Ford Focus ST με 250 καθαρόαιμα άλογα

by dkalo • On 01-10-2010 • AT 6:05 pm • 12 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Ford Focus ST 2012

Η έκθεση του Παρισιού έχει ήδη ανοίξει τις πύλες της για τους δημοσιογράφους και όσους έχουν ειδική διαπίστευση. Ένα από τα αυτοκίνητα που ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα δούμε, ήταν το ολοκαίνουριο Ford Focus ST. Και όντως έκανε το ντεμπούτο του εκεί σε ένα χρώμα που πραγματικά έκλεψε την παράσταση.

Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, το πορτοκαλί του υπάρχοντος Ford Focus ST είναι πολύ κοινό και η μαμά-εταιρία αποφάσισε να παρουσιάσει την νέα γενιά του ST σε ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό χρώμα. Η ουσία όμως κρύβεται κάτω από το καπώ και εκεί οι μηχανικοί της Ford έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Ο κινητήρας είναι 2000 κυβικών, φυσικά με Turbo, και αποδίδει 250 ίππους και 36 κιλά ροπής. Ο δίλιτρος Ecoboost κινητήρας δικαιολογεί το συνθετικό “eco” μιας και η κατανάλωση καυσίμου και η εκπομπή ρύπων έχει μειωθεί κατά 20% συγκριτικά με τον τωρινό κινητήρα των 2500 κυβικών.

Η ανάρτηση του αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί ειδικά για το νέο Ford Focus ST για να προσφέρει πολύ καλό κράτημα χωρίς να χρειάζονται μεγάλες θυσίες στον τομέα της άνεσης. Για να ‘μαι ειλικρινής πάντως, θα ήθελα να έφοδιάζεται και με ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και όχι μόνο με το σύστημα Torque Vectoring Control που στην ουσία κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο τροχούς. Την ανάπτυξη του αυτοκινήτου την έχουν αναλάβει άνθρωποι τόσο από το Ευρωπαικό RS τμήμα της Ford, όσο και από το Αμερικάνικο τμήμα SVT.

Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους μπροστά τροχούς ενώ η δύναμη μεταφέρεται από τον κινητήρα μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων. Η Ford δεν τοποθέτησε κάποιο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλά χρησιμοποιεί χειροκίνητο κιβώτιο. Πόσο ακόμα όμως θα υπάρχουν αυτοκίνητα που θα αντιστέκονται στην ευκολία των γρήγορων, σίγουρων και ξεκούραστων αλλαγών ενός ημιαυτόματου κιβωτίου με δύο συμπλέκτες;

Οι ζάντες, πιστές στην μόδα που επιτάσσει να είναι όλο και μεγαλύτερες, έχουν διάμετρο 19 ιντσών ενώ σχεδιαστικά θυμίζουν πολύ αυτές που τοποθετούνται στο υπάρχον μοντέλο. Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED για καλύτερη απόδοση αλλά και μικρότερη κατανάλωση ενέργειας. Βέβαια, όλα τα παραπάνω ανήκουν στο μέλλον καθώς ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή η ημερομηνία που θα κυκλοφορήσει το νέο super hothatch της Ford. Το μόνο που ξέρουμε είναι πως θα το δούμε κάποια στιγμή μέσα στο 2012.

Εσάς σας αρέσει το νέο -αποκλειστικά 5θυρο- Ford Focus ST ή θα προτιμήσετε κάποιο άλλο hot hatch;

Ford Focus ST 2012

Ford Focus ST 2012

Ford Focus ST 2012

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η δική μου επιλογή θα ήταν μια Giulietta QV καθώς βρίσκεται ήδη στην αγορά ενώ το 2011 ίσως να παρουσιάζεται με ακόμη καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό.

    Όμως το τωρινό ST και το επερχόμενο (που βλέπουμε εδώ) είναι μια αξιόλογη πρόταση ενός προσιτού hatchback. Ο νέος δε σχεδιασμός – γεύση του οποίου πιστεύω πως παίρνουμε ήδη από το Fiesta – το κάνει να στέκεται επάξια και αισθητικά απέναντι στον ανταγωνισμό. Έναν ανταγωνισμό όμως που – όπως δείχνουν τα πράγματα – το 2011 θα έχουν προχωρήσει πολύ σε σχέση με τη Ford. Αν όμως επιμένει στη χαμηλή τιμολογιακή πολιτική της, θα κερδίσει αρκετούς πελάτες.

  2. Ωραίος δυνατός κινητήρας και όμορφες σχετικά γραμμές. Κάποια φωτογραφία του τρίθυρου; Επίσης σχετικά με το post δεν νομίζω πως υπάρχει έστω και μία περίπτωση να καταργηθεί το μηχανοκίνητο κιβώτιο και να αντικατασταθεί με ημιαυτόματο γιατί απλά η αλλαγή ταχυτήτων με το χέρι στις υψηλές στροφές είναι απόλαυση!! Πιστεύω πως συμφωνούν αρκετοί μαζί μου σε αυτό.

    • Είναι ωραία η αλλαγή ταχυτήτων με το χέρι. Αλλά πλέον έχω αποφασίσει πως το επόμενο μου αυτοκίνητο είτε θα διαθέτει ημιαυτόματο κιβώτιο είτε paddles. Το κλασσικο κιβώτιο με έχει βολέψει εντός πίστας αλλά εκτός, δεν!

  3. κακάσχημο.

  4. Πωπω χάλια.. δεν μου αρέσει καθόλου.. δεν μου άρεσε και καθόλου.. τώρα… έδεσε το γλυκό!

  5. Αθλιο ειδικά πίσω …απαπαπα!

  6. Πολύ ωραίες γραμμές, ωραίο το πίσω κομμάτι του αυτοκινήτου.
    Κρίμα για την αποκλειστική 5θυρη έκδοση.
    Αλλά μέχρι το 2012 έχουμε καιρό!

  7. Το αποκλειστικά 5θυρο είναι -ελπίζω- προσωρινό. Μέχρι το 2012 η Ford θα παρουσιάσει και 3θυρη έκδοση. *fingers crossed*

  8. Σπουδαίο το πίσω μέρος ειδικά στο κάτω επίπεδο με τις εξατμίσεις και τις εκατέρωθεν εξαγωγές αέρα πολύ εμπνευσμένη σχεδίαση, πόσο μακριά από το Golf R που μπέρδεψε το κλασσικό με το κοινότοπο προς… Renault Clio.
    Ατυχώς μάλλον το εμπρός σαν οβάλ είναι κατώτερο του συνόλου απουσιάζει το μυώδες για το χαρακτήρα της έκδοσης.
    Ο κινητήρας στα σωστά επίπεδα μάχιμος.
    Παραλλαγή στο χρώμα με τις “ζάντες” ενδιαφέρον!

  9. ενώ όλες οι εταιρίες κάνουν βήματα μπροστά, η Ford έβαλε όπισθεν(τα πίσω φανάρια ποιος τα σχεδίασε; είναι δυνατόν;).

  10. Οτιδειποτε σε 2λιτρο πλεον ειναι απαγορευτικο.
    Εγω θα παω για το παλιο 1.8 s3 me 225ps kai 4kinisi για να μην αλλαζω και λαστιχα.
    Πανω απο 200αλογα στους μπροστα τροχους ειναι ατυχη επιλογη για μενα.

    Οικονομια το παν πλεον.

  11. einai xalia!!! auto pou uparxei twra einai polu kalutero!!! Krima pantws ena apo ta pio a3iologa ama3ia ths kathgorias na xalane ets, giati h emfanish paizei rolo kanenas mas den 8a agoraze ama3ei ama den tou arese!!! kai auto einai xalia!!!

Top

Show Buttons
Hide Buttons