Η HP επεκτείνει το Elite Point-of-Sale Portfolio της

by George Polyzos • On 25-01-2018 • AT 1:56 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Computing

Πριν από το Retail’s Big Show NRF στη Νέα Υόρκη, η HP επέκτεινε τις λύσεις τεχνολογίας αποκαλύπτοντας τη λευκή version του συστήματος all-in-one point-of-sale (POS), το HP ElitePOS.

Το νέο χρώμα έρχεται ως απάντηση στον ενθουσιασμό που είχαν δείξει οι καταναλωτές για το βελτιωμένο σχεδιασμό και την απόδοση του HP ElitePOS, το οποίο είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Αύγουστο, και στο αίτημά τους για περισσότερες επιλογές χρωμάτων. Αυτό δείχνει και τη δέσμευση της HP να βοηθά στην εξέλιξη της εμπειρίας που προσφέρεται στα σημεία πώλησης.

«Οι retailers επιζητούν την τεχνολογία που δε θα παρέχει απλώς την απόδοση και την ευελιξία που χρειάζονται, αλλά και θα ενισχύει τα καταστήματά τους προκειμένου να προσφέρουν προσωποποιημένη εμπειρία αγορών που οι πελάτες όλο και περισσότερο περιμένουν», δήλωσε η Natasja Andringa, Business Unit Manager, Retail Solutions, EMEA, HP Inc. «Είτε οι έμποροι επιθυμούν να εμπλουτίσουν το παραδοσιακό σύστημα στα σημεία πώλησης, είτε θέλουν να εφαρμόσουν ένα κομψό, σύγχρονο πολυλειτουργικό ή mobile σύστημα, οι HP Retail Solutions διαθέτουν ένα προϊόν που ταιριάζει σε σχεδόν κάθε ανάγκη».

Το HP ElitePOS εκσυγχρονίζει την παραδοσιακή εμπειρία αγορών για τα brands με ασφάλεια και απόδοση που ενσωματώνονται στον πανέμορφο σχεδιασμό του. Διαθέσιμο πλέον σε λευκό ή μαύρο χρώμα, το HP ElitePOS μπορεί να προσαρμοστεί με εξαρτήματα όπως είναι ένας καινοτόμος in-column printer, μία βάση σύνδεσης (retail connectivity base), αξεσουάρ όπως barcode scanners, magnetic stripe readers και οθόνες που θα αντικρύζουν οι πελάτες, απογειώνοντας έτσι την εμπειρία του πελάτη.

Από παραδοσιακές μεθόδους σε mobile, η HP επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του καταναλωτή με λύσεις τεχνολογίας που βοηθούν τους εμπόρους να ενισχύσουν τους υπαλλήλους και να προσελκύσουν πελάτες. Για παράδειγμα, προκειμένου να παρέχει την τελευταία τεχνολογία για τα συστήματα καταναλωτών, το HP RP9, το all-in-one που συνδυάζει απόδοση ισχύος με αξιόπιστο μηχανισμό, σύντομα θα προσφέρει επιλογές επεξεργαστών Intel 7ης γενιάς. Η συνεχής επένδυση και δέσμευση της HP να παρέχει λύσεις που ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες των εμπόρων και των καταναλωτών για μία συναρπαστική in-store εμπειρία αντανακλάται σε νέους πελάτες, όπως είναι η House of Fraser και η L’Occitane.

«Για περισσότερα από 150 χρόνια, η House of Fraser προσφέρει στους αγοραστές όχι μόνο άριστες υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής ποιότητας, αλλά και εξαιρετική in-store εμπειρία,» είπε ο Julian Burnett, CIO, House of Fraser. «Με την απαράμιλλη απόδοση και τον κομψό σχεδιασμό του HP ElitePOS είμαστε ενθουσιασμένοι που ανανεώνουμε την εικόνα μας προκειμένου να προσφέρουμε ακόμη πιο εξαιρετική εμπειρία στα καταστήματά μας, που συνδέεται με ολόκληρη την εμπειρία και τη γενική εικόνα που χαρακτηρίζει το brand μας».

«Ως παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά premium καλλυντικών ομορφιάς, η L’Occitane είναι περήφανη για την ικανότητά της να δημιουργεί καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα με προέλευση και ιστορία από την Προβηγκία της Γαλλίας, και από όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Alexandre Suc, IT Support & Operations Manager, L’Occitane. «Έχουμε επιλέξει το HP RP9 Retail System για την ευελιξία, το σχεδιασμό και τις επιδόσεις του για να προσφέρουμε στους πελάτες κομψή και συναρπαστική εμπειρία αγορών».

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons