Το Google αγοράζει την Invite Media, το μοντέλο AdWords στοχεύει Display Ads

by Stefanos Kofopoulos • On 04-06-2010 • AT 8:02 pm • 5 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

billboard metro ad

Όλοι ξέρουμε τις διαφημίσεις του Google AdSense σε εκατομμύρια sites. Η λειτουργία με πολύ απλά λόγια είναι κάπως έτσι: το Google δίνει την δυνατότητα σε Χ εταιρείες να διαφημιστούν στο pestaola.gr. Ποια εταιρεία θα κερδίσει την θέση σε κάποιο από τα banners του pestaola εξαρτάται από το ποια εταιρεία θα πληρώσει ακριβότερα. Ο πλειστηριασμός αυτός γίνεται σε πραγματικό χρόνο και το αποτέλεσμα είναι αυτό που όλοι βλέπουμε στο internet. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα υπάρχουν αλλά γενικά αυτή η προσέγγιση άνοιξε τον δρόμο σε πολλούς που ήθελαν να διαφημιστούν αλλά να μην ξοδέψουν μια περιουσία αλλά και σε όσους δεν ήθελαν παρά να βγάζουν κάποια χρήματα κάθε μήνα χωρίς να μπλέξουν με διαδικαστικά.

Φανταστείτε την ίδια διαδικασία να γίνεται για διαφημίσεις εκτός internet, σε διαφημιστικές πινακίδες του δρόμου ή μέσα στο μετρό κλπ. Αυτός είναι ο στόχος της εξαγοράς της Invite Media από το Google και το μέλλον της διαφήμισης offline αλλά με online knowhow και εργαλεία. Αν θα πετύχει το εγχείρημα, αν θα πέσουν οι τιμές και αν οι περισσότεροι παραμείνουν ευχαριστημένοι όπως και με το AdWords και AdSense μένει να το δούμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι internet και πραγματικότητα έρχονται όλο και πιο κοντά.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν είναι απίθανο αν μιλάμε πχ για digital signage

  2. Ολα αυτα που περιγράφες είναι ακραία και δεν πρόκειται ποτέ να συμβουν στην πραγματικότητα. H google είναι μια απλη εταιρια παγκοσμιου εμποριου με εκτεταμμενη δραστηριοτητα σε τομεις οπως ολοι.

    • Αν δεν το έχεις καταλάβει συμβαίνει ήδη και το Google το βάζει μέσα στο προϊόν του :)

  3. και τι με νοιαζει εμενα; ουτως η αλλως εγώ είμαι ο μ@λα^$%$ που στο τέλος θα πιστεί από οποιαδήποτε παραπλανητικη διαφημιση. Ετσι δεν ειναι;

  4. Spam spam spam!

Top

Show Buttons
Hide Buttons