Η εμπορική έκδοση του Oculus Rift VR είναι θέμα μηνών

by George Polyzos • On 04-11-2014 • AT 4:04 pm • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

Oculus

Ο διευθύνων σύμβουλος της Oculus VR, Brendan Iribe, κατά τη διάρκεια του Web Summit 2014 στο Δουβλίνο, παραδέχθηκε ότι μία εμπορική έκδοση του σετ εικονικής πραγματικότητας Rift είναι υπόθεση μερικών μηνών.

Παρά το γεγονός ότι δεν έδωσε ακριβές χρονοδιάγραμμα για το επικείμενο λανσάρισμα του σετ, παραδέχθηκε ότι η τελευταία έκδοση (Crescent Bay) είναι «σε μεγάλο βαθμό οριστικοποιημένη ώστε να αποτελέσει ένα τελικό προϊόν».

Επιπλέον, παραδέχθηκε ότι υπάρχει μεγάλη ανυπομονησία εντός της εταιρείας για το εμπορικό λανσάρισμα του σετ εικονικής πραγματικότητας. «Όλοι ανυπομονούμε για να συμβεί το λανσάρισμα. Είμαστε πολύ κοντά ώστε αυτό να συμβεί. Πρόκειται για μήνες, όχι χρόνια, αλλά αρκετούς μήνες», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μεγάλη πρόκληση παραμένει η ανάπτυξη μία λειτουργικής συσκευής εισαγωγής και διαχείρισης δεδομένων. Ο ίδιος ο Iribe παραδέχθηκε, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ότι πληκτρολόγια, ποντίκια και gamepads δεν μπορούν να καλύψουν τη συγκεκριμένη ανάγκη, επίσης ο έλεγχος μέσω χειρονομιών δεν έχει ακόμη αναπτυχθεί πλήρως.

Για το λόγο αυτό η Oculus εξαγόρασε τον περασμένο Ιούνιο την Carbon Design, η οποία είναι η εταιρεία πίσω από τον σχεδιασμό των χειριστηρίων του Xbox 360.

Επίσης, ο Iribe είπε ότι η εταιρεία έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό μετά την εξαγορά της από τη Facebook, τον περασμένο Μάρτιο. Η εταιρεία λειτουργεί πλέον σαν μία ανεξάρτητη θυγατρική, έχει προχωρήσει σε προσλήψεις 75 ακόμη εργαζομένων, φτάνοντας πλέον τους 200 και επιπλέον λειτουργεί το δικό της ξεχωριστό τμήμα έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, όπως αναφέρει το The Next Web, σε ερώτηση για την πιθανή απειλή που αντιπροσωπεύουν τα ανταγωνιστικά VR προϊόντα, ο διευθύνων σύμβουλος της Oculus ξεκαθάρισε ότι η κύρια ανησυχία του είναι η πρόχειρη εφαρμογή.

«Ανησυχούμε για το ενδεχόμενο μεγαλύτερες εταιρείες να λανσάρουν προϊόντα που δεν είναι ακόμη έτοιμα. Χαρακτηριστικό πρόβλημα των συγκεκριμένων τεχνολογιών είναι ο αποπροσανατολισμός και οι ζαλάδες. Εμείς ενθαρρύνουμε τις μεγάλες εταιρείες να μην λανσάρουν προϊόντα αν δεν είναι πραγματικά έτοιμα», επεσήμανε χαρακτηριστικά.

 

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Όλα θέμα μηνών είναι. 2,6, 10, 70 μηνών. Γιατί όχι και δευτερολέπτων?

    Η εμπορική έκδοση του Oculus Rift VR είναι θέμα δευτερολέπτων. Δισεκατομμυρίων δευτερολέπτων

    • Μπορεί να είναι και έτσι, αν και στις δηλώσεις του, ο CEO της εταιρείας, προσπάθησε να το “ξεκαθαρίσει” λέγοντας ότι είναι υπόθεση μηνών και όχι χρόνων. Τώρα, για πόσους μήνες μιλάει…

Top

Show Buttons
Hide Buttons