Η Dell ανακοινώνει το ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets

by George Polyzos • On 27-03-2015 • AT 11:00 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Precision M3800 Mobile Workstation

Το ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets αποτελεί μία ολοκληρωμένη υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης, συνδυάζοντας πρόσβαση με προτεραιότητα σε ειδικούς, επιδιόρθωση ζημιών, προγνωστική παρακολούθηση και επίλυση ζητημάτων.

Επιπλέον, μέσω της τεχνολογίας Support Assist, η Dell είναι η πρώτη εταιρεία, που προσφέρει προληπτική και προγνωστική αυτοματοποιημένη υπηρεσία για πρόληψη και επίλυση ζητημάτων για τελικούς χρήστες συστημάτων.

Χάρη σε αυτή τη λύση, οι πελάτες δαπανούν μέχρι και 84% λιγότερο χρόνο σε κλήσεις τεχνικής υποστήριξης και κάνουν μέχρι και 58% λιγότερες ενέργειες για να διευθετήσουν τυπικά ζητήματα στο hardware, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Το ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets, είναι διαθέσιμο σε πελάτες και συνεργάτες του καναλιού σε 66 χώρες και 19 γλώσσες.

Πιο αναλυτικά, το ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets συνδυάζει όλα τα απαιτούμενα σε μια ενιαία προσφορά που περιλαμβάνει:

  • Πρόσβαση με προτεραιότητα 24χ7 στους μηχανικούς του ProSupport, οι οποίοι έχουν σημαντική ειδίκευση στο hardware και το software.
  • Προληπτική και προγνωστική αυτοματοποιημένη υποστήριξη χάρη στην τεχνολογία παρακολούθησης Dell Support Assist.
  • Self-service διαχείριση συμβάντων και αποστολή εξαρτημάτων μέσω του portal της Dell, Tech Direct, εφαρμογής για φορητές συσκευές ή με χρήση API3.
  • Διαχείριση ροής εργασιών (workflow) για θέματα τεχνικής υποστήριξης, η οποία επιτρέπει στους τεχνικούς του πελάτη και του συνεργάτη της Dell να προσφέρουν προληπτική και προγνωστική υποστήριξη με τη Dell.
  • Κάλυψη για πτώση, διαβροχή και ανωμαλίες του δικτύου ηλεκτροδότησης, για την προστασία των επενδύσεων σε hardware.
  • Διατήρηση του σκληρού δίσκου μετά την αντικατάστασή του, για τη διασφάλιση του ελέγχου των δεδομένων.
  • Έναν εξειδικευμένο Διαχειριστή Τεχνικού Λογαριασμού (Technical Account Manager), ο οποίος λειτουργεί ως ένα μοναδικό σημείο επαφής για τα τεχνικά ζητήματα και προσφέρει μηνιαίες αναφορές για πελάτες με 1.000 ή περισσότερα συστήματα που καλύπτονται από ProSupport Plus.

Το ProSupport Plus είναι πλέον διαθέσιμο σε 66 χώρες ανά την υφήλιο για προϊόντα Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue και Chromebook. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.dell.com/prosupportplus.

[Δ.Τ. Dell]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons