Vodafone

by admin • On 19-08-2005 • AT 3:33 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

vodafone

Διευκρινίσεις για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε χθες σε κάποιο τηλεπικοινωνιακό της κέντρο, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός δικτύου μερίδα συνδρομητών της, έδωσε σήμερα η Vodafone. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το τεχνικό αυτό πρόβλημα, εξαιρετικά σπάνιο και απρόβλεπτο, οφείλεται σε αστοχία λογισμικού ενός κεντρικού κόμβου του δικτύου μετάδοσης στην Παλλήνη, που επηρέασε και τον εφεδρικό κόμβο που διαθέτει η Vodafone στην ίδια περιοχή, με αποτέλεσμα να μην αποκατασταθεί αυτόματα και άμεσα η λειτουργία της υπηρεσίας, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό του δικτύου. Στην ανακοίνωση της η Vodafone, αφού ζητά συγνώμη από τους συνδρομητές της, προσθέτει πως ότι οι άνθρωποι της εταιρείας κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να πετύχουν στο συντομότερο δυνατό χρόνο τη σταδιακή επαναφορά του συστήματος σε όλο το δίκτυο και έτσι κατάφεραν εντός τριών ωρών να γίνει η σταδιακή αποκατάσταση της υπηρεσίας στην πλειοψηφία των συνδρομητών που επηρεάστηκαν, ενώ λίγο αργότερα αυτό έγινε στο σύνολο των συνδρομητών. Εξάλλου, η Vodafone έστειλε τα απαραίτητα στοιχεία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων , με τα οποία την ενημερώνει τόσο για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, όσο και για τη διαδικασία αποκατάστασης της ομαλής λειτουργίας του δικτύου της. […]”

Αυτό που μας απασχολεί είναι η στάση και διάθεση της εταιρείας απέναντι στο πρόβλημα και τους συνδρομητές. Γιατί θα πρέπει με μια συγνώμη να λυθούν όλα όταν το συμβόλαιο ορίζει ρητά αποζημίωση σε ανάλογες περιπτώσεις; Γιατί το ποιοτικό customer care και after sales service αρνούνται να γίνουν μέλος της ελληνικής πραγματικότητας; Γιατί οι εταιρείες δεν δέχονται την δική μας συγνώμη σε καθυστερήσεις πληρωμών και προχωρούν σε διακοπή της υπηρεσίας; Γιατί… γιατί… γιατί;

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons