H Xiaomi αποκτά τα σκήπτρα του βασιλείου των wearables

by Nikos Kaimakamis • On 08-08-2017 • AT 1:15 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

To δεύτερο τρίμηνο του 2017, η Xiaomi κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις wearables την Apple και την Fitbit. 

H εταιρεία έρευνας αγοράς Strategy Analytics πιστοποιεί ότι κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου έχουν γίνει αποστολές 21.6 εκατομμυρίων μονάδων wearables, στοιχείο που δείχνει ότι η συγκεκριμένη κατηγορία συσκευών είχε άνοδο 8% σε ετήσια βάση. H Xiaomi κατάφερε να αποστείλει 3.7 εκατομμύρια wearables σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2017, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 23% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2016.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Xiaomi κατέχει το 17.1% της παγκόσμιας αγοράς wearables, κατακτώντας με άνεση την πρώτη θέση, ενώ ο μεγάλος χαμένος της κατηγορίας εμφανίζεται να είναι η Fitbit, η οποία σημείωσε πτώση κατά 45%, κατακτώντας το 15.7% της παγκόσμιας αγοράς wearables. H Apple σημείωσε άνοδο 44%, κατακτώντας την τρίτη θέση στην αγορά wearables, με ποσοστό 13%.

Το στοιχείο που κάνει την Xiaomi να κερδίζει πόντους στην κατηγορία είναι το ότι έχει στην γκάμα της fitness trackers, κάτι που λείπει από την γκάμα της Apple και αυτό εκτιμάται ότι είναι ένας από τους βασικούς λόγους που η αμερικανική εταιρεία βρίσκεται χαμηλότερα από την Xiaomi σε μερίδιο αγοράς στα wearables, καθώς το Apple Watch από μόνο του δεν είναι αρκετό για να της δώσει τα ηνία της κατηγορίας.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons