Μειώνεται ξανά το κόστος ανά κλικ (CPC) στις διαφημίσεις του Google

by Stefanos Kofopoulos • On 19-07-2013 • AT 7:02 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Μειώνεται ξανά το κόστος ανά κλικ (CPC) στις διαφημίσεις του Google

Το Google ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2013 σημειώνοντας ότι το CPC μειώθηκε για ένα ακόμα τρίμηνο. Τα έσοδα των διαφημίσεων του Google συνέχισαν να αυξάνονται.

Για ακόμα ένα τρίμηνο το κόστος ανά κλικ στις διαφημίσεις (CPC) μειώθηκε κατά 6% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν ή 2% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2013. Το Google συνεχίζει να κερδίζει χρήματα και να κάνει χαρούμενους τον Larry Page και την παρέα του, πουλώντας διαφημίσεις στα δικά του site αλλά και στα sites των συνεργατών.

Για όλους τους υπόλοιπους όμως τα κέρδη από τις διαφημίσεις μειώνονται σημαντικά για ακόμα ένα τρίμηνο δημιουργώντας ερωτηματικά για το μέλλον του μοντέλου. Κάποιοι λένε ότι βρισκόμαστε στο κομβικό σημείο για την μετάβαση από την βιομηχανία των διαφημίσεων στην βιομηχανία του context.

Με πτώση 6% του cost per click το Q2 2013 σε σύγκριση με ένα χρόνο αλλά και επιπλέον πτώση 4% του CPC το Q1 2013 σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, τα πράγματα δεν δείχνουν καλά.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons