Η λύση για την ρύπανση στην Αθήνα με ή χωρίς VW Polo 1.4 DSG (Gary Lauder TED talk)

by Stefanos Kofopoulos • On 16-03-2010 • AT 3:45 pm • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Gary Lauder TED talk

Τελικά δεν είμαι μόνο εγώ που έχω την λύση για την ρύπανση στην Αθήνα γιατί οδήγησα το VW Polo 1.4 DSG. Κάποιος πολύ πιο έξυπνος από μένα, καλεσμένος στο TED, κάθισε και ασχολήθηκε με το θέμα. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και είναι άκρως εντυπωσιακά για τις επιπτώσεις του σταμάτα – ξεκίνα. Σε καύσιμο, σε χρόνο, σε χρήμα και φυσικά στην εξάρτηση μιας χώρας από φυσικούς πόρους που δεν διαθέτει. Θα χρειαστείτε μόνο 4 λεπτά για να δείτε την παρουσίαση του Gary Lauder. Έγινε πριν από ένα μήνα σχεδόν, άρα τα νούμερα που παρουσιάζει είναι πρόσφατα και αφορούν την πραγματικότητα στην Αμερική.

Τελικά ο υπολογιστής που έχει το VW Polo 1.4 DSG που οδήγησα, όπως και άλλα αυτοκίνητα, δίνει ένα πολύ καλό insight αρκεί το μυαλό να είναι ανοιχτό.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. 1. Στην Ελλάδα ΔΕΝ σταματάμε πλήρως στα stop, οπότε τα νούμερα δεν είναι τα ίδια. Ειδικά σε όσα δείχνει στις φωτογραφίες δεν υπήρχε περίπτωση ούτε καν να κόψει ένας Έλληνας οδηγός.
    2. Στην Ελλάδα ΔΕΝ γνωρίζουμε τις διατάξεις του ΚΟΚ περί προτεραιότητας.
    3. Στην Ελλάδα ΔΕΝ γνωρίζουμε τη χρησιμότητα της λωρίδας επιτάχυνσης, ούτε φυσικά τι ακριβώς σημαίνει η παραχώρηση προτεραιότητας και ποια η διαφορά της από το ΣΤΟΠ (βλ. και 2).
    4. Στην Ελλάδα από τότε που εφευρέθηκε το αυτοκίνητο έχουμε υιοθετήσει σιωπηρά το “take turns” που αποτελεί και το μοναδικό ουσιαστικά νόμο οδήγησης.

    Άρα τι να μας πουν οι αμερικάνοι… :P

    • Λαμβάνω αυτά που έγραψες με μια δόση χιούμορ και μια γουλιά καφέ. Αν όμως διαβάσεις το αρχικό post θα δεις ότι η ιδέα αφορούσε το σταμάτα – ξεκίνα στους δρόμους εξαιτίας της κίνησης και τι επίπτωση έχει αυτό στην κατανάλωση. Το παράδειγμα αναφέρεται στα stops που έχουν ακριβώς την ίδια επίπτωση στο αυτοκίνητο, δηλαδή επιβράδυνση, ακινητοποίηση και κίνηση.

      • Και μια και δύο δόσεις χιούμορ.
        Όπως λέει ο σωστός σχεδιασμός των δρόμων δεν έχει καλές επιπτώσεις μόνο στην τσέπη μας αλλά και στην υγεία μας (βλ. λιγότερα ατυχήματα). Οτιδήποτε όμως στηρίζεται στη νοημοσύνη και τη [σωστή] αναταπόκριση των οδηγών απλά δεν μπορεί να δουλέψει…

  2. Στη Σκοτία έχουν καταργήσει τα φανάρια σχεδόν σε όλα τα μέρη έξω από τις πόλεις (π.χ. χωριά) και τα έχουν αντικαταστήσει με roundabouts. Νόμιζα ότι το είχα κάνει για λόγους οικονομίας, τώρα έμαθα ότι το έκαναν και για λόγους ασφαλείας.

Top

Show Buttons
Hide Buttons