Google AdSense, ελληνικά και απλά. Μέρος 2ο

by Stefanos Kofopoulos • On 28-06-2007 • AT 1:57 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

adsense banner sample

Η δημιουργία ξεχωριστών channels για κάθε banner επιτρέπει τον επιμερισμό των κερδών ανά banner και διευκολύνει την παρακολούθηση μέσα από τα reports του AdSense. Όπως θα δούμε στην συνέχεια, το έξυπνο αυτό κόλπο βοηθάει τον webmaster να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα και να κατανοήσει ποιές διαφημίσεις, σε ποιες θέσεις και με ποια χαρακτηριστικά επιφέρουν μεγαλύτερα κέρδη.

Η διαδικασία ονομάζεται A/B Testing και ουσιαστικά είναι ένα τεστ μεταξύ δύο banners στην ίδια θέση, του Α και του Β, με μια μόνο διαφορά μεταξύ τους. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι και ερωτήματα είναι τα εξής:

  • Διαφορά στο μέγεθος των banners
  • Διαφορά στα χρώματα των banners
  • Διαφορά στο είδος των banners
  • Έχει περισσότερα κλικ το Banner (468 x 60) ή το Medium Rectangle (300 x 250);
  • Οι χρήστες προτιμούν κόκκινο ή μπλε χρώμα στο link;
  • Μήπως οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο για διαφημίσεις με εικόνες και καθόλου text links;

Το Google AdSense γενικά απαγορεύει οποιαδήποτε αλλαγή στον κώδικα που δίνει για κάθε διαφήμιση αλλά στην περίπτωση του A/B Testing κάνει μια μικρή εξαίρεση. Τα βήματα είναι απλά:

  1. Αποφασίστε το είδος των banners που θέλετε να χρησιμοποιήσετε αλλά και την διαφορά μεταξύ τους
  2. Δημιουργήστε δύο channels με αντιπροσωπευτικά ονόματων της διαφοράς μεταξύ των δύο banners
  3. Δημιουργήστε τον κώδικα και για τα δύο banners προσέχοντας να προσθέσετε το κατάλληλο channel σε κάθε ένα από αυτά
  4. Από τον κώδικα κάθε banner αντιγράψτε μόνο ότι βρίσκεται μεταξύ των script tag στο παρακάτω κομμάτι κώδικα στις αντίστοιχες θέσεις
  5. Αντιγράψτε τον πλήρη κώδικα στο σημείο που θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις
  6. Ανάλογα με την επισκεψιμότητα περιμένετε μερικές ώρες ή ημέρες για να δείτε τα αποτελέσματα



Αυτό που κάνει ο παραπάνω κώδικας είναι να χωρίζει τις εμφανίσεις των διαφημίσεων στην μέση, φροντίζοντας στο ίδιο σημείο κάθε banner να εμφανιστεί ακριβώς τις μισές φορές από τον συνολικό αριθμό page views.

Για να δείτε τα αποτελέσματα του A/B Testing χρησιμοποιήστε όπως πάντα τα Reports με κατηγοριοποίηση Channels.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons