Το Google ενηλικιώνεται στα λογότυπα

by Stefanos Kofopoulos • On 22-05-2009 • AT 9:00 pm • 22 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

google new logos

Το Google ωριμάζει και αφήνει πίσω τις παιδικές συνήθειες. Η Marissa Mayer ανακοίνωσε ότι το λογότυπο της εταιρείας θα είναι πλέον ομοιογενές και του ίδιου μεγέθους σε κάθε υπηρεσία. Αριστερά το λογότυπο του Google και δεξιά με γαλάζιο χρώμα το όνομα της υπηρεσίας πχ Google maps, Google news. Google docs. Υπομονή μερικές εβδομάδες μέχρι να ανανεωθούν όλα τα sites και η οπτική επαφή με τα προϊόντα του Google να αποκτήσει την αισθητική που θέλουν τα μυαλά του Mountain View.

Αν νομίζετε ότι οι αλλαγές είναι απλά αμελητέες κάνετε λάθος. Στο πρόσφατο post του, ο Douglas Bowman, πριν αποχωρήσει από το Google εξήγησε του λόγους. Μεταξύ άλλων είπε: “Yes, it’s true that a team at Google couldn’t decide between two blues, so they’re testing 41 shades between each blue to see which one performs better. I had a recent debate over whether a border should be 3, 4 or 5 pixels wide, and was asked to prove my case.”

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

22 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και μεταφραση!

  2. To google αποκτά όλες τις κακές συνήθειες και παρακμιακά βίτσια του προηγοηγούμενου ιδιοκτήτητη του κτηρίου στο οποίο εδρεύει: της SGI.

    Αν συνεχίσει να παπαρολογεί έτσι θα ακολουθήσει το δρόμο της.

    • Δεν σε καταλαβαίνω, τι ακριβώς είναι κακό στην αλλαγή και τη προσπάθειας για ομοιόμορφα λογότυπα;

  3. απιστευτο – ουτε στο ελληνικο δημισιο δεν γινονται αυτά! “I had a recent debate over whether a border should be 3, 4 or 5 pixels wide, ——-> and was asked to ———–> prove my case” !!!!!!

    προτιμω το google ανωριμο – ακόμα και για λογους marketing/ εικονας

    • Προφανώς και δεν γίνονται στο δημόσιο αυτά γιατί δεν έχουν τον χρόνο και τα εργαλεία. Ναι αυτός ήταν ένας από τους λόγους που έφυγε και δεν ένιωθε άνετα. Αν παίξεις με Α/Β testing θα διαπιστώσεις ότι η διαφορά στα αποτελέσματα είναι σημαντικοί με αλλαγές στις λεπτομέρειες.

  4. Miα απο τις εταιριες με την μεγαλυτερη επιρροη στον κοσμο δεν μπορει και δεν πρεπει να δινει σημασια σε τετοιες λεπτομεριες όπως στο pixel της αποστασης των γραμματων στο λογοτυπό της, αν ηταν αποδεδειγμενα αργοσχολοι θα έλεγα οκ.

    Μεχρι και ο παππους μου ξερει την google και τι σημαντικο ρολο παιζει- θα μπορουσαν να το ειχαν εκμεταλλευτει – ειναι η ΜΟΝΗ εταιρια στον κοσμο που θα μπορουσε να εχει 10 διαφορετικα λογοτυπα ταυτοχρονα χωρις να εχει προβλημα αναγνωρισιμοτητας και αυτοι ψιριζουν το pixel!!!!

    Νομιζα πως ειχαν περισσοτερο προοδευτικο μυαλό – ασε που ηθελαν και απόδειξη “prove my case” για το πια αποσταση είναι καλύτερη. τετοια μ… μόνο γραφειοκράτες του ελληνικού δημισίου

    Συμφωνώ για της αλlάγές και την σημασια που μπορεί να έχει ακόμα και ένα μόνο pixel απλά όχι για την google!

    • Επειδή ακριβώς κάνουν Α/Β testing και διάφορα άλλα τέτοια είναι η εταιρεία που είναι σήμερα.

  5. Τι είναι το Α/Β testing? Και ποια είναι τα άλλα που κάνουν?

    • Είναι ένας τρόπος για να δοκιμάσεις κάτι. Χρησιμοποιείς 2 διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου πράγματος με μία μόνο διαφορά ανάμεσα τους. Πχ ας πούμε ότι το Α είναι ένα AdSense banner με κόκκινα τα γράμματα στα links και το B είναι το ίδιο AdSense banner σε διαστάσεις, γραμματοσειρά κλπ αλλά με πράσινα γράμματα στα links. Δείχνεις στους χρήστες μισές φορές το ένα μισές φορές το άλλο και βλέπεις τι προτιμούν.

      Μπορείς μετά να επαναλάβεις το test για δύο διαφορετικές αποχρώσεις του πράσινου κλπ.

  6. Πρωτοπορία – τι λες τώρα!! Συγνωμη αλλά αυτό δεν το νομίζω, ειναι η εταιρια που ειναι σήμερα μόνο λόγο των υπηρεσιών που προσφέρουν, ξεκινώντας από το search!
    από το οποίο ξεκίνησαν σε καιρούς χαοτικούς για το ιντερνετ και τωρα εχουν καταφέρει να επεκταθούν και να αναπτυχθούν με οτι αυτο συνεπάγεται. πιστευω πως καταφεραν να κανουν μια τοσο καλη μηχανή αναζήτησης και τόσο χρήσιμες άλλες υπηρεσίες (adsence- gmail για μενα ειναι μακραν το καλυτερο) που απλά ο χρήστης δεν ενδιαφέρετια για τα πρασινα η κοκκινα γραμματα!
    δεν ξερω τη πρακτική χρησιμοποιούν για την παραγωγή software πάντως δεν με απασχολουν τα χρώματα που χρησιμοποιουν!

    • Κάνεις τεράστιο λάθος για τα χρώματα και τις λεπτομέρειες. Ακόμα ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για την τεράστια σημασία στην λεπτομέρεια είναι το WordPress με τα tests που κάνει χρησιμοποιώντας laser για να βλέπει που κοιτάει ο χρήστης, πόση ώρα χρειάζεται κλπ μέχρι τα polls για διαφορετικά χρώματα (γκρι, μπλε) και διαβαθμίσεις στο admin κομμάτι.

  7. …και για αυτό είπα πως δεν έχει νοημα η google να ασχολειται με αυτά

  8. Και ποιό είναι το audience; Γιατί εμένα δε με ρώτησε κανένας αν προτιμώ 3 ή 4 πιξελ το μπόρντερ! Γιατί αν είναι 3, δε θα είναι 4 κι αν δεν είναι 4 γιατί να μην είναι 5;

    Το google βρίσκεται μεταξύ 41 ορίων του παλαβού αλλά κάπως πρέπει να βγάλουν τα λεφτά τους και οι αερολόγοι μαρκετάδες που ‘χουν εκέι μέσα. Ίσως να ρωτούσαν μερικούς designers!

    Γιατί όπως το βλέπω εγώ, το Α/Β testing δεν πάει πάντα και παντού… όπως και τα 4×4.

    • Αν περιμένεις να ρωτήσουν εσένα ειδικά τότε κάτι πάει στραβά στον τρόπο που σκέφτεσαι. Είναι γνωστό ότι το Google βγάζει διάφορες αλλαγές που κάνει online για μερικές ώρες για να πάρει feedback. Αν επιλέγουν μόνο Αμερική ή Ευρώπη ή άλλες χώρες δεν το γνωρίζω.

      Τώρα αν βρίσκεται το Google μεταξύ “41 ορίων του παλαβού” φαντάζομαι ότι πρόκειται για μια σεβαστή άποψη που έρχεται σε αντίθεση με την πραγματικότητα και την πορεία της εταιρείας που αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο όχι μόνο σε οικονομικά μεγέθη αλλά και στις προτιμήσεις των χρηστών.

  9. Όχι, φυσικά και δεν περιμένω να ρωτήσουν εμένα, ειρωνικά το είπα. ;-)
    Η καυστικότητα μου αφορά συγκεκριμένα το logo και τα όσα γράφθηκαν περί πίξελ και 41 αποχρώσεων. Δεν έχει σχέση με την επιτυχία της google.

    Ειλικρινά, δε γνωρίζω τι απαντήσεις θα μπορούσαν να πάρουν σχετικά με το 1 πίξελ διαφορά από οποιονδήποτε. Όυτε σε τι θα ωφελούσαν.

    Έχει μεγάλη διαφορά το feedback για θέματα χρηστικότητας και functionality υπηρεσιών και του τι απόχρωση θα έχει το μπλε του λογοτύπου.

    Οι απόψεις για τόσο μικρές λεπτομέρειες (41 αποχρώσεις του κάθε μπλέ) είναι εντελώς υποκειμενικές και δε μπορούν να βασιστούν σε οποιαδήποτε θεωρία!
    Ο ίδιος ο designer (όπως βλέπω) που παρέθεσες τα λόγια του, αναφέρει αμέσως μετά το εξής:

    “I can’t operate in an environment like that. I’ve grown tired of debating such minuscule design decisions. There are more exciting design problems in this world to tackle.”

    • Φυσικά και έχουν σημασία οι αποχρώσεις και όλες αυτές οι μικρές λεπτομέρειες με την επιτυχία του Google γιατί αντανακλούν την φιλοσοφία των μηχανικών και πως αντιμετωπίζουν την πραγματικότητα (με τα θετικά και τα αρνητικά).

      Ο Bowman έμεινε σε αυτό το περιβάλλον για 3 χρόνια περίπου και έφυγε για να πάει σε ένα startup (twitter) που ακόμα ψάχνεται αλλά είναι πολλά υποσχόμενο. Δεν νομίζω οτι θα μπορούσε να έχει κάνει καλύτερη επιλογή.

  10. Θέλεις να μου πεις οτι άν ρωτούσαν εσένα, ποιός τόνος απο τους 41 για κάθε απόχρωση (δεν ξέρω καν πόσες αποχρώσεις είχαν διαλέξει) ή πόσα πίξελ, 3,4 ή 5 διαφορά νομίζεις οτι πρέπει να βαλουμε στο λόγκο, και να το δικαιολογήσεις (!) θα μπορούσες να δώσεις μια λογική απάντηση;

    Θεωρείς μια τέτοια ερώτηση λογική;

    Αν αναλογιστώ οτι κάποιος που είναι η δουλειά του να ασχολείται με τέτοια προβλήματα δεν μπόρεσε, τότε ανυπομονώ να την ακούσω!

    Ο Bowman αναφέρει συγκεκριμένα το λόγο που έφυγε όπως και τη γνώμη του για τέτοιες αποφάσεις. To οτι πηγε στην Twiiter δε σημαίνει οτι αυτά που του ζητούσαν στη Google ήταν λογικά και όχι παρανοϊκά.

    • Δεν ρωτάνε αν και κάποιες φορές γίνεται αυτό όταν οι επιλογές είναι 2 ή 3. Αυτό που κάνουν είναι να πετάνε διαφορές αποχρώσεις κλπ σε μερικά εκατομμύρια page views την ημέρα και να εξάγουν συμπεράσματα.

      • Σου εξήγησα οτι το A/B testing δεν πάει πάντα και παντού.

        Στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλάμε για πράσινο ή κόκκινο στις διαφημίσεις Adwords, συγκεκριμένες επιλογές με μεγάλη διαφορά.
        Αλλά για 41 τόνους για κάθε απόχρωση του μπλέ! Τέτοιες διαφορές δεν είναι εύκολο να τις συλλάβει καν το ανθρώπινο μάτι.

        Σε κάτι τέτοιο δε μπορείς να εφαρμόσεις A/B testing.
        Oι διαφορές είναι τόσο ελάχιστες που τα αποτελέσματα θα ήταν καθαρά θέμα τύχης.

        Eγώ αναφέρομαι στα συγκεκριμένα γεγονότα και τα καυτηριάζω. Δε μου απάντησες για το αν θεωρείς λογική μια τέτοια ερώτηση. Δεν έχει σημασία πόσες φορές θα ρωτήσουν κάτι τέτοιο για να κρίνεις αν είναι λογικό ή όχι.

      • Ναι έχει νόημα κάτι τέτοιο και πρέπει να εξετάζουν κάτι σε τέτοιο βάθος αν το κρίνουν απαραίτητο. Φαντάζομαι ότι οι Εσκιμώοι θα διαφωνήσουν μαζί σου σχετικά με την δυνατότητα του ανθρώπου να ξεχωρίζει πολλές διαφορετικές αποχρώσεις σε μπλε ή λευκό.

        Το παράδειγμα με το πράσινο και το κόκκινο ήταν μια υπερβολική περίπτωση για να γίνει κατανοητό τι είναι το A/B testing σε αυτόν που ρώτησε. Η ύπαρξη ή μη border 1 pixel σου κάνει;

  11. Εγώ λέω να βάλετε πρισσότερα θέματα,όλη μέρα το ίδιο βλέπουμε….

  12. Η Google Πήρε καλά το μάθημα από το πάθημα του Yahoo. Το ότι μία εταιρεία είναι σχεδόν μονοπώλιο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναπαύεται και να αγνοεί τις λεπτομέρειες. Όσο για το αισθητικό μέρος, η αλλαγή με βρίσκει 100% υπέρ.

Top

Show Buttons
Hide Buttons