Flurry: τα στοιχεία δείχνουν ότι κανείς δεν αγαπάει τα phablets

by Stefanos Kofopoulos • On 01-04-2013 • AT 9:29 pm • 14 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

Flurry: τα στοιχεία δείχνουν ότι κανείς δεν αγαπάει τα phablets

Τα νέα στοιχεία από το Flurry δείχνουν κάτι που είναι γνωστό. Τα phablets είναι διάφορα στους χρήστες. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν 1 δισεκατομμύριο συσκευών κάθε μήνα και η ανάλυση του Flurry στα top 200 smartphone, phablet και tablet.

Κανεις δεν θελει τα phablet. Ολοι προτιμουν smartphone και tablet

Συνολικά από τα 1 δισεκατομμύριο smartphone, phablet και tablet κάθε μήνα το Flurry αναγνωρίζει πλέον 2000 διαφορετικά μοντέλα. Τεράστιος αριθμός που μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για το που πάει η αγορά, τι βλέπουν και τι αντιμετωπίζουν οι developers και τι επιλέγουν οι καταναλωτές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα phablet το Samsung Galaxy Note 2.

Η κατηγοριοποίηση έχει γίνει ως εξής:

1. Μικρά κινητά με οθόνες μικρότερες από 3.5 ίντσες
2. Μεσαία smartphone με οθόνες 3.5 μέχρι 4.9 ιντσών
3. Phablets με οθόνες από 5 μέχρι 6.9 ίντσες
4. Μικρά tablet με οθόνηε 7 μέχρι 8.4 ίντσες
5. Tablet με οθόνης 8.5 ιντσών και μεγαλύτερες

Flurry: τα στοιχεία δείχνουν ότι κανείς δεν αγαπάει τα phablets

Όπως και να δεις τα διαγράμματα και τους αριθμούς η αλήθεια είναι μία. Τα phablets αποτελούν μειοψηφία στην αγορά. Πρακτικά ανύπαρκτο ποσοστό ανάμεσα σε όλες τις άλλες συσκευές, smartphone και tablet. Πιθανότατα είναι ο χαρακτήρας των phablet που δημιουργεί πρόβλημα. Δεν είναι smartphone αλλά ούτε και tablet. Είναι μεγαλύτερο από smartphone αλλά σημαντικά μικρότερο από tablet. Είναι ένα phablet.

Μόλις το 2% των μοντέλων είναι phablet και μόλις 3% των χρηστών χρησιμοποιεί τέτοια συσκευή. Φυσικά όλα τα phablet τρέχουν Android αλλά καταλαμβάνουν μόλις το 7% της συνολικής αγοράς του λειτουργικού. Όσο για την καθημερινή χρήση σε παιχνίδια, βιβλία και βίντεο τα phablets παραμένουν σε χαμηλά ποσοστά της τάξης του 2% και 3% αντίστοιχα.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τα phablet εξ’ορισμού απευθύνονται σε λίγους και υπάρχει περιορισμένος αριθμός μοντέλων. Ίσως να έχει ενδιαφέρον να δει κανείς την μεταβολή του ποσοστού ανά έτος. Υποψιάζομαι ότι έχει αυξητική τάση, καθώς βλέπω ολοένα και περισσότερους με κινητά αυτής της κατηγορίας.

    • Είναι μια κατηγορία που δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατί απλά δεν έχει χαρακτήρα. Μπορεί να υπάρχουν phablets στην αγορά αλλά αυτό έγινε μόνο και μόνο για να αρπάξουν μερίδιο αγοράς. Είμαι σίγουρος ότι τα phablets κυριαρχούν στην Ασία και πιο συγκεκριμένα Ιαπωνία και Κορέα παρά σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου.

  2. Titana προσέχουμε τι γράφουμε για να μην εκθέτουμε εαυτούς. Σαφέστατα και υπάρχει αυξητική τάση στην κατηγορία των phablets. Δεν χρειάζεται να είσαι πυρηνικός επιστήμονας για να το καταλάβεις, αρκεί να δεις πόσα νέα μοντέλα ετοιμάζονται από διάφορες εταιρείες. Η Samsung ετοιμάζει την 3η γενιά του Galaxy Note, η Huawei βγάζει το Ascend των 6,1″, η LG το Optimus Vu των 5″, η HTC το Droid DNA, h SE το Xperia Z. Τι πάει να πει ότι η κατηγορία δεν έχει χαρακτήρα? Περισσότερη αντικειμενικότητα στο μέλλον και λιγότερα υποκειμενικά σχόλια.

    • Τα στοιχεία δείχνουν ακριβώς τι συμβαίνει μέσα από ένα δείγμα 1.000.000.000 συσκευών κάθε μήνα. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά ιστορίες για τα phablets

  3. Και τα SuperCars Αυτοκίνητα Τύπου Ferarri, Laborgini κτλ.μερίδιο αγοράς.

    Ούτε αυτά δεν πρέπει να έχουν χαρακτήρα.

  4. Πριν βγουν τα phablets αρκετός κόσμος συνδύαζε την ύπαρξη ενός smartphone έως 4,9 ίντσες και ενός tablet μεγαλύτερο από 8,5 ίντσες…
    Τα phablets εξ ορισμού ακυρώνουν την ανάγκη ύπαρξης δυο συσκευών για έναν χρήστη…
    Με απλά λόγια, αντί να ξοδέψει κανείς 1000+++ ευρώ για 2 συσκευές, κάνει άνετα και ίσως καλύτερα, την δουλειά του με 500-600 ευρώ.
    Σιγά σιγά αυτό γίνεται κατανοητό από τον κόσμο και για αυτό υπάρχει στροφή προς αυτή την κατεύθυνση…
    Εξαιρούνται βέβαια από αυτή τη λογική τα fashion victims… ο νοών νοείτω…

    • Σωστά, γιατί όσοι έχουν αγοράσει iPhone, Galaxy S3 και όλα τα άλλα smartphones είναι fashion victims ενώ το 1-2% είναι οι έξυπνοι της λύσεις 2-σε-1. Μόλις ανακαλύψαμε άλλη μια κατηγορία καταναλωτών. Ωραία.

  5. Titanas… αντί να ξοδεύεις φαιά ουσία για να γίνεσαι ειρωνικός, θα ήταν προτιμότερο να την ξοδεύεις για να κατανοείς αυτά που γράφει κάποιος…

    Και σε τελική ανάλυση, αν είναι να σχολιάζεις κατ’ αυτόν τον τρόπο όποιον έχει αντίθετη άποψη με έσένα, πες το μας για να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με το blog σου…

    • Ειρωνικός γιατί μεταφράζω σε απλά Ελληνικά αυτά που γράφεις; Αν δεν μπορείς να κάνεις διάλογο με επιχειρήματα τότε αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, όχι του pestaola, όχι δικό μου.

      Το να ονομάζεις fashion victims εκατοντάδες εκατομμύρια καταναλωτές όταν τα στοιχεία δείχνουν ακριβώς αντίθεση τάση στην αγορά των phablets είναι μάλλον αστείο.

  6. Fashion victims χαρακτηρίζω όσους αγοράζουν με βάση την μόδα και όχι με βάση το τι χρειάζονται… αυτός είναι άλλωστε ο ορισμός του fashion victim… Σε καμία περίπτωση δεν χαρακτήρισα fashion victims ΟΛΟΥΣ όσους αγόρασαν iphone ή οποιοδήποτε άλλο smartphone…
    Για να γίνω λοιπόν πιο συγκεκριμένος, fashion victims ονομάζω αυτούς που σπεύδουν να αγοράσουν οποιοδήποτε προϊόν της Apple συγκεκριμένα, με αποκλειστικό σκοπό να επιδυκενείουν στον κοινωνικό κύκλο τους την σειρά τους με iphone, ipad, imac ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο “i” θα βγει…
    Δεν γενίκεψα, εσύ το έκανες αυτό…
    Επίσης τα στοιχεία που παραθέτεις δεν αποδυκνείουν “τάση”… απλά περιγράφουν μια κατάσταση όπως αυτή έχει αυτή την στιγμή… Δεν διερευνούν καμία μελλοντική τάση…
    Κατά την γνώμη μου, αν μου επιτρέπεις να έχω γνώμη, η τάση των phablets είναι αυξητική… δυστυχώς δεν έχω πρόχειρη κάποια έρευνα μου να αποδυκνείει κάτι τέτοιο, προφανώς λοιπόν υπάρχει σοβαρή περίπτωση να κανω λάθος…

    • Σωστά, πάντα καταλήγουμε στα fashion victims της Apple ενώ της Samsung και των άλλων κατασκευαστών δεν… ενδιαφέρουσα άποψη. Γιατί για σένα κάθε iPhone καταναλωτής είναι θύμα αλλά αυτός που θα πάρει το Galaxy Note 2 ενώ κυκλοφορεί το Galaxy Note ακόμα δεν είναι. Ενδφιαφέρουσα προσέγγιση για την αγορά των phablets και όχι μόνο. Να το θυμάσαι αυτό για όταν αναφέρεσαι τους απλούς και καθημερινούς χρήστες, αν θα είναι πάντα έξυπνα ή θύματα της μόδας σε κάθε τους αντίδραση και απόφαση. Γιατί αυτά τα άτομα προτιμούν Galaxy brand με τεράστιο marketing spending και όχι Nexus brand.. ας πούμε.

      Με ένα δισεκατομμύριο συσκευές τον μήνα, το Flurry έχει όχι απλά ένα στιγμιότυπο της αγοράς αλλά και το μέλλον μπροστά στα μάτια του. Έχει μεγάλη διαφορά.

  7. Επιμένεις να γενικεύεις…

    Τα fashion victims, είτε σου αρέσει είτε όχι είναι υπαρκτά… και δυστυχώς για εσένα διαμορφώνουν σε ένα βαθμό το αποτέλεσμα της έρευνας…

    Όσο για την αναφορά σου στο Note και στο Note 2… όσοι αγόρασαν το Note 2 ίσως να το έκαναν γιατί συγκριτικά με το Note, έχει σίγουρα να προσφέρει κάτι περισσότερο από τον 1 πόντο μεγαλύτερης οθόνης που προσφέρει ας πούμε το iphone 5 σε σχέση με το iphone 4…

    Αυτά… συγγνώμη που σου θίξαμε την αγαπημένη Apple… δεν θα το ξανακάνουμε…

    • Δεν καταλαβαίνεις ότι το Flurry δεν κάνει έρευνα, συλλέγει δεδομένα από apps που οι developers τους έχουν αποφασίσει να χρησιμοποιήσουν το Flurry. Είναι τόσο απλό. Όσο για την σύγκριση μεταξύ Galaxy Note specs και Galaxy Note 2 specs τα χαρακτηριστικά μιλάνε από μόνα τους. Απλά κλικ στα links για να δεις 0.2″ inch μεγαλύτερη οθόνη, +1GB RAM, LTE σε περισσότερες μπάντες και καλύτερη CPU.

  8. Καλά ΟΚ…

    End of discussion… δεν βγαίνει άκρη μαζί σου…

Top

Show Buttons
Hide Buttons