Google+ Sign-In, ο αντίπαλος του Facebook Connect

by Stefanos Kofopoulos • On 26-02-2013 • AT 7:24 pm • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

Google+ Sign-In, ο αντίπαλος του Facebook Connect

Το Google+ ωριμάζει και αποκτά δικό του Sign-In. Το Google+ Sign-In είναι η προσπάθεια του Google+ να γίνει πλατφόρμα και να ανταγωνιστεί το Facebook Connect όπως το ξέρουμε σήμερα. Διαθέσιμο για web apps, Android και iOS apps το Google+ Sign-In είναι εδώ για να μείνει.

Αν έχετε προσπαθήσει να συνδεθείτε σε κάποιο website χρησιμοποιώντας το Facebook τώρα θα μπορείτε να κάνετε το ίδιο με το Google+. Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι απλό. Το Google και το site που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, έχουν κάνει όλη την δουλειά. Το μόνο που απαιτείται είναι το όνομα χρήση και ο κωδικός πρόσβασης από τον λογαριασμό του Google για να μπείτε στο website.

Google+ Sign-In η δευτερη προσπαθεια του Google μετα το Friend Connect

Αντί για μπλε όπως το Facebook, το κουτάκι του Google+ Sign-In είναι πορτοκαλί σαν το γνωστό λογότυπο. Το Google+ ωριμάζει και γίνεται πλατφόρμα ανάπτυξης υπηρεσιών. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Η εναλλακτική είναι ότι το Google σπρώχνει το Google+ να μεγαλώσει γρηγορότερα από το κανονικό σε μια προσπάθεια να κερδίσει έδαφος.

Τα πρώτα συνεργαζόμενα sites με το νέο Google+ Sign-In είναι: Banjo, Beautylish, Fancy, Fitbit, Flixster, The Guardian, OpenTable, Shazam, TuneIn, USA Today. Όπως είναι αναμενόμενο, κάθε σχόλιο ή πληροφορία από τα sites αυτά θα μεταφέρεται στο Google+ λογαριασμό και θα είναι διαθέσιμο ανάλογα τα Circles που έχει επιλέξει ο χρήστης.

Το Google+ γινεται identity provider

Αυτή είναι η δεύτερη προσπάθεια του Google να γίνει πλατφόρμα και identity provider όπως και το Facebook. Η πρώτη φορά ήταν με το Google Friend Connect. Δυστυχώς η προσπάθεια δεν απέφερε τα αναμενόμενα. Αυτή την φορά, το Google έχει ήδη το Google+ για το δικό του social layer και επιπλέον έχει το Android. Η υποστήριξη του iOS για τα apps στο iPhone και το iPad θα φέρει επιπλέον χρήστες στο Google+.

ΔΙΑΒΑΣΕ: Γιατί ΕΣΥ είσαι το Google+ και ο Superman μαζί

Η διαφορά μεταξύ Google+ και Facebook είναι τεράστια αλλά κάποτε πρέπει να γίνει η αρχή. Με μερικά εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το Google+ είναι νάνος μπροστά στον γίγαντα του Facebook με περισσότερα από 1.000.000.000 ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Δυνητικά το κοινό των δύο υπηρεσιών θα αποφασίσει τον νικητή ανάμεσα στο Google+ Sign-In και το Facebook Connect.

Είναι ξεκάθαρο πλέον γιατί πριν καιρό το Google+ ήθελε και επέβαλε στους χρήστες του να χρησιμοποιούν μόνο τα πραγματικά τους ονόματα αλλιώς ο λογαριασμός ακυρωνόταν. Το Google συγκέντρωνε στοιχεία και emails για να προσπαθήσει να γίνει identity provider: μια τεράστια βάση δεδομένων που περιέχει την “διαδικτυακή ταυτότητα” εκατομμυρίων χρηστών.

Πριν από 2 χρόνια είχα γράψει: “Στην πραγματικότητα αυτό που προσπαθεί να κάνει το Google με το Google+ είναι αυτό που έχει καταφέρει και το Facebook πρώτο. Το Google θέλει να γίνει identity provider, δηλαδή η υπηρεσία που θα χρησιμοποιείται ως βάση για να χρησιμοποιούν οι χρήστες άλλες υπηρεσίες έχοντας όμως εξασφαλίσει ότι τα στοιχεία των χρηστών, όπως το όνομα, είναι αληθινά”.

Η συνέχεια μέσα από το Google+ Sign-In.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απλα Αθλιο. Και σιγα, οπως λενε μεγαλα sites δεν παταει ψυχη εχει μεσα. Ενα social με καποια εκατ. ατομα (υποτιθεται) αλλα που δεν παταει κανεις. :)

    • ^ εισαι OffTopic.

      το post ειναι για το G+ sign in, που αφορα το email σου και την διαδικασια εγγραφης σε καποιο site κλπ, χωρις πολλαπλους κωδικους, user/ pass πληροφοριες κλπ.

      το post δεν αφορα το G+ σαν “κοινωνικο δικτυο”

Top

Show Buttons
Hide Buttons