Η Huawei πρώτη κινεζική εταιρεία στα Top 100 brands

by George Polyzos • On 17-10-2014 • AT 11:05 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Huawei-Ascend-G7_Photo

Η Huawei αποτέλεσε την πρώτη Κινεζική εταιρεία που εισήλθε στην λίστα της Interbrand με τις εταιρείες με τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα (brands) σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, η Huawei κατέλαβε την 94η θέση στη σχετική λίστα με αξία που ανέρχεται στα 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια, επιβεβαιώνοντας και με τον τρόπο αυτό την ταχέως ανοδική της πορεία.

Η κινεζική εταιρεία, στο τέλος του 2013, δραστηριοποιούνταν σε περισσότερες από 170 χώρες, ενώ κατείχε την τρίτη θέση σε πωλήσεις smartphones παγκοσμίως. Επίσης, η Huawei έχει δημιουργήσει περισσότερα από 16 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Γερμανία, η Σουηδία, η Ρωσία, η Ινδία και η Κίνα.

Ειδικότερα, το Huawei Consumer Business Group, ένας από τους τρεις ομίλους επιχειρήσεων της Huawei, προσφέρει μια σειρά από προϊόντα, όπως κινητά τηλέφωνα, συσκευές mobile broadband (MBB), οικιακές συσκευές και τις υπηρεσίες cloud.

Τέλος, σε ότι αφορά την Interbrand, χρησιμοποιεί μια συνδυαστική μεθοδολογία για την αξιολόγηση των brands υπολογίζοντας τρία βασικά πράγματα, τις οικονομικές επιδόσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, το ρόλος της μάρκας στην απόφαση αγοράς και την ικανότητα να φέρνει κέρδη.

 

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons