Η υποκρισία της online Ελληνικής διαφήμισης στο Twitter

by Stefanos Kofopoulos • On 26-08-2009 • AT 1:22 pm • 28 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

axe twitter lame campaign

Στην Ελλάδα γνωρίζουμε τα πάντα και ξέρουμε καλύτερα σε κάθε περίπτωση, ακόμα και σε ό,τι αφορά την Ελληνική online διαφήμιση σε κάθε έκφαση της. Αν ο Sakis κέντρισε το ενδιαφέρον, να περιμένετε κάτι περισσότερο από την tsouxtra, την lalapapara, την retitravam, την d_konsta και την παρέα τους ή καλύτερα την διαφημιστική / PR εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τα ψεύτικα Twitter accounts.

Αναδρομή στο παρελθόν και μια σύντομη αναφορά στην υπόθεση Edelman / Wal-Mart. Για όσους δεν γνωρίζουν, η Edelman είναι καθιερωμένη εταιρεία PR με ιστορία από το 1952 και πελάτες όπως η Microsoft και η Wal-Mart. Η Wal-Mart είναι η μεγαλύτερη εισηγμένη στον κόσμο εταιρεία με τζίρο που φτάνει τα $404 για το 2009. Σε κάθε περίπτωση και οι δύο εταιρείες αυτό που κάνουν το κάνουν καλά ή έτσι νομίζουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Πριν από 2-3 χρόνια η Edelman αποφάσισε να επικοινωνήσε τα Wal-Mart με ένα πολύ περίεργο τρόπο που περιελάμβανε copy&paste κειμένων σε διάφορα blogs αλλά και δημιουργία ενός blog που υποτίθεται ότι ήταν φτιαγμένο από τυχαίους ανθρώπους. Η ιστορία δεν είχε όμορφη εξέλιξη και οδήγησε τους New York Times να ασχοληθούν με το θέμα, την δημιουργία του όρου flog (fake blog) και την συζήτηση για αποπομπή της Edelman από το WOMMA (Word of Mouth Marketing Association). Αποδείχτηκε ότι το ψεύτικο blog ήταν δουλειά επί πληρωμή και η Edelman αναγκάστηκε να ζητήσει δημόσια συγνώμη σε blog post ώστε να παραμείνει μέλος του WOMMA.

Επιστροφή στην Ελλάδα και το Twitter του 2009 ή μάλλον στις πρακτικές που σκαρφίζονται οι Ελληνικές διαφημιστικές ώστε να προωθήσουν αποσμητικό στις αρχές του καλοκαιριού. Η συνταγή είναι πολύ απλή: δημιουργία αρκετών ψεύτικων γυναικείων λογαριασμών στο twitter με sexy avatar, δημιουργία του επίσημου twitter λογαριασμού για το προϊόν και δημιουργία ενός site για το προϊόν.

Η εκτέλεση της συνταγής είναι εξίσου απλή: τα ψεύτικα sexy γυναικεία twitter account κάνουν follow μεταξύ τους και μερικές δεκάδες άλλους. Οι λίστες follower / following είναι περίπου οι ίδιες σε όλα τα accounts. Ξεκινάει μια προσπάθεια για κουβέντα περί ανέμων και υδάτων με αναφορές στο προϊόν και tweets όπως “μμμμμ @axe_effect.. υπέροχα (via @tsouxtra)” ή “@d_konsta nai? simera sto metro enas dipla mou forouse mallon axe kai mas eixe trelanei me ti mirwdia” ή “Οι άντρες στρώνουν σιγά σιγά. Βάλανε αρκετοί AXE σήμερα από το @axe_effect” κλπ. Στην προσπάθεια αυτή εννοείται πως υπάρχουν ακόμα μερικά fake twitter accounts που υποτίθεται ότι απαντάνε στους λογαριαμούς που κάνουν promo το προϊόν αλλά και σε όσους κάνουν follow τα fake γυναικεία accounts. Έτσι, για να μην φαίνεται ότι όλο αυτό είναι ένα κατασκεύασμα με ημερομηνία λήξης κάπου εκεί στο τέλος της πρότασης που κατατέθηκε στον πελάτη και φτάνει μέχρι 17 Ιουνίο για κάποια accounts και κάπου στον Ιούλιο για άλλα.

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ο πελάτης χάρηκε ιδιαίτερα από την πρόταση για χρήστη twitter, viral effect και word of mouth πρακτικές αλλά δεν είχε ιδέα για το πολύ πρόσφατο παρελθόν ή αν είχε, έπραξε λανθασμένα. Μπορεί το Google να αγαπήσει παροδικά κάποια keywords και να γεμίσουν οι σελίδες του επόμενου case study για παρουσίαση σε Ελληνικά συνέδρια διαφήμισης και περιοδικά αλλά η κατάσταση δεν θα μείνει εκεί. Με πρακτικές σαν αυτή, η Ελληνική online διαφήμιση πάει πίσω, πολύ πίσω, σε υποκριτικά και ψεύτικα social copy&paste μονοπάτια που η πράξη έχει δείξει ότι είναι αναποατελεσματικά και βλάπτουν το οικοσύστημα που λέγεται social media, blogs, social networking, web 2.0 is dead, whatever. Ειδικά στην μικρή, ζεστή αγορά της Ελλάδας του copy&paste press releases, των πληρωμένων posts και των ψεύτικων Twitter λογαριασμων.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

28 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νταξ, χτυπάει άσχημα αλλά δεν είναι και τόσο τραγική! Ο τρόπος που το περιγράφεις δίνει ένα μεγαλύτερο βάρος από αυτό που του αξίζει σαν κίνηση!

    Από την άλλη πληρωμένα post, copy paste posts ή εν τέλη σχεδόν, τακτικές διαφήμισης σε διάφορα blogs που κάνουν μπαμ, μου φαίνονται πιο άκυρα τις περισσότερες φορές σε διάφορα blogs που διαβάζω!

    Και αυτό μόνο σε ελληνικά blogs, μιας και πιστεύω ότι το να σε πλησιάσει κάποιος για να προωθήσεις ένα προιόν ή υπηρεσία μέσω της ιστοσελίδας σου στον ελληνικό χώρο είναι kind of a big deal!

    Γενικεύω περισσότερο και θα μιλήσω για τον πρόσφατο Δημήτρη aka “ο Σαλονικιός” όπου στα τελευταια video πετάει και μια ατάκα περι Cosmote! Όπως και νάχει χτυπάει άσχημα γιατί ναι μεν έχεις φτιάξει έναν χαρακτήρα που έχει δεθεί με τον κόσμο και δημιουργεί κοινό που τον ακολουθεί αλλά με τον που τον βάλεις στο παιχνίδι αρχίζεις και μετράς απώλειες, σημαντικές!

    Όλα γίνονται με εναν πολύ… ελληνικό τρόπο, στην Ελλάδα είμαστε άλλωστε :Q

    • Για τα blogs και τις πρακτικές τους έχω αναφερθεί και θα το κανακάνω.. γενικά η κατάσταση είναι τραγική γιατί έχουμε παραδείγματα από το πρόσφατο παρελθόν που έχουν δείξει τι συμβαίνει στο εξωτερικό και πάμε στην Ελλάδα να κάνουμε ακριβώς το ίδιο και μάλιστα με την Ελληνική νοοτροπία όπως λες.

      Είναι big deal αλλά από την άσχημη πλευρά του γιατί δεν πιστεύω ότι ο πελάτης ξέρει το παρελθόν και αυτό οδηγεί σε ένα πελάτη που θα θέλει και ακόμα μία τέτοια δουλειά ή τον ανταγωνισμό να ζητάει κάτι παρόμοιο και στο τέλος καταλήγουμε σε μια βλακεία και μόνο με όλα τα είναι fake και τα μεγάφωνα της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και της εφημερίδας να είναι πλέον λέξεις και ψεύτικα accounts.

      Για τον Σαλονικιό δεν θα σχολιάσω γιατί είναι off topic προς το παρόν.

  2. No only are these practices unprofessional, but they can also harm the client. By setting up fake accounts, they are actually creating a negative effect for their clients, as only bad publicity can result from such practices. If your campaign is fake, you are fake.
    And the problem with advertising in Greece does not end there. It seems to me, having studied various campaigns from Greece, that there is no vision, mission or objective with these campaigns. Just cheap copying from abroad and whether the mentality suits the Greek or not, this is irrelevant.
    Imagination seems to have died more than 2000 years ago in Greece. I am glad to see that there are forward thinkers like you Titana. But the change can only come from a team effort. And lets not expect EU funding to do that. This is an obligation to our own integrity and dignity, not something to be initiated by the government.

    • There will be no change till something really really really big happens… till then i know i sleep peacefully with no fakes, no copy and paste, no paid blog posts etc

  3. Όντως είναι τραγικό. Μας γυρνάει πολύ πίσω. Το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουν να ξέρουν να κάνουν marketing. Δεν θέλουν να ξέρουν να κάνουν “δημόσια εικόνα”. Είμαι σίγουρος ότι αν η εκάστοτε διαφημιζόμενη εταιρία είχε να διαλέξει μεταξύ αυτό που συμβαίνει τώρα και μεταξύ της δημιουργίας μιας δυνατής δημόσιας εικόνας ή ενός event, θα διάλεγαν φυσικά το πρώτο. Γιατί έχει μέσα διαδίκτυο και καθώς στην Ελλάδα είμαστε μια 10ετία πίσω, ακούγεται cachy.

    Προσωπικά θα προτιμούσα μια σειρά από beach party (αν και δεν τα συμπαθώ καθόλου). Στην τελική μπορεί και να πήγαινα αν έβλεπα την αφίσα στον δρόμο. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση ούτε για την ύπαρξη της ιστοσελίδας γνώριζα (πόσο μάλλον των Twitter).
    Και τη σχέση έχει αυτό με το διαδίκτυο; Το υλικό από το/τα party (βίντεο/ φωτογραφίες) θα μπορούσε να μπει στην ιστοσελίδα. Ξέρεις πόσοι θα έμπαιναν ύστερα για να θυμηθούν, να δείξουν στους φίλους τους ή να πάρουν μάτι τι έχασαν και δεν πήγαν;
    Θα στοίχιζε πολύ όλο αυτό;

    Τα ίδια ισχύουν και σε άλλους αντίστοιχους τομείς που εμπλέκονται με το διαδίκτυο και την δημόσια εικόνα, όπως οι ιστοσελίδες. Αγνοούν τι σημαίνει ιστοσελίδα και θέλουν απλά κάτι σαν “επαγγελματική κάρτα” να “υπάρχει”. Η ιστοσελίδα πρέπει να χειρίζεται σαν ζωντανός οργανισμός και τουλάχιστον σαν μια πραγματική βιτρίνα, όπως στον πραγματικό κατάστημά σου. Παρ’ όλα αυτά φτιάχνουν κάτι της πλάκας, δεν το ανανεώνουν ποτέ και δεν ελέγχουν καν τα e-mail τους.

    Παρ’ όλο το μικρό της ηλικίας μου ασχολούμαι αρκετά χρόνια με το διαδικτυακό marketing (όχι τόσο επαγγελματικά ακόμα) και κάτι τέτοια τα βλέπεις και φρικάρεις. Μετά αναρωτιέσαι μήπως κάνεις λάθος επάγγελμα. Ύστερα αποφασίζεις να κόψεις και την σύνδεση στο διαδίκτυο…!

    Τιτάνα: Να τα βρίσκεις αυτά και να τα κράζεις, έχει αρκετά ενδιαφέρον το θέμα και βλέπω ήδη ότι έχεις φτιάξει “πυρήνα”.

    • Δεν με ενδιαφέρει ο πυρήνας που αναφέρεις, ούτε η δημιουργία του. Δεν με ενδιαφέρει επίσης το κράξιμο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το οικοσύστημα μέσα στο οποίο ανήκω και εγώ και βλέπω να βλάπτεται με τον χειρότερο τρόπο.

  4. Για το ίδιο πράγμα μιλάμε…

  5. Δυστυχώς η Ελλάδα είναι υποανάπτυκτη στον κόσμο του internet, ειδικά οι μεγαλύτερες γενιές, και αυτό είναι εμφανές σε πολλούς τους τομείς. Όπως έγινε με τα e-mail που κυκλοφορούσαν ένα σωρό spam με κατάρες κλπ αν δεν τα προωθήσεις, και ο κόσμος τα προωθούσε μέχρι να μάθει οτι το e-mail είναι εργαλείο και να αρχίσει να το χρησιμοποιεί σωστά, τα ίδια γίνονται τώρα και με το twitter. Και ακόμα δεν έχει εξαπλωθεί στην Ελλάδα τόσο πολύ το twitter, έχουν πολλά να δούνε τα μάτια μας! Άλλοι το χρησιμοποιούν λανθασμένα απο άγνοια, και άλλοι εκμεταλλεύονται αυτή ακριβώς την άγνοια του κόσμου για να τσιμπήσουν πελάτες. Αυτό που έχουμε χρέος να κάνουμε σαν bloggers και χρήστες του internet, είναι όπως λες να προστατέψουμε την κοινότητα που αγαπάμε. Ενημερώνοντας τον κόσμο, προωθώντας τη σωστή χρήση του internet και των social networks, και προειδοποιώντας τον κόσμο για spammers και κερδοσκόπους όπως πολύ σωστά κάνεις σε αυτό το post.

    • Δεν νομίζω ότι είναι υποανάπτυκτη. Για να κάνεις κάτι τέτοιο και με έναν τέτοιο πελάτη μάλλον πρέπει να ξέρεις τι κάνεις ώστε να προσδοκάς αυτό το αποτέλεσμα. Το ανησυχητικό είναι ότι αντιγράφονται κακές πρακτικές με άσχημο τρόπο, πολύ άσχημο τρόπο (βλέπε μόνο sexy avatars, μόνο γυναίκες, όχι μόνο fake accounts αλλά και fake κουβέντες κλπ).

      Εξάλλου μην ξεχνάς ότι επειδή ακριβώς τα πράγματα είναι πολύ νέα εδώ μια τέτοια κίνηση θα χρησιμοποιηθεί ως παράδειγμα και για άλλες δουλειές ή τόλμημα υπέρ της διαφημιστικής σε social media κύκλο κλπ. Μετά θα μπει σε case studies, περιοδικά και όλοι θα νιώθουν χαρούμενοι μέχρι την επόμενη καμπάνια που θα δουλευτεί πιο προσεχτικά ώστε να μην κάνει τόσο μπαμ.

  6. Παλαιομοδιτικες ,αναποτελεσματικες τακτικες που υποβαθμιζουν την νοημοσυνη του καταναλωτη-μαλλον αντιθετα αποτελεσματα θα φερει η συγκεκριμενη κινηση,φαινεται οτι εδω προκειται οχι για καποιο παιχνηδι αλλα για προσπαθεια εκδουλευσης

    • Ο καταναλωτής υποβαθμίζεται και θεωρείται ότι είναι χαζός σε πολλά online μέσα αλλά εδώ η πρακτική είναι πέρα για πέρα γελοία.

  7. εκανες καλα και το ανεφερες το συγκεκριμενο ..Ομολογω δεν το ειχα δει αν και ισως θα επρεπε

  8. χμ… Νομίζω οτι δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί. Τα accounts δεν ακολουθούν κανέναν και δεν σπαμάρουν κανέναν. Moνο αν ακολουθήσεις το axe account σε ακολουθούν οι κοπέλες. Το βρίσκω απόλυτα συμβατό με το όλο concept του axe εδώ και πολλά χρόνια.

    Εχεις axe? σε ακολουθούν γυναικες :D

    • Είπα εγώ ότι είναι spam αυτό; Δεν νομίζω ότι χρησιμοποιήσα την λέξη spam ούτε μια φορά. Έχω καταλάβει πολύ καλά τι συμβαίνει χωρίς να χρησιοποιώ axe και δεν είμαι ο μόνος που έχει καταλάβει.

  9. χαχα! Oπότε πιο είναι το πρόβλημα που κατηγορείς? Δεν κατάλαβα. Οτι είναι fake τα accounts? είναι σα να μου λες οτι δεν είναι ωραίο το king kong γιατι δεν υπάρχουν τόσο μεγαλοι γορίλες στην πραγματικότητα.

    Φανταζομαι οι γκομενες που σε ακολουθούν μετά που εσυ ακολουθήσεις το axe δεν είναι πραγματικές αλλα ψεύτικες.

    Αυτες που παίζουν στα τηλεοπτικα και τρώνε τον σοκολατένιο τύπο τι είναι αληθινες?

    • Ναι το πρόβλημα είναι ότι τα accounts είναι fake και προσπαθούν να το παίξουν αληθινά χωρίς να δηλώνουν ξεκάθαρα ότι είναι fakes και ποιος ο λόγος ύπαρξης τους.

      Όσο για το παράδειγμα που αναφέρεις για την τηλεόραση εκεί ξέρεις ότι βλέπεις διαφημιστικό. Κανείς δεν σου μιλάει στην τηλεόραση, ούτε σου λέει καλημέρα και μετά από μερικά tweets σου πετάει πόσο καλό είναι το axe.

  10. νομιζω οτι υπερβάλεις.. τι να δηλώσουν οτι ειναι ψευτικα? Που τα κάνουν αυτα? Κρα κανουν και επιπλεον σε ακολουθουν 10-10 μολις βαλεις axe.. δηλαδή έλεος! Πρεπει να εισαι off η φαντάρος για να πιστεψεις οτι ειναι αληθινες γκομενες.

    εμένα μου αρέσει Ειναι μαγκιορικο και έξυπνο. Γουστα ειναι αυτα. Ασχετο πως κι έβαλες moderation?!

    • Προφανώς και να το δηλώσουν ή να βρουν κάτι άλλο. Φαντάζομαι ότι φαντάτοι και πολύ off ήταν οι New York Times και όλοι οι άλλοι που ασχολήθηκαν με το θέμα Edelman και Wal-Mart που έγραφαν πόσο wow είναι το Wal-Mart, σωστά; Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα είναι και το Word of Mouth Marketing Association, ε;

      Γιατί άραγε να μην λέγεται ξεκάθαρα ότι είναι fake το account, ότι είναι πληρωμένο ένα post κλπ; Μάλλον γιατί κανείς δεν πρόκειται να δώσει σημασία γιατί κανείς δεν θέλει να διαβάζει fake accounts που προσποιούνται ότι δεν είναι, κανείς δεν θέλει να διαβάζει press releases νομίζοντας ότι είναι posts κλπ.

      Μάλλον σε πιάνει το WordPress από τα fake emails που χρησιμοποιείς.

  11. Καλά τα λες Τιτάνα.

    Θέλω να προσθέσω ότι η “λογική” της αρπαχτής είναι χαρακτηριστικό του μέσου online-media “expert” που κινείται στη λογική “ο πελάτης έχει δίκιο αφού μας δίνει τα λεφτά του”.

    Όπερ δεν γίνεται το σωστό αλλά το “σύντομο” και με τη λογική του buzz explosion. Σε αυτή τη χώρα βάσει φιλοσοφίας μας (της νεότερης γενιάς) ζούμε για το σήμερα. δεν σχεδιάζουμε για μετά και κατ’ επέκταση αυτό διέπει όλες τις ενέργειες και τις δράσεις μας. Για να το σκεφτούμε λίγο…

    Ως συνήθως όπως συμβαίνει με όλα τα πράγματα στον πλανήτη και τη κοινωνία το σύστημα θα αυτορυθμιστεί σε λίγα χρόνια αφού θα φτάσει και θα ξεπεράσει το όριο της βλακείας που δέρνει τους περισσότερους που λανσάρουν τέτοιες υπηρεσίες και τις αντιμετωπίζουν ως ΜΟΔΑ.
    Μάλιστα, ως μόδα. Και λένε σήμερα το twitter, αύριο το koukourowitter και σε λίγα χρόνια ποιος θα θυμάται τι κάναμε τότε. Εμείς τα φράγκα τα πήραμε; Ντάξ’ μωρέ!

    Μην βιαζόμαστε να λέμε για Ελλάδα γιατί από μια έρευνα που είχα κάνει κάτι λογισμικά για mass twitter accounts creation “απ’ έξω” ήρθαν.

    Απλά εδώ λείπει ο στρατηγικός σχεδιασμός. Τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα, ζούμε στην κοινωνία της υπερταχύτητας και δεν υπάρχει επένδυση ουσίας. Εν τω μεταξύ αν πας και σε πελάτη και του πεις αυτό είναι το σωστό και κάνει 10 αλλά είναι και η μούφα και κάνει 6, πολλές φορές θα διαλέξει τη μούφα. Ιδίως αν παρουσιάσεις και τις 2 λύσεις σωστές αλλά “διαφορετικές”.

    Για το παράδειγμα που αναφέρθηκε, καλά έχω δει όντως τις απίστευτες ατάκες όπου μέσα να λανσάρεται το brand. Ξέρετε, τύπου “αυθόρμητες” :-)
    Όταν συνοδεύεται από θηλυκή παρουσία πανέμορφη το μήνυμα περνιέται μέσω αυτής, ότι και να λέει, καθότι στη διαφήμιση το η σεξουαλική εικόνα έχει έναν βαθύτερο λόγο που χρησιμοποιείται πέρα από τομ γνωστό ότι απλά δημιουργεί την επιθυμία. Δεν είναι τυχαίο και απευθύνεται σε συγκεκριμένα κέντρα της ανθρώπινης ψυχολογίας τα οποία κυριολεκτικά ελέγχουν σχεδόν τους πάντες.

    Ωραίο θέμα ανοίχτηκε.
    Αυτό με τον Σαλονικιό όντως το είδα κι εγώ που “πετάει” μέσα το αυθόρμητο με την Cosmote. Η πλάκα είναι ότι σε πολλά blogs αυτό χαρακτηρίστηκε ως επιτυχία, original, έξυπνο, πρωτοποριακό. Κάντε μια μικρή έρευνα και θα δείτε.

    Τελικά ή είμαστε ψάρια ή έτσι μας αντιμετωπίζουν.

  12. Νομίζω ότι υπερβάλεις. Πρέπει να είναι χαζός κάποιος για να μην καταλάβει ότι είναι plugs οι αναφορές στο axe – μετά είναι στο χέρι του να ακολουθεί ή όχι. Νομίζω πως είναι θεμιτή μέθοδος, και είναι στο χέρι του κόσμου να επιλέξει τι θέλει να κάνει.

    • Αν ήταν θεμιτό θα έκαναν disclose ότι πρόκειται για ψεύτικα accounts που θέλουν να μοιάζουν αληθινά. Εξάλλου μην ξεχνάμε και το Google και τα keywords. Επειδή όμως ξέρουν ότι κανείς δεν θα έδινε σημασία αποφάσισαν να κάνουν αυτό. Όχι μόνο fake αλλά και fakes που προσποιούνται ότι είναι αληθινά και αυξάνουν το keyword density για axe.

      Στο χέρι του κόσμου είναι να επιλέξει ό,τι θέλει όταν ξέρει τι είναι αυτό που επιλέηγει. Στο χέρι του Google δεν είναι να ξέρει αν αυτό είναι fake ή όχι.

  13. οooooκ! προφανώς έχεις καποιον προσωπικο λόγο που δεν σου αρεσει και τα έχεις παρει, οπότε δεν έχω λόγο να το συνεχίσω γιατι προσωπικα αδιαφορώ κιολας…

    τη γνώμη μου είπα κι εγώ, δικο σου ειναι το blog και κράτα εσύ τον επίλογο. Αλλα επειδη μου τη λες και προσωπικα, προφανώς επειδή σου βαζω για email μου στη form κατι asasd@sadas.com, να σου πώ οτι δεν ειναι πολύ εξυπνο να δινεις το mail σου όπου στο ζητάνε αν δεν έχεις λόγο, γιατι γεμίζεις σπαμιες.

    Καλή συνέχεια και no hard feelings ( γιατι βλεπω έχεις φορτώσει λιγο:)
    ps να το χαιρεσαι το wordpress

    • Δεν έχω κανένα προσωπικό λόγο. Ο λόγος είναι αυτός που ανέφερα στο τέλος του post. Κάνε τον κόπο να τον διαβάσεις ξανά.

      Επίσης δεν έχω φορτώσει καθόλου. Δεν χρησιμοποιώ email για να στέλω spam και δεν φταίει το WordPress για τον λόγο που πιάνεσαι στην λίστα. Φταίει ίσως ότι εσύ ή κάποιος άλλος με την ίδια IP άφησαν σχόλια προηγουμένως με nick name “μια ερεωτευμένη” ή “Αχ τι ωραία τα γραφεις τιτανουκο μου” κλπ.

  14. Όταν τελειώσει το παραλήρημα σου και μιλήσεις με στοιχεία τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι δεν γνωρίζω ποια εταιρεία είναι πίσω από όλο αυτό και δεν έχω αναφέρει κάτι.

    Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στο Dark Days. Αν κοιτάξεις στο google για site:pestaola.gr dark days θα δεις ότι η μόνο αναφορά που υπάρχει είναι σε κάποιο άσχετο post από κάποιο/α άσχετη

    Επίσης αν διαβάσεις το http://www.pestaola.gr/sunshine-movie-opens-in-greek-theatres/ θα δεις ότι αναφέρεται στην ταινία Sunshine χωρίς καμία αναφορά στο darkdays.gr

    Έτσι για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους και να μην λες ότι σου έρθει επειδή απλά θέλεις να το πεις. Όσο για τις διαφημίσεις άσε να γνωρίζω καλύτερα.

    Για την ιστορία, σχόλια με παρόμοιο ύφος απλά δεν θα εμφανιστούν online. Trolling αλλού!

  15. Δεν έχω άποψη για τον αν ο Τιτάνας παίρνει μερίδιο από την πίτα ή έχει τον σκύλο χορτάτο. Έχω άποψη όμως για το συγκεκριμένο (και πολλά άλλα) παράδειγμα στο Twitter. Και ναι, είναι ηλίθιος τρόπος διαφήμισης. Προτιμάω ένα account που να λέγεται Axe και να δηλώνει ότι είναι διαφημιστικό, λινκαρισμένο με μια ιστοσελίδα με διαγωνισμούς, δώρα κλπ, κλπ.

    Είναι υποτιμητικό για την νοημοσύνη των χρηστών και άλλο τόσο “τόξα” όσοι τσίμπησαν και έκαναν follow ή παρέμειναν followers μετά από τα πρώτα “βέλη” του Axe.

    Αλλά αν είχαμε την online παιδεία άλλων χωρών, δεν θα λεγόμασταν Ελλάδα. Οπότε, βρίσκουν και κάνουν.

  16. Δεν είπα να βρεις banner αλλά αναφορά στο pestaola.gr για το flog αυτό με τέτοιο τρόπο που πούλαγε το flog ως αληθινο. Προφανώς δεν υπάρχει γιατί δεν το έχω γράψει. Όσο για το banner, ήταν banner και με ξεκάθαρο τρόπο έδειχνε ότι ήταν banner και άρα διαφήμιση, όπως όλα τα banners. Δεν υποκρίνεται ότι είναι κάτι άλλο και προσπαθεί να πείσει ότι δεν είναι fake. Τόσο απλό. Όπως και τα τηλεοπτικά spot που σχολίασα παραπάνω.

    Το αν βάζω διαφημίσεις ή όχι ξέρω εγώ τον λόγο καλύτερα από εσένα. Όσο για την Οgilvy δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αυτή η εταιρεία πίσω από όλο αυτό. Δεν ανέφερα όνομα γιατί δεν είμαι σίγουρος. Αν έχεις αποδείξεις τότε καλώς.

  17. Γενικά ο κύκλος είναι φαύλος, η αγορά είναι μικρή, εμπειρία δεν υπάρχει, όσοι πουλάνε κοιτάνε γενικά μόνο να πουλήσουν ακριβά και όσοι αγοράζουν να αγοράσουν φτηνά.

    Ο πελάτης δε μπορεί να καταλάβει ότι χρειάζεται να δουλέψει πολύς κόσμος με πολύ φαντασία για να μαζέψει δέκα άτομα η καμπάνια στο Twitter, και ούτε φυσικά αντιλαμβάνεται τη χρησιμότητα, και μπορεί αυτή και να μην υπάρχει. Στη διαφημιστική αποφασίζουν κάποιοι που ξέρουν ή δε ξέρουν από καλά tweets να βγάλουν project, τα αναθέτουν σε κάποιον που πάντα νομίζει ότι η θέση του του έχει δώσει κάποιου είδους επιφοίτηση, αυτός τα αναθέτει όλα κι ακόμα περισσότερα σε κάποιο χαμάλη που τρέχει και για άλλους δέκα, όλοι από τη κορυφή μέχρι κάτω ξέρουν ότι ο στόχος είναι μόνο να βγάλει η εταιρεία στο site ότι έκανε ακόμα ένα προχωρημένο ιντερνετικό έργο για τον τάδε πελάτη.

    Ότι λειτουργεί έρχεται συνήθως έτοιμο απέξω, συνοδευμένο και από πάκα με ευρώ και από ρεαλιστικούς στόχους. Για να υπάρξει αυτό που κάποτε λέγαμε μεράκι, νομίζω η μόνη λύση είναι ο βούρδουλας στιλ Τιτάνα και παραπάνω, τα βραβεία είναι γενικά αποτέλεσμα της γενικότερης συνομωσίας αυτοσυγχαρητηρίων του χώρου και τα περισσότερα θα έπρεπε να μένουν χωρίς παραλήπτη.

    Και για να μην αδικώ μόνο τον χώρο, τα ίδια λίγο πολύ γίνονται παντού στην Ελλάδα, είναι η νοοτροπία της φυλής και τη ξέρουμε καλά όλοι.

  18. Το axe έχει ξεφύγει,..

    Μια φορά το δοκίμασα μιας και μου κατέστρεψε ρούχο.. αλλά τώρα το αντιπάθησα εντελώς:

    http://xwsou.gr/index.php

Top

Show Buttons
Hide Buttons