Η Eurobank προσεγγίζει το νεανικό καταναλωτικό κοινό μέσω Facebook

by George Polyzos • On 29-07-2017 • AT 10:00 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Καθοριστική ήταν η συμβολή του Facebook στην πρόσφατη καμπάνια της Eurobank για την προώθηση νέας προπληρωμένης κάρτας που απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές.

Τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ του κοινωνικού δικτύου βοήθησαν σημαντικά στην αύξηση της αναγνωσιμότητας συμβάλλοντας αποτελεσματικά στην προώθηση του νέου τραπεζικού προϊόντος. Σε συνεργασία με την Isobar και την εταιρία ψηφιακού μάρκετινγκ iProspect, το Facebook διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην προώθηση του νέου πακέτου υπηρεσιών της Eurobank, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες του νεότερου καταναλωτικού κοινού.

Το Facebook Canvas ήταν η εφαρμογή που επιλέχθηκε, προκειμένου να δοθεί μία δημιουργική προσέγγιση στην καμπάνια που σχεδιάστηκε για κινητά τηλέφωνα από την iProspect, λόγω των υψηλών ταχυτήτων του, καθώς και της full-screen εμπειρίας που προσφέρει στον χρήστη. Το Facebook Canvas το οποίο έχει δυνατότητες αντίστοιχες με αυτές του website, οδηγεί τον επισκέπτη κατευθείαν στη φόρμα του website με links και την επιλογή «σύρετε για να οδηγηθείτε στο link».

Πέρα από τα στατιστικά που προσφέρει το website για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών, χρησιμοποιήθηκε επιπλέον και το Facebook Pixel, ενώ η ανάλυση κάθε μίας καμπάνιας ξεχωριστά υλοποιήθηκε με τη βοήθεια του Facebook Ads Manager.

Η συμβολή του Facebook στην επιτυχία της συγκεκριμένης καμπάνιας της Eurobank ήταν καθοριστική:
• Η τράπεζα κατάφερε να αυξήσει κατά 40% την επισκεψιμότητα στα κινητά τηλέφωνα σε σύγκριση με το website για κινητά, προωθώντας το νέο τραπεζικό προϊόν με 35% χαμηλότερο κόστος.
• Ως αποτέλεσμα της εκστρατείας, το 63% των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε απευθείας από κινητό τηλέφωνο, καθιστώντας τη συγκεκριμένη καμπάνια την πιο “mobile” εκστρατεία τράπεζας στην ιστορία. Παράλληλα, η εν λόγω καμπάνια οδήγησε σε μείωση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 61%.
• Οι διαφημίσεις με Carousel εξασφάλισαν 63% υψηλότερο CTR σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις με links που υλοποιούνταν για την προώθηση της συγκεκριμένης καμπάνιας.
• Στοχεύοντας σε παρόμοια κοινά-στόχους, η τράπεζα ήταν σε θέση να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό με 79% χαμηλότερο κόστος, σε σύγκριση με την παραδοσιακή στόχευση με βάση τα δημογραφικά στοιχεία.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons