F1 Monaco 2008 μια μέρα μετά

by dkalo • On 26-05-2008 • AT 12:33 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Formula 1 Monaco 2008

Εχθές είχαμε το πιο glamorous event του μηχανοκίνητου αθλητισμού για το 2008, το Grand Prix του Monaco για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1. Ένας αγώνας που τα είχε όλα, προσπεράσματα, τρακαρίσματα, διαλυμμένα μονοθέσια, τετακέ, σπασμένες αεροτομές, εξόδους, βροχή.. Όλα δηλαδή τα συστατικά ενός σπουδαίου αγώνα. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Στα δοκιμαστικά του Σαβάτου οι δύο οδηγοί της Ferrari, Felipe Massa και Kimi Raikkonen, κυριάρχησαν και βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις έχοντας πίσω τον Lewis Hamilton και τον Heikki Kovalainen στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.

Στον γύρο σχηματισμού ήρθαν τα πρώτα άσχημα νέα στο στρατόπεδο της Vodafone McLaren Mercedes αφού το μονοθέσιο του Φινλανδού δεν κατάφερε να ξεκινήσει στην ώρα του, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος με αποτέλεσμα ο Kovalainen να ξεκινήσει από το pit lane και την τελευταία θέση. Στην εκκίνηση όμως τα νέα έγιναν ευχάριστα αφού ο Hamilton κατάφερε να προσπεράσει τον παγκόσμιο πρωταθλητή και να στρίψει δεύτερος στην πρώτη στροφή πίσω από τον Massa.

Η βροχή επέφτε ασταμάτητα κάνοντας το έργο των οδηγών πολύ δύσκολο. Αυτό ήταν εμφανές από τις συνεχείς διορθώσεις που έκαναν οι οδηγοί ακόμα και όταν κινούνταν σε ευθεία. Απόδειξη αυτού ότι οι Alonso και Hamilton έχασαν τον έλεγχο των μονοθεσίων με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να μπουν στα pit για αλλαγή ελαστικών.

Formula 1 Monaco 2008

Στον 7ο γύρο, η Red Bull – Renault του David Coulthard και η Toro Rosso – Ferrari του Sebastian Bourdais έπεσαν θύματα της ολισθηρότητας του οδοστρώματος και κατέστρεψαν τα αυτοκίνητα τους χωρίς όμως να υπάρξει κάποιος τραυματισμός. Μέχρι να απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα από την πίστα και να καθαριστούν τα διάφορα θραύσματα, μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας που έμεινε μέσα μέχρι και τον 10ο γύρο.

Λόγω λάθους των μηχανικών, ο παγκόσμιος πρωταθλητής τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits με αποτέλεσμα να χάσει 2 θέσεις και να βρεθεί 4ος, πίσω από τον Hamilton. Ο περσυνός νικητής του αγώνα, ο Alonso, είχε δηλώσει ότι ήταν αποφασισμένος να πάρει κάποια παραπάνω ρίσκα για να κυνηγήσει ένα καλό αποτέλεσμα. Στον 14ο γύρο έκανε την “απειλή” του πράξη και προσπάθησε να προσπεράσει τον Nick Heidfeld στην στροφή του Λέοντος με αποτέλεσμα να υπάρξει επαφή μεταξύ των δύο μονοθεσίων.

Πίσω τους δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο αλλά ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιο τρακάρισμα. Έναν γύρο μετά, ο πρωτοπόρος μέχρι εκείνη την στιγμή στον αγώνα, Felipe Massa χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην διάσημη στροφή St. Devote με αποτέλεσμα να τον προσπεράσει ο Robert Kubica που ακολουθούσε. Ευτυχώς για τον Βραζιλιάνο οδηγό της Ferrari, δεν χτύπησε το αυτοκίνητο του και συνέχισε κανονικά τον αγώνα του.

Στον 18ο γύρο σταμάτησε η βροχή και η πίστα άρχισε, με πολύ αργούς ρυθμούς είναι η αλήθεια, να στεγνώνει. Αυτό βοήθησε στο να ηρεμήσουν κάπως τα πράγματα γιατί με τέτοιες συνθήκες μάλλον θα τερμάτιζαν 1-2 μονοθέσια.. Στον 26ο γύρο, ο Πολωνός οδηγός της BMW Sauber μπαίνει στα pits για τον πρώτο ανεφοδιασμό του και παρόλο που σταμάτησε η βροχή, έβαλε ξανά λάστιχα για βροχή. Έναν γύρο μετά, ο Raikkonen μιμούμενος τον teammate, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην St. Devote με αποτέλεσμα να σπάσει την μπροστά του πτέρυγα, επιτρέποντας στον Kubica να ανέβει στην τρίτη θέση. Στον 32ο γύρο, ο Massa μπήκε στα pits βάζοντας και αυτός λάστιχα βροχής και βγήκε στην δεύτερη θέση μπροστά από τον Kubica και πίσω από τον Hamilton που ήδη είχε κάνει ένα pit stop στην αρχή του αγώνα.

Ο πρώτος που τόλμησε να βάλει ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα ήταν ο Ισπανός οδηγός της Renault, Fernando Alonso στον 45ο γύρο. 2 γύρους μετά είχε μία έξοδο χωρίς όμως να υπάρξει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Και αν ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής είναι ένας έμπειρος οδηγός, δεν ισχύει το ίδιο και για τον ομόσταυλο του, τον Nelson Piquet Jr. που βάζοντας και αυτός στεγνά ελαστικά (παρόλο που οι προβλέψεις μιλούσαν για βροχή άμεσα) δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το αυτοκίνητο του στην St. Devote με αποτέλεσμα να τελειώσει άδοξα ο αγώνας του.

Formula 1 Monaco 2008

Στην κορυφή εν τω μεταξύ, ο Hamilton έχει δημιουργήσει τεράστια διαφορά από τον δεύτερο, κάτι που του επιτρέπει να κάνει το δεύτερο και τελευταίο του pit stop στον 53ο γύρο και μετά την ολοκλήρωση του να βρεθεί και πάλι στην πρώτη θέση. 2 γύρους μετά, ο Felipe Massa βάζει και αυτός στεγνά ελαστικά και συνεχίζει τον αγώνα του από την τρίτη θέση, πίσω από τον Kubica. Στον 57ο γύρο μπήκε με την σειρά του και ο Raikkonen. Ο Adrian Sutil με Force India βρίσκεται στην 4η θέση, και σίγουρα πρόκειται για μία εκπληκτική προσπάθεια του Γερμανού οδηγού δεδομένης της δυναμικότητας του μονοθεσίου του.

Στον 62ο γύρο είχαμε ένα ακόμα τρακάρισμα αφού ο Nico Rosberg έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και γέμισε την πίστα με θραύσματα. Μέχρι να απομακρυνθεί το διαλυμένο αυτοκίνητο του και τα θραύσματα του που υπήρχαν παντού στην πίστα, μπήκε το safety car και έμεινε μέσα για 5 γύρους. Στον 68ο γύρο, και ενώ έμεναν λιγότερο από 10 λεπτά για την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Kimi Raikkonen, χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην έξοδο του τούνελ και πέφτει πάνω στον Adrian Sutil, καταστρέφοντας τον αγώνα και των 2 αφού ο Γερμανός δεν μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα ενώ ο Φινλανδός έμεινε τελικά στην 9η θέση αφού χρειάστηκε να μπει για 4η φορά στα pits.

Η κάμερα συλαμβάνει τον Sutil να κλαίει στο pit box της ομάδας του, απογοητευμένος που μία πολύ καλή εμφάνιση δεν απέφερε στην ομάδα τους αντίστοιχους βαθμούς εξαιτίας ενός λάθους..
Ο αγώνας ολοκληρώνεται με την συμπλήρωση των 2 ωρών, μιας και δεν συμπληρώθηκαν νωρίτερα οι 78 προγραμματισμένοι γύροι. Νικητής ο Βρετανός Lewis Hamilton ακολουθούμενος από τον Robert Kubica και τον Felipe Massa.

Σίγουρα ο πιο ενδιαφέρον αγώνας της χρονιάς, γεμάτος ένταση, αγωνία και συνεχείς ανατροπές. Όπως ακριβώς είναι η χρονιά μέχρι στιγμής..

Formula 1 Monaco 2008

Formula 1 Monaco 2008

[photos courtesy of formula1.com]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons