Η Viber αναπτύσσεται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

by George Polyzos • On 26-08-2015 • AT 1:58 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Viber

Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Viber επεκτείνεται περαιτέρω διορίζοντας έναν Γενικό Διευθυντή για όλη την περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Πιο συγκεκριμένα, η Viber ανακοίνωσε το διορισμό του Atanas Raykov ως Γενικού Διευθυντή Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Επί του παρόντος, η Viber αριθμεί περισσότερους από 600 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, και η περιφέρεια Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αποτελεί μία από τις τρεις κορυφαίες αγορές.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην στρατηγική ανάπτυξης και διατήρησης της ισχυρής βάσης χρηστών της εφαρμογής Viber στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, εφαρμόζοντας τοπικές πολιτικές marketing.

«Παρατηρούμε μια εξαιρετική ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και επιθυμούμε να «χτίσουμε» πάνω σε αυτή την ανάπτυξη, εφαρμόζοντας μια περισσότερο τοπικά εστιασμένη στρατηγική marketing και περιεχομένου, για τα εκατομμύρια των χρηστών μας στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή”, δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της Viber, Mark Hardy.

Ο κ. Raykov προσέρχεται στη Viber μετά τη δεκαετή θητεία του στον μεγαλύτερο προμηθευτή τηλεπικοινωνιών στη Βουλγαρία όπου διετέλεσε υπεύθυνος εμπορικής πολιτικής της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και των εταιρικών προγραμμάτων VAS, ενώ έπαιξε έναν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία και την ενίσχυση τοπικών start-up εταιριών με οικολογικό προφίλ – εστιάζοντας στην κινητή τηλεφωνία.

purple_logo_big_new

Από τη νέα θέση του, ο κ. Raykov αναλαμβάνει την προώθηση της ήδη επιτυχημένης εφαρμογής Viber στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, εστιάζοντας αρχικά στη Βουλγαρία, την Ελλάδα, τη Σερβία και την Ουγγαρία – ηγέτιδες χώρες σε ό,τι αφορά τα στατιστικά χρηστών και τη δυναμική ανάπτυξης μεταξύ των 27 εκατομμυρίων χρηστών στην περιοχή.

Στα πλαίσια της στρατηγικής της, η εταιρία Viber αναπτύσσει διαρκώς καινούρια, χαρακτηριστικά και εφαρμογές για τους χρήστες, που ποικίλλουν από μια μεγάλη συλλογή stickers έως ζωντανές Δημόσιες Συζητήσεις (Public Chat) που επιτρέπουν στους χρήστες να έρχονται σε επικοινωνία με κορυφαία ονόματα από το χώρο της ψυχαγωγίας, της εστίασης, του αθλητισμού, της μουσικής σκηνής κ.ά.

Βασικός άξονας και «κλειδί» της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η εστίαση στο τοπικό στοιχείο και για την επίτευξη του στόχου αυτού, ο κ. Raykov θα αναζητήσει συνεργασίες που έχουν απήχηση στο ευρύτερο τοπικό κοινό, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της εφαρμογής Viber να συνδεθεί με συγκεκριμένες, ξεχωριστές στιγμές της ζωής των καταναλωτών, διαδίδοντας θετικά μηνύματα και επιτυγχάνοντας σημαντικές καινοτομίες.

Atanas_Raykov

[Atanas Raykov, Γενικός Διευθυντής Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης Viber]

«Χάρη στην ποιότητα και τη φιλικότητα της εφαρμογής προς τον χρήστη, μέσα σε λίγα μόνο χρόνια, το Viber έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας σε κάθε σπίτι», δήλωσε ο κ. Raykov. «Προσβλέπω στην αύξηση της δημοτικότητας του Viber στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με την προώθηση όλων των σημαντικών χαρακτηριστικών της εφαρμογής και την αναζήτηση συνεργατών για τη δημιουργία συναρπαστικών εμπειριών για το τοπικό κοινό».

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons