αποκάλυψαν τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Ομίλου Lufthansa, αποκλειστικά στην Έκθεση ITB: Το νέο Boeing 777X, που αναμένεται να πετάξει για πρώτη φορά το 2020, θα διαθέτει μια εντελώς καινούρια Βusiness Class, διαφορετική από τα μέχρι τώρα δεδομένα. Κύρια χαρακτηριστικά της θα είναι η απόλυτη εξατομίκευση και η ψηφιοποίηση των καθισμάτων: τα νέα καινοτόμα καθίσματα θα μπορούν να ρυθμίζονται ασύρματα μέσω smartphone ή tablet. Ειδικότερα, μέσω των προσωπικών, έξυπνων συσκευών τους οι επιβάτες θα μπορούν να προσαρμόζουν όχι μόνο την κλίση και τη θέση του καθίσματος τους, αλλά και να επιλέγουν το πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πτήσει που επιθυμούν.

Το νέο κάθισμα της Business Class του Boeing 777X δεν αντιπροσωπεύει μόνο την υψηλή ποιότητα και την εξατομικευμένη προσέγγιση του επιβάτη, αλλά αποτελεί και ένα απτό παράδειγμα της νέας στρατηγικής εσωτερικής οργάνωσης του Ομίλου Lufthansa: τη βαθμιαία εφαρμογή μιας πολιτικής κοινής ευθύνης των εταιρειών-μελών για τις διαδικασίες του. Για παράδειγμα, το νέο κάθισμα σχεδιάστηκε συλλογικά για λογαριασμό της Lufthansa, της Austrian Airlines και της Swiss (Ηub Airlines του Ομίλου Lufthansa). Το περασμένο έτος επανασχεδιάστηκε επίσης ο τομέας πωλήσεων για τις ίδιες αεροπορικές εταιρείες.

Ναύλοι που ξεκινούν από 49 € (απλή μετάβαση) θα προσφέρουν ακόμη περισσότερες ταξιδιωτικές επιλογές στην Ευρώπη

Ο Όμιλος Lufthansa έχει δημιουργήσει ένα νέο τύπο ναύλου: εισιτήρια απλής μετάβασης προς Ευρωπαϊκούς προορισμούς. Από εδώ και στο εξής, οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδεύουν στην Ευρώπη με τη Lufthansa, την Austrian Airlines και τη Swiss μόνο με 49 ευρώ. Μέσω των κόμβων τους, οι τρεις Hub Airlines του Ομίλου θα εκτελούν περίπου 7.500 πτήσεις την εβδομάδα, προς 170 προορισμούς σε 44 χώρες, προσφέροντας περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ευελιξία στην οργάνωση των αεροπορικών μετακινήσεων.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons