Η Vodafone αποζημιώνει

by admin • On 22-08-2005 • AT 3:14 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

vodafone

Σε αποζημίωση τόσο των συνδρομητών συμβολαίου, όσο και των συνδρομητών καρτοκινητής τηλεφωνίας, προχωρά η Vodafone, με αφορμή το πρόσφατο τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο δίκτυό της, στις 17 Αυγούστου, με αποτέλεσμα να “σιγήσουν” τα κινητά τηλέφωνα των πελατών της. Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, θα επιστραφεί σε όλους τους συνδρομητές με συμβόλαιο πίστωση του 1/30 της αξίας του μηνιαίου παγίου σύνδεσης, ενώ σε όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας πίστωση του 1/30 της αξίας των καρτών που ανανέωσαν κατά το τρέχοντα μήνα. […]

Μπράβο Vodafone!

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Δεν υπάρχει περίπτωση να πιστέψω ότι δίνει αποζημιώσεις ο Vodafone, γιατί τότε θα πρέπει να αποζημιώσει τους μισούς πελάτες της.
    Αν και οι περισσότεροι το γνωρίζουν, για όσους όμως δεν το ξέρουν η Κηφισιά δεν έχει καθόλου σήμα τους τελευταίους έντεκα μήνες!!!
    Το τρελό είναι ότι αναγνωρίζουν το πρόβλημα και όταν αναγκάστηκα πλέον να αλλάξω εταιρεία για να έχω τηλέφωνο, με απειλούν με μηνύσεις γιατί δεν είχε λήξει το συμβόλαιο μου και είχα κάνει χρήσει επιδότησης συσκευής!!!
    Σε κάποιους στην απέλπιδα προσπάθεια τους να τους κρατήσουν έκαναν έκπτωση 50% για να μην φύγουν !!! (μήπως αυτό ονομάζεται αποζημίωση)???
    Τέλος για να μη σας κουράζω, περιττό να σα πω μετά από τέτοιες συμπεριφορές ότι ποτέ δεν μπήκαν στο κόπο να απαντήσουν σε επιστολή μου με την οποία τους ενημέρωνα ότι με αναγκάζουν να αναζητήσω νέο πάροχο … τι να πεις ???
    Μακριά από αυτή την εταιρεία για αυτούς η λέξη management είναι παντελώς άγνωστη, μόνο τη λέξη κοροϊδία και αρπαχτή γνωρίζουν καλά .

    Τσολακίδης Φώτης

Top

Show Buttons
Hide Buttons