Huawei: Make it Possible, περιγράφοντας με τρεις λέξεις 30 χρόνια ιστορίας

by George Polyzos • On 25-11-2017 • AT 10:00 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

Το 1987 στη Shenzhen της Κίνας, ο Ren Zhengfei, προχώρησε στην ίδρυση μίας εταιρείας που μερικές δεκαετίες αργότερα έπαιξε κομβικό ρόλο στην παγκόσμια βιομηχανία τεχνολογίας.

Η Huawei φρόντισε εξ αρχής να διαφοροποιηθεί από τον εγχώριο ανταγωνισμό: με πρωτοβουλία του ιδρυτή της, εστίασε στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, αντί να βασιστεί στην τεχνογνωσία ξένων εταιρειών. Το όραμα του Ren, ήταν να δει την επιχείρησή του να συναγωνίζεται διεθνείς «παίκτες» και ως εκ τούτου, όφειλε να βασίζεται στις δικές του δυνάμεις από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Το πρώτο προϊόν της Huawei ήταν οι διακόπτες τηλεφώνων όμως η επέκταση της προϊοντικής της σειράς ήταν καθαρά θέμα χρόνου. Η εταιρεία από τη Shenzhen δεν άργησε να ασχοληθεί με τα δίκτυα τηλεφωνίας, τον επικοινωνιακό εξοπλισμό και βέβαια την ανάπτυξη των δικών της συσκευών smartphone και tablet, έχοντας ως αιχμή του δόρατός της το τμήμα έρευνας και ανάπτυξής το οποίο, απασχολώντας το 45% του συνολικού εργατικού της δυναμικού, «θωρακίζεται» από την ίδια της τη φιλοσοφία.

Τα 3.500 δολάρια του 1987 έχουν γίνει σήμερα 74,7 δισ. δολάρια καθώς η Huawei συνδέει το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Το προσωπικό της ανέρχεται σε 180.000 άτομα, 54% εκ των οποίων απασχολούνται σε 170 χώρες. Στελεχώνει 15 εξειδικευμένα κέντρα R&D και 36 κέντρα καινοτομίας σε όλο τον πλανήτη, παραμένοντας αφοσιωμένη στην καινοτομία –όπως ακριβώς ονειρευόταν ο ιδρυτής και πρόεδρός της πριν από 30 χρόνια.

Οι επενδύσεις την τελευταία δεκαετία ύψους 45 δισ. δολαρίων αποδίδουν καρπούς, με την 9η – σε επενδύσεις παγκοσμίως στον τομέα του R&D για το 2016 – Huawei να είναι σε θέση να χαρίσει εκτός από ξεχωριστές συσκευές, και μοναδικές εμπειρίες. Μέσα από τις συνεργασίες της με κορυφαία brands, όπως η Porsche Design, το ίδρυμα Pantone και η Leica, είναι σε θέση να προσφέρει μοντέλα με τεχνολογική υπεροχή, από την κάμερα των P10 και P10 Plus, μέχρι το Mate 10 Pro με τον Kirin 970, τον πρώτο mobile επεξεργαστή τεχνητής νοημοσύνης.

Το όραμα της Huawei να προσφέρει στον κόσμο μια καλύτερη ζωή μέσα από την καλύτερη επικοινωνία είναι και αυτό που την έχει καθιερώσει στις συνειδήσεις των καταναλωτών ως ένα brand που αφουγκράζεται, κατανοεί και σέβεται τις ανάγκες τους. Η αύξηση στις πωλήσεις των premium συσκευών (αξίας άνω των $500), αποδεικνύει πως το καταναλωτικό κοινό βλέπει στη Huawei έναν κατασκευαστή που μπορεί να εμπιστευτεί.

Η ταυτόχρονη παρουσία της Huawei σε τέσσερις λίστες παγκοσμίου κύρους με τα κορυφαία brands στον κόσμο (BrandZ, Interbrand, Brand Finance, Forbes) πιστοποιεί την ισχυρή παγκόσμια παρουσία της. Η άνοδος της τάξης του 27% στην αναγνωρισιμότητα του brand της Huawei για την περιοχή της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης και της Σκανδιναβίας, είναι ενδεικτική της ανοδικής πορείας της εταιρείας και στη γηραιά ήπειρο, καθώς το μερίδιο αγοράς του 3% το πρώτο τρίμηνο του 2015 έφτασε σε 20,2% δύο χρόνια αργότερα. Εστιάζοντας δε στην ελληνική αγορά, η Huawei είναι δεύτερη έχοντας αυξήσει το μερίδιό της στο 16,5% το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Έχοντας πλέον γιγαντωθεί αλλά σεβόμενη πάντα τις αρχές με βάση τις οποίες ξεκίνησε την πορεία της από τη Shenzhen της Κίνας πριν από 30 χρόνια, η Huawei παρουσίασε το Mate 10 Pro. Με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης –απόρροια του επεξεργαστή Kirin 970- επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του smartphone, χαρίζοντας μία εμπειρία που καμία συσκευή δεν μπορεί να προσφέρει. Με μοντέρνο design, στιβαρή κατασκευή και τεχνικά χαρακτηριστικά που ανεβάζουν τον πήχη, το Huawei Mate 10 Pro είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό τηλέφωνο: ένα intelligent machine, η προέκταση του εαυτού σας, ένα πραγματικό status symbol.

[Δ.Τ. Huawei]

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons