advertising.gr γιατί η διαφήμιση μιλάει ελληνικά στο δικό της χώρο

by Stefanos Kofopoulos • On 11-10-2010 • AT 4:06 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

advertising.gr γιατί η διαφήμιση μιλάει ελληνικά στο δικό της χώρο

Η Ελληνική διαφήμιση μόλις απέκτησε την δική της φωνή και χώρο σε εξαιρετικό domain, την κατάλληλη στιγμή. Το advertising.gr βρίσκεται σε beta και ευελπιστεί να συγκεντρώσει σε ένα και μόνο site ό,τι συμβαίνει στον χώρος της Ελληνικής διαφήμισης και λίγο παραπέρα. Το content είναι μέρος της δουλειάς του advertising.gr με συνεντεύξεις και νέα από την αγορά που συμπληρώνονται από φήμες και inside scoop για την αγορά, σε μια χρονική στιγμή που η πληροφορία και η πληροφόρηση αποτελεί βασικό συστατικό επιτυχίας και σωστών αποφάσεων.

Αν κάτι ξεχωρίζει στο advertising.gr είναι η αναζήτηση και αυτό που ονομάζουν Bubblebox ads. Είναι μάλλον η πρώτη φορά (;) που μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησης από το περιεχόμενο του site, η μηχανή καταλαβαίνει αν το keyword αφορά εταιρεία του διαφημιστικού χώρου και προβάλει την ανάλογη λίστα με πληροφορίες για το εταιρικά προφίλ, διεύθυνση, όνομα CEO κλπ. Είναι κάτι σαν το Crunchbase αλλά προσαρμοσμένο στην Ελληνική πραγματικότητα.

Site για την διαφήμιση χωρίς διαφήμιση θα ήταν σχήμα οξύμωρο. Για αυτό υπάρχουν τα Bubblebox ads ή αλλιώς η “πρώτη ελληνική πλατφόρμα in-text advertising”. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο διαφημιζόμενος μπορεί να επιλέγει keywords που αυτόματα θα μετατρέπονται σε links και θα ξεχωρίζουν στο site αυτού που αναλαμβάνει να τρέξει την διαφήμιση. Απλά, αυτόματα και γρήγορα με στόχευση σε επίπεδο keyword με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.

Το μεγαλύτερο ίσως επίτευγμα του advertising.gr δεν είναι η τεχνολογία, το περιεχόμενο και οι διαφημίσεις αλλά η χρονική στιγμή που επέλεξαν να βγουν online. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες και ιδιαιτερότητες της Ελληνικής πραγματικότητας στον χώρο της διαφήμισης, τα παιδιά πίσω από το advertising.gr προσπαθούν να δώσουν μια νότα αισιοδοξίας δίπλα από την ενημέρωση και τα νέα. Οι παρατηρητικοί θα πρόσεξαν το beta sign στο λογότυπο, κάτι που εξηγεί τα μερικά κολλήματα (έλλειψη φωτογραφιών στο slideshow, αργή αναζήτηση κλπ) και τις βελτιώσεις που επιδέχεται το design του site για να μοιάζει περισσότερο με πρόταση του σήμερα παρά με μεταφορά του offline κόσμου στο internet. Αξίζει την προσοχή και την υπομονή σας κατά την διαδικασία ωρίμανσης σε μια πλατφόρμα ενημέρωσης για την Ελληνική διαφήμιση και όχι μόνο.

Disclaimer: το advertising.gr και το pestaola.gr είναι media partners

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons