Η Ελληνική Vodafone έχει σοβαρό πρόβλημα (με αποδείξεις)!

by Stefanos Kofopoulos • On 12-02-2007 • AT 12:48 am • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

vodafone logo snob woman

Κάποιος πρέπει να μιλήσει στην Ελληνική Vodafone και να εξηγήσει στους υπεύθυνους της εταιρείας ότι η ενημέρωση των πελατών και το customer care είναι σοβαρή υπόθεση.

Η σελίδα FAQ και χρήσιμες πληροφορίες για το Vodafone Mobile Connect 3G Broadband μεταξύ των άλλων προτείνει στους χρήστες Windows: “Ενώ η Microsoft συνιστά την “αυτόματη” αποδοχή της λήψης δεδομένων στο δίσκο, καλό θα ήταν να ενεργοποιήσετε την επιλογή “Notify” (Ειδοποίηση) που σας επιτρέπει να αποφασίζετε πότε και πού θα λάβετε τα δεδομένα.”

Η συνέχεια του κειμένου προσφέρει μερικές επεξηγήσεις και ακολουθεί η φωτογραφία με την επιλογή που πραγματικά προτείνει η Vodafone και η οποία είναι η απενεργοποίηση των αυτόματων ενημερώσεων και όχι η επιλογή “Notify” (Ειδοποίηση)!

Η συνέχεια είναι περισσότερο επικίνδυνη με ένα συναρπαστικό τρόπο: “Κατά την αγορά ενός PC (με Windows ΟΕΜ) ή την εγκατάσταση των XP, ζητείται από τους χρήστες να ενεργοποιήσουν την επιλογή που απεικονίζεται στο παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης.”. Στην ίδια σελίδα η φωτογραφία που ακολουθεί δείχνει τις δύο διαθέσιμες επιλογές αλλά καμία από αυτές επιλεγμένη!

Όσο για τις παραγράφους που ακολουθούν, αν ο απλός χρήστης και ο επαγγελματίας / εταιρεία της διπλανής πόρτας γνώριζε τι είναι “αναβάθμιση με SP2” ή “(patches & fixes)” δεν θα είχε λόγο να διαβάζει αυτές τις ασυναρτησίες. Δείτε και το σχετικό capture.

Όλα αυτά για να δικαιολογηθούν οι φουσκωμένοι λογαριασμοί από μεταφορά μεγάλων όγκων δεδομένων σε αντίθεση με τον όγκο δεδομένων που έδειχνε το Vodafone Mobile Connect. Όπως αναφέρεται και στην σχετική σελίδα “Έχει παρατηρηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις, απόκλιση της ένδειξης του μετρητή χρήσης της εφαρμογής της υπηρεσίας Vodafone Mobile Connect, σε σχέση με την μηνιαία κατάσταση λογαριασμού που παραλαμβάνουν οι χρήστες.

Η κύρια αιτία για το φαινόμενο αυτό, έγκειται στο γεγονός ότι διάφορες εγκατεστημένες εφαρμογές (πχ λειτουργικό σύστημα, antivirus κλπ) συνδέονται στο Internet αυτόματα, και πραγματοποιούν προγραμματισμένες εργασίες ενημέρωσής τους μέσω της υπηρεσίας Vodafone Mobile Connect, χωρίς όμως να είναι ενεργή η εφαρμογή Vodafone Mobile Connect, με αποτέλεσμα ο μετρητής χρήσης της εφαρμογής να αδυνατεί να καταγράψει και να εμφανίσει τη συγκεκριμένη κίνηση που αυτά τα προγράμματα πραγματοποιούν τη στιγμή εκείνη.”

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σου ήρθε φουσκωμένος λογαριασμος από μεταφορά μεγάλων όγκων δεδομένων σε αντίθεση με τον όγκο δεδομένων που έδειχνε το Vodafone Mobile Connect;

  2. Όχι δεν μου ήρ8ε. Απλά κοιτούσα το site της Vodafone και ανακάλυψα αυτά που διάβασες.

  3. Παιδια αν ειναι δυνατον περισσοτερη ενημερωση πανω στις αυξημενες χρεωσεις της vodapfone διοτι κατοπιν υπερογκων λογαριασμων που μου χρεωσαν αφου δεν μπορεσα να βγαλω ακρη με δ αυτους κι αφου τους αφησα απληρωτους μου εστειλαν απο δικηγορο ειδοποιηση πως θα βγαλουν δικαστικη αποφαση κατασχεσης……Να ψαρωσω η να τους γραψω?

  4. Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα , η εφαρμογή της Vodafone Μόνο αξιόπιστη δεν είναι (Η απόκλιση σε σχέση με την πραγματική κίνηση μπορεί να φτάσει έως και τα 5 Gigabyte σε ένα μήνα , διλαδή θα έχεισ κάνει 40 και η εφαρμογή θα δείχνει 35.). Δεύτερον ΚΑΜΙΑ εφαρμογή της Microsoft δε μπορεί να συνδεθεί αυτόματα μέσω του Stick της Vodafone εάν δεν την έχετε ρυθμίσει εσείς να το κάνει. Η πραγματικότητα είναι ότι η εφαρμογή δεν μετράει κάποια είδη packets (όπως τα updates των windows) . Η λύση είναι να χρησιμοποιείτε το NetMeter και να κρατάτε αυτοματα Log με την ημερήσια κίνηση.

Top

Show Buttons
Hide Buttons