Gartner: Οι χρήστες εγκαταλείπουν ένα στα τρία wearables

by Nikos Kaimakamis • On 08-12-2016 • AT 10:58 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-01

Η Gartner, μετά από έρευνες, βρήκε ότι οι καταναλωτές έχουν την τάση να εγκαταλείπουν τα wearables που έχουν αποκτήσει πρόσφατα. 

Η μελέτη της Gartner δείχνει ότι οι καταναλωτές τείνουν να βαριούνται ή απλώς να παρατούν τα wearables που έχουν αγοράσει. Αυτό φαίνεται να συμβαίνει σε μία στις τρεις συσκευές wearables που αγοράζονται, σύμφωνα με τα στοιχεία της Gartner. Στο συρτάρι φαίνεται ότι μένει το 29% των smartwatches και το 30% των fitness trackers. Οι βασικές αιτίες για την εγκατάλειψη των wearables από τους καταναλωτές είναι το γεγονός ότι δεν τα βρίσκουν χρήσιμα, το γεγονός ότι τα βρίσκουν βαρετά, αλλά και το γεγονός ότι έχουν χαλάσει.

Η Gartner τονίζει ότι τα ευρήματά της είναι σημαντικές ενδείξεις για τους κατασκευαστές wearables, οι οποίοι βλέπουν ότι ο ρυθμός εγκατάλειψης των συσκευών από τους καταναλωτές είναι αρκετά υψηλός. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της Gartner τονίζουν ότι τα wearables εξακολουθούν να είναι ακριβά σε τελική τιμή, ενώ ο σχεδιασμός τόσο των smartwatches όσο και των fitness trackers δεν φαίνεται να κερδίζουν τους καταναλωτές.

Οι περισσότεροι κάτοχοι smartwatches βρίσκονται στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Gartner, ενώ η δεύτερη χώρα στη λίστα είναι η Αγγλία, με την τρίτη θέση να ανήκει στην Αυστραλία.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons