Φθίνει ο διαμοιρασμός περιεχομένου στο Facebook

by Nikos Kaimakamis • On 11-04-2016 • AT 10:25 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

facebook-smartphone

To Facebook φέρεται να ανησυχεί για το ενδεχόμενο οι χρήστες του να έχουν μειώσει τις πληροφορίες που μοιράζονται με τους άλλους. 

Η δύναμη του Facebook φαίνεται πως δεν είναι άλλη από το διαμοιρασμό πληροφορίας που κάνουν ηθελημένα οι σχεδόν 1,6 δισεκατομμύρια χρήστες του σε παγκόσμιο επίπεδο. Η διαδικασία διαμοιρασμού σε σχέση με το πλήθος των προσωπικών πληροφοριών που βάζουν στο προφίλ τους οι χρήστες έχει εμφανίσει μία πτώση της τάξης του 21% από τα μέσα του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρουν τόσο το Bloomberg όσο και το Digital Trends. To φαινόμενο αυτό αναφέρεται στο εσωτερικό του Facebook ως context collapse.

Για να προτρέψει τους χρήστες του να μοιραστούν περισσότερη πληροφορία, έχει ενισχύσει την εμφάνιση μικρών ανασκοπήσεων στο πλαίσιο του On This Day, ενώ με την εμφάνιση ανανεωμένων εργαλείων όπως το Facebook Live, ο σκοπός είναι να ξεκινήσουν οι χρήστες να μοιράζονται όσο γίνεται περισσότερο περιεχόμενο στο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη και σε αυτό το στοιχείο φαίνεται να βασίζεται η εμπορική του επιτυχία.

To Facebook, σύμφωνα με το Bloomberg, σχολιάζει ότι ο διαμοιρασμός περιεχομένου παραμένει σε υψηλά επίπεδα, αλλά δεν διευκρινίζει εάν υπήρξε κάποια πτώση σε σχέση με παλιότερα. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αξίζει να θυμάται κανείς ότι η πραγματική κοινωνική ζωή είναι έξω από την οθόνη.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons