Honda U3-X, από το Dune στα ΑμεΑ και για όλους

by Stefanos Kofopoulos • On 07-04-2010 • AT 2:36 am • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

honda u3-x personal mobility device

Δεν χρειάζεται να είσαι ο βαρώνος Harkonnen και να κατοικείς στον φανταστικό κόσμο του Frank Herbet με τα σκουλήκια του Dune. Το Honda U3-X μπορεί να μην είναι μηχανή αντι βαρύτητας που μπορεί να υποστηρίζει το λιπόσαρκο κορμί ενός υπέρβαρου σαδιστή, κατασκευάζεται όμως στον πλανήτη Γη από μια εταιρεία που έχει παράδοση σε αυτού του είδους τις τρέλες. Το Honda U3-X είναι Personal Mobility Device ή Self-balancing Unicycle ή Personal Transporter ή Personal Mobility Robot ή Amazing People Mover ή οτιδήποτε άλλο είστε ικανοί να σκεφτείτε στην μία ώρα που διαρκεί η μπαταρία μετά από κάθε φόρτιση και βόλτα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο χρήστης κάθεται στο U3-X που χρησιμοποιεί inclinometer (όχι γυροσκόπιο όπως το Segway) και κινείται μπροστά, πίσω, αριστερά, δεξιά και γύρω από τον άξονα του ανάλογα με την κλίση που δίνει ο χρήστης. Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ το U3-X ισορροπεί αυτόματα.

Φανταστείτε πόσο βολική μπορεί να είναι μια τέτοια συσκευή για ΑμεΑ και ένα σωρό άλλες κατηγορίες ανθρώπων (ηλικιωμένοι, άτομα σε μετεγχειρητικό στάδιο, εργαζόμενοι σε μεγάλες αποθήκες κλπ) που χρειάζονται μετάβαση αλλά αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν ή χρειάζονται μικρά διαλείμματα. Είναι απίστευτο το 2010!

honda u3-x personal mobility device

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πραγματικά πολύ ωραίο και εντυπωσιακό.
    Άσε που μπορεί με λίγο “hacking” να γίνει και αρκετά “παιχνιδιάρικο” φαντάζομαι.

    Το πρόβλημα όμως είναι αλλού…

    Σε μια χώρα “εργοστάσιο παραγωγής ΑμΕΑ” λόγω της έλλειψης συντήρησης στο οδικό δίκτυο και της παντελούς αστυνόμευσης για την επιβολή των μέτρων και της ασφαλούς συμπεριφοράς το παραπάνω gadget είναι απλά… άχρηστο!

    Προς τα που θα μετακινηθεί ένα ΑμΕΑ ή οποιοσδήποτε πολίτης χρησιμοποιώντας τη παραπάνω συσκευή όταν δεν υπάρχουν πεζοδρόμια με πλατφόρμες? Ή όταν υπάρχουν πλατφόρμες αλλά δεν πληρούν τις προδιαγραφές για να τις ανέβει ένα καροτσάκι?

    Επίσης πια δημόσια υπηρεσία έχεις δει που να είναι φιλική σε άτομα με κινητικές δυσκολίες?
    Να μη μιλήσουμε για τις super WOW καφετέριες, κέντρα, καταστήματα κ.λ.π. που θεωρούν ότι είναι ότι καλύτερο να έχουν πολλαπλές πλατφόρμες και σκάλες για να γίνεται πιο “ενδιαφέρον” ο χώρος!

    Σκέψου ακόμα και το πιο απλό. Φαντάζεσαι ένα ΑμΕΑ να θέλει να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα με αυτό το κατασκεύασμα?

    Στην Ελλάδα του 2010 από ότι φαίνεται δεν υπάρχουν Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (ΑμΕΑ). Υπάρχει κάποιος υποσυνείδητος Καιάδας που αυτοεξορίζονται στο μυαλό του κάθε ικανού & αυτοεξυπηρετόμενου ατόμου. Δεν υπάρχουν υποδομές. Δεν υπάρχει κρατικό ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει κοινωνική συνείδηση, ενώ σίγουρα υπάρχει ο “εύκολος” ρατσισμός του Έλληνα. Βάζει μία ταμπελίτσα που τον βολεύει και περιθωριοποιεί κατά βούλησιν και χωρίς τύψεις. Και αυτό μέχρι να του συμβεί φυσικά! Γιατί σε ένα χώρο που όλοι θεωρούν εαυτόν καλύτερο, γρηγορότερο, εξυπνότερο & και φυσικά ποιο macho και ειδικά στο τιμόνι, δημιουργείται ένα διψήφιο ποσοστό πιθανότητας την επόμενη φορά που θα μπούμε γεροί στο αυτοκίνητο να βγούμε ΑμΕΑ…
    Και αν δεν γίνει έτσι όλο και κάποιο ολισθηρό και κακοφτιαγμένο πεζοδρόμιο θα “βοηθήσει”…

    Μας εύχομαι λοιπόν να είμαστε απλά… τυχεροί φίλε Στέφανε. Γιατί σε αυτή τη χώρα τα πολλά βήματα γίνονται πλέον είναι προς τα πίσω και όχι προς τα εμπρός. Και σε αυτό φταίνε οι πολίτες και όχι οι πολιτικοί…

    • Δεν μπορεί ένα προϊόν να δώσει λύση για όλους, κάθε στιγμή. Δεν ξέρω καν αν η Honda το προορίζει για ΑμεΑ ή όχι. Εμένα μου φάνηκε εξαιρετική ιδέα για κάποιες κατηγορίες αυτών. Μπορεί να είναι για ανθρώπους που δουλεύουν 14 ώρες στα εργοστάσια και με αυτό τον τρόπο να ξεκουράζονται περιοδικά. Τι να σου πω. Το γεγονός όμως ότι υπάρχει με κάνει πολύ χαρούμενο γιατί προέκυψε εξαιτίας της έρευνας που έκαναν για την κατασκευή του ASIMO

  2. To thelwwww

Top

Show Buttons
Hide Buttons