Ford Fiesta 1400, μία σύντομη και προσωπική γνωριμία

by dkalo • On 17-05-2010 • AT 7:59 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Ford Fiesta 1400 Testdrive

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε είχα στην κατοχή μου το τελευταίο Ford Fiesta. Η αλήθεια είναι πως δεν το περιεργάστηκα όσο θα ήθελα μιας και δεν έκανα κάποια ιδιαίτερα μεγάλη διαδρομή αλλά οι εντυπώσεις που αποκόμισα από το αυτοκίνητο ήταν θετικές κατά κύριο λόγο.

Το μοντέλο της γνωριμίας μας ήταν αυτό με τον κινητήρα των 1400 κυβικών και απόδοση 96 ίππους. Υπεραρκετή δύναμη για τις αστικές μετακινήσεις αν και πιστεώ ότι θα ήθελα λίγη παραπάνω δύναμη για τις προσπεράσεις στο επαρχιακό δίκτυο της χώρας μας. Βέβαια, μεγαλύτερη ιπποδύναμη, θα σήμαινε και μεγαλύτερη κατανάλωση με τις ανάλογες επιπτώσεις στην τσέπη του οδηγού.

Το τιμόνι του Fiesta μου φάνηκε πολύ ελαφρύ και χωρίς να μεταφέρει όσες πληροφορίες θα ήθελα από τον δρόμο. Παρά το γεγονός αυτό, ήταν πολύ ακριβές και το αυτοκίνητο ανταποκρινόταν άμεσα στις εντολές μου. Το ελαφρύ τιμόνι βέβαια, είναι καλό για ένα αυτοκίνητο πόλης αλλά όχι για την περίπτωση που τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σε τριψήφια νούμερα.

Η απόσβεση της ανάρτησης ήταν αρκετά καλή και δεν μεταφέρονταν οι ανωμαλίες της ασφάλτου αυτούσιες στην καμπίνα. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης όμως, έχει ως αποτέλεσμα το Ford Fiesta να παίρνει κλίσεις στις πιο απότομες στροφές.

Στην θέση του οδηγού δεν ένιωσα ιδιαίτερα βολικά καθώς ένιωθα ότι έχω περιορισμένο χώρο. Αυτό όμως δεν πιστεύω ότι είναι θέμα του Ford Fiesta αλλά έχει άμεση σχέση ότι έχω συνηθίσει στο VW Scirocco που, όντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, έχει μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο. Τα υλικά του εσωτερικού δεν είναι πολυτελή αλλά, με μία πρώτη όψη, φαίνονται αρκετά ποιοτικά ενώ δεν ακουγόταν κανένας τριγμός.

Σε γενικές γραμμές, το μικρό της Ford, μου άρεσε αρκετά. Το θεωρώ μία ιδιαίτερα τίμια πρόταση για κάποιον που ψάχνει ένα αυτοκίνητο πόλης για να κάνει και μερικά ταξιδάκια χωρίς όμως να έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις ούτε από την ανάρτηση, ούτε από τον κινητήρα. Αν ψάχνετε το μοναδικό αυτοκίνητο σας, τότε μάλλον το Ford Fiesta με την Sport ανάρτηση και τον κινητήρα των 1600 κυβικών είναι αυτό που ακριβώς χρειάζεστε.

[photo]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Για μέσα οι 96 με κοντή κλιμάκωση αλλά και για το κοντινό εξοχικό μια την εβδομάδα είναι με το παραπάνω θα έλεγα αρκετοί για το προφίλ των αγοραστών αν και τα αυτοκίνητα βαραίνουν κάπως.

    Μήπως θυμάσαι τι λάστιχα φορούσε βλέπω κάτι εγκάρσια ανά διαστήματα και με τρώει η περιέργεια!

  2. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν με το κρεμ εσωτερικό. Το μπορντώ που έχω δει σε μία φίλη μου, είναι πολύ πιο όμορφο, η καλύτερη επιλογή κατά την γνώμη μου.. Να το χαίρεσαι! :)

    • E καλά όχι και δοκιμής.. της βόλτας :)

      • Όντως! :)

  3. Συμφωνώ μαζί σου. Το έχω 10 μήνες τώρα και είμαι υπερευχαριστημένος ( titanium με αυτό το εσωτερικό http://db.tt/ZnomEy ). Το μόνο που με παραξένεψε είναι ότι δεν μπορώ να στείλω μουσική από το iPhone μου μέσω bluetooth στο ηχοσύστημα ( μήπως ξέρει κανένας τρόπο να το κάνω; )..

    • Δυστυχώς επειδή το έψαξα και εγώ ασύρματα δεν γίνετε τίποτα μονο με την υποδοχή AUX αλλα εμενα δεν με βόλεψε..

      Το έχω 2 μήνες και είμαι ευχαριστημένος, καλύπτει όλες τις απαίτησης που έχει ένας 19 χρόνος που ζει στην επαρχεία :)

      Εγώ έχω το πεντάθυρο και το μετανιώνω λίγο μονο γιατί χάνω τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινητου, αλλα βολεύει για ταξιδάκια με παρέα..

  4. Ερωτας το φιεστάκι! Το έχω από τον Αύγουστο, μαύρο titanium αλλά όλο γκρίζο μέσα όχι με το μπορντώ (μου αρέσει καλύτερα το γκριζο που έχω :P) και είμαι υπερ ευχαριστημένη. Η αλήθεια είναι λίγο γκαζάκι το ήθελε ακόμα αλλά κατα τα άλλα πρώτο.
    Αυτό που με χάλασε είναι οτι τώρα έβαλαν standard το esp σε όλες τις εκδόσεις…

    @tsak4, απ’οτι ξέρω το bluetooth είναι μόνο για τη χρήση ομιλίας του τηλεφώνου, δεν στέλνει μουσική στο ηχοσύστημα, αν θες να ακούς τη μουσική που έχεις περάσει στο Iphone πάρε ένα καλώδιο όπως των ακουστικών (jack to jack νομίζω λέγονται) και συνδεσέ το στην υποδοχή που έχει το αμάξι!

  5. @Coant, Vaso το ξέρω ότι δεν γίνεται από την μάνα του κάτι τέτοιο αλλά ρωτάω μήπως και έχει γίνει καμιά πατέντα.. έχω πάρει καλώδιο jack to jack αλλά και μένα δεν με βόλεψε γιατί από την μία έχω το φορτιστή και από την άλλη το jack και δεν μ’αρεσει που είναι εκτός θήκης.. Το ιδανικό θα ήταν να έπαιζε μουσική μέσω bluetooth και να το χειριζόμαστε από τα χειριστήρια στο τιμόνι..
    @Coant και εγώ το 5θυρο διάλεξα για ευκολία στο μπες-βγες.

    • @tsak4 on Εχθές σε ένα gadget shop είδα ότι έπαιζε ένα σύστημα που μπορεί να επηρεάσει την συχνότητα του ραδιοφονου και να κάνει το iphone ipod να παίζει stereo εκεί σε μια συγκεκριμένη συχνότητα..

      το δοκίμασα δούλεψε αλλά έκανε χιόνια γιατί ήταν προβληματικό. μάλιστα ήταν τελευταίο δείγμα.. οποτε δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για την αποτελεσματικότητα του :(

      αα και δεν σας είπα, για ένα θεματάκι που έχουν τα fiesta με την όπισθεν.. άλλοτε μπαίνει και άλλοτε όχι.. Όλα τα fiesta σχεδόν από το προηγούμενο μοντέλο μέχρι τώρα..

      • @Konstantinos Antonoglou αυτό που λες είναι ένας πομπός που διαλέγεις εσύ σε πια συχνότητα θες να εκπέμπει βάζεις και το ράδιο στην ίδια και ακούς την μουσική του κινητού.. Θα το ψάξω λίγο ακόμα μήπως και βρω τρόπο να το χειρίζομαι από τα χειριστήρια του τιμονιού..
        Για την όπισθεν που λες δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο.. Οι άλλοι που έχουν το fiesta τους έχει συμβεί;

  6. Αγόρασα το Fiesta 1400 νωρίς σχετικά, πέρσι μέσα Μαΐου (διανύει ήδη το δεύτερο χρόνο της ζωής του). Το χρώμα μου είναι το spa, ένα πράσινο-μπεζ-κρεμ (σ’χωράτε με, ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς χρώμα είναι, η άδεια του υπουργείου λέει πράσινο…), σπάνιο χρώμα, μέχρι στιγμής μου έχουν αναφερθεί τρία Fiesta και ένα Ka στο ίδιο χρώμα.

    Το χρησιμοποιώ αποκλειστικά σαν αυτοκίνητο πόλης (ένα μόνο ταξίδι μέχρι στιγμής μέχρι Ηγουμενίτσα και πίσω για το στρώσιμο). Έχει γράψει 13500 καθαρά χιλιόμετρα πόλης (εξαιρώ Ηγουμενίτσα), με απίστευτα στατιστικά κατανάλωσης (χρειάστηκε μόλις 847 λίτρα για να πιάσει τις 11500 χιλιόμετρα, που ήταν η τελευταία φορά που το μέτρησα, ήτοι 7,4 lit/km πραγματική κατανάλωση, ο ηλεκτρονικός μετρητής είναι εδώ και καιρο καρφωμένος στο 6,2-6,5 αλλά δεν τον πιστεύουμε!)

    Δεύτερο απίστευτο πλεονέκτημά του η ησυχία μέσα στην καμπίνα, οδηγώ αποκλειστικά με κλειστά παράθυρα (και ενίοτε A/C) και απλά δεν έχω κανένα παράπονο από την ηρεμία που απολαμβάνω. Η ποιότητα κατασκευής είναι επίσης πολύ καλή και μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό ίχνος φθοράς. Εδώ θα τονίσω ότι, έχοντας οδηγήσει ένα “παρθένο” VW Polo Sportline τον Ιανουάριο του 2007, μπορώ να πω ότι η ποιότητα του Polo ρίχνει στο Fiesta ακόμα και σχεδόν 2,5 χρόνια (και ένα μοντέλο) μετά! Έρχεται πάντως με άνεση δεύτερο.

    Δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις (δεν έχω ακούσει καν τον κόφτη του αμαξιού μετά από 13 μήνες καθημερινής επαφής -φτύστε με!), οδηγώ με στόχο την κατανάλωση και θέλω την ηρεμία μου πάνω-κάτω στη δουλειά και στη διασκέδαση κάθε μέρα. Είμαι υπερ-ευχαριστημένος από το μικρό της Ford!

Top

Show Buttons
Hide Buttons