Η διαφήμιση στο Gmail γίνεται έξυπνη, το Google θέλει να το ξέρεις

by Stefanos Kofopoulos • On 08-04-2011 • AT 9:18 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Η διαφήμιση στο Gmail γίνεται πιο έξυπνη και το Google θέλει να το ξέρεις

Το Gmail ετοιμάζεται να γίνει πιο έξυπνο και αποδοτικό στις διαφημίσεις. Ναι, σωστά διαβάσατε. Αυτό σκοπεύει να κάνει το Google και μάλιστα προετοιμάζει από τώρα για το μέλλον του Gmail όχι μόνο ως πλατφόρμα επικοινωνίας αλλά και εύρεσης πληροφοριών με παθητικό τρόπο μέσα από τις διαφημίσεις εννοείται. Χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο που ξεχωρίζει τα emails στο priority inbox, το Gmail θα μπορεί να ξεχωρίσει και να προτείνει ποιες διαφημίσεις είναι περισσότερο σχετικές. Αυτό σημαίνει ότι οι πολλές διαφημίσεις στο Gmail ίσως μειωθούν ανά περιπτώσεις αφού το Gmail θα μπορεί πλέον να γνωρίζει ότι ενδιαφέρουν περισσότεροι οι διαφημίσεις για ηλεκτρονικά αντί για αυτοκίνητα. Ενδιαφέρον στοιχείο της ιστορίας είναι η προέκταση των διαφημίσεων σε κάτι ακόμα πιο δελεαστικό και χρήσιμο: προσφορές και κουπόνια.

Όπως σε κάθε περίπτωση, το Google προετοιμάζει το Gmail με τα νέα χαρακτηριστικά σε μια μικρή βάση χρηστών για να δοκιμάσει την λειτουργία του, φροντίζει όμως να προετοιμάσει ακόμα και με σχετικό βίντεο. Από τις ρυθμίσεις του Gmail υπάρχει ήδη η επιλογή για Importance signals for ads: Show more useful ads by using importance signals from across my messages ή εναλλακτικά Don’t use these signals to show ads.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons