Ο δημιουργός του Google Reader φοβάται το σημερινό Google

by Stefanos Kofopoulos • On 03-07-2013 • AT 11:11 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Ο δημιουργός του Google Reader φοβάται το σημερινό Google

Ο άνθρωπος που έφτιαξε το Google Reader δηλώνει ότι το σημερινό Google είναι πολύ διαφορετικό σε σύγκριση με το παρελθόν. Ο Chris Wetherell δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν θα τολμούσε να φτιάξει το Google Reader αν δούλευε στο Google σήμερα.

Ο λόγος για αυτή την δυσαρέσκεια και διαφορετική πραγματικότητα είναι πολύ απλός. Σύμφωνα με τον Chris Wetherell, αν εργαζόταν σήμερα στο Google θα επέλεγε να φύγει από την εταιρεία και να ασχοληθεί με την δημιουργία του Google Reader παρά να μείνει στο Google, γιατί δεν θα ήθελε σε καμία περίπτωση να δει την ιδέα του να ανταγωνίζεται το Google+.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, “If you have this big idea, It might be easier to leave the company. You might feel this. I’m not sure. But someone might feel like they should just leave the company rather than finding a way to explore it within Google and then have Google say in a couple years ‘It doesn’t matter how many millions of people are using the thing, we’ve got larger concerns”.

Το Google Reader έχει κατεβάσει ρολά εδώ και δύο μέρες αλλά μπορείτε ακόμα να μεταφέρετε τα feeds σας ακολουθώντας βήμα-βήμα τον οδηγό που έχουμε ετοιμάσει.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Η Google αν και ενθουσίασε αρχικά με την ευφυή χρήση διαφημίσεων σταδιακά έθεσε υπό αμφισβήτηση το αν τελικά τα αποτελέσματα ή και άλλα προιόντα που βρίσκουμε είναι γνήσια ή απλώς σατανικά συνδεδεμένα με την κερδοφορία της

    πχ σε μια τυπική αναζήτηση πρακτικά βρίσκουμε κυρίως τα προιόντα της στο μεγαλύτερο ποσοστό παρά αυτά

    29% Google AdWords
    7% Google Maps τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης
    14% Navigation Bar (Google+ notifications κλπ.)
    13% οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, με πρώτη τη Wikipedia και έπειτα το Yelp, το οποίο είναι ανταγωνιστικό της Google

    Αυτό σε συνδυασμό με το τεράστιο σκάνδαλο παρακολούθησης με το παγκόσμιο δίκτυο PRISM μυστικών υπηρεσιών και τα 100 τετραγωνικά χιλιόμετρα σκληρών δίσκων στη Γιούτα των ΗΠΑ συνδεδεμένα με Facebook, Microsoft, Apple και Google από το 2007 παρακολουθούν ανελλιπώς τους πάντες και τα πάντα θέτουν υπό αμφισβήτηση τόσο όσα γνωρίζαμε για την ελευθερία στο διαδίκτυο, την δημοσιότητα των εργαλείων αυτών και τελικά την αντικειμενικότητά τους. Αν και όλες αυτές είναι εταιρείες που αναπόφευκτα στοχεύουν στο κέρδος έχουν καταφανώς καταπατήσει όλες τις συμφωνίες στο να σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους όπως και την αξιοπιστία των υπηρεσιών που παρέχουν.

Top

Show Buttons
Hide Buttons