Η εξέλιξη του ποδοσφαίρου αλλάζει την εμπειρία θέασης στο σπίτι

by George Polyzos • On 12-07-2016 • AT 2:40 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Home Electronics

Samsung SUHD TV KS9000 (4)

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Samsung Electronics σχεδόν το μισό ανδρικό κοινό (44,49%) στην Ευρώπη παρακολουθεί ποδόσφαιρο τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα.

Είναι ξεκάθαρο ότι τόσο το ποδόσφαιρο όσο και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές έχουν αλλάξει μέσα στα χρόνια. Οι παίκτες ελέγχονται εξονυχιστικά από κάθε πλευρά, από τους σχολιαστές που αναλύουν τις δεξιότητές τους, μέχρι και τους θεατές που συζητούν τις στιλιστικές επιλογές τους.

Ακόμα και τα κουρέματα των παικτών έχουν αλλάξει: από τις τούφες στα πλάγια στις μοϊκάνες και τους ανδρικούς κότσους. Οι δεξιότητες έχουν εξελιχθεί από τις ντρίπλες μέχρι το «τακουνάκι» και οι πανηγυρισμοί τους έχουν αλλάξει, από το να σηκώνουν ψηλά τα χέρια τους και να τρέχουν στο γήπεδο, σε χορογραφημένες ρομποτικές κινήσεις. Το παιχνίδι είναι πιο γρήγορο, τα ποδοσφαιρικά κόλπα απαιτούν περισσότερες δεξιότητες και το στυλ των παικτών λαμβάνει περισσότερη προσοχή από ποτέ.

Η νέα έρευνα της Samsung Electronics μελετά πώς οι αλλαγές στο συγκεκριμένο άθλημα επηρεάζουν την αγορά των τηλεοράσεων, αποκαλύπτοντας ότι ένας στους πέντε ενήλικες στην Ευρώπη παρακολουθούν πλέον, κατά μέσο όρο, περισσότερες από 468 ώρες ποδοσφαίρου κάθε χρόνο. Αυτό ισούται με 28,080 λεπτά ή 62 εργάσιμες ημέρες.

Οι τρεις παράγοντες που ενοχλούν περισσότερο τους Ευρωπαίους, όταν συντονίζουν τους δέκτες τους για να παρακολουθήσουν ποδόσφαιρο στο σπίτι είναι ότι : δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους παίκτες μεταξύ τους (28,53%), δεν έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τη μπάλα, όταν αυτή περνά από φωτεινές σε πιο σκοτεινές περιοχές του γηπέδου (21,47%) και το γεγονός ότι η οθόνη είναι πολύ μικρή (9,8%).

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι παραπάνω από τα 2/3 (67,78%) των Ευρωπαίων συμφωνούν πως η εξωτερική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών έχει βελτιωθεί τα τελευταία 15 χρόνια και σχεδόν ένας στους τρεις (32,23%) άνδρες κατατάσσουν τους ποδοσφαιριστές ως νούμερο ένα προσωπικότητες για στιλιστική έμπνευση, περισσότερο και από τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και τους αστέρες των reality shows. Διαβάστε περισσότερα στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.samsung.com/gr/discover/tv-audio/the-game-has-changed-so-has-tv/

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία One Poll (από τις 19 έως και τις 30 Μαΐου 2016) και συμμετείχαν 9.000 ενήλικες από 10 Ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο).

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons