Fiat Grande Punto Abarth EVO, γρήγορο και άγριο

by dkalo • On 01-03-2010 • AT 12:56 pm • 16 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Grande Punto Abarth EVO

Το Fiat Grande Punto Abarth EVO, είτε το απλό είτε το Esse, είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ένα ειδικό, σκληροπυρηνικό οδηγικά, κοινό. Αυτός ήταν και ο λόγος που μάλλον δεν κυκλοφόρησε αρκετά στην χώρα μας παρά την αρκετά δελεαστική του τιμή.

Ο καιρός όμως πέρασε και η Fiat αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να προχωρήσει στο Facelift που, όπως και στο απλό Grande Punto, το ονομάζει EVO. Η εξέλιξη λοιπόν του Grande Punto Abarth έχει οδηγήσει σε μία πιο γρήγορη και ακόμα πιο σκληρή έκδοση του.

Με νέα, μεγαλύτερη τουρμπίνα κατασκευασμένη από την Garrett, ο 1400άρης κινητήρας αποδίδει πλέον 165 άλογα και 25 κιλά ροπής από τις 2.250 στροφές μόλις. Πρακτικά, αυτό σημαίνει 0-100 σε 7.9 δευτερόλεπτα και επιδόσεις που θα τρομοκρατήσουν πολλά αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών.

Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν άλλαξε, παρέμεινε χειροκίνητο 6 σχέσεων αλλά με την ένδειξη για την αλλαγή ταχύτητας στο στροφόμετρο, είναι σίγουρο ότι αν το συμβουλεύεστε θα έχετε πάντα την μέγιστη δύναμη στους τροχούς του αυτοκινήτου. Η οδηγική συμπεριφορά του Fiat Grande Punto Abarth EVO έγινε πιο απόλυτη με τις αλλαγές που έγιναν στην ανάρτηση. Η αντιστρεπτική μπάρα είναι παχύτερη ενώ τα ελατήρια είναι πλέον 20% σκληρότερα συγκριτικά με τον προκάτοχο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αλλαγές που έγιναν στην σχεδίαση του αυτοκινήτου οδήγησαν σε χαμηλότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις και κατά συνέπεια σε χαμηλότερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις. Φαρδύτερος και ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά ενώ νέος προφυλακτήρας τοποθετήθηκε και πίσω με διαχύτη πλέον. Οι νέες 17ιντσες ζάντες δεν με εντυπωσιάζουν σχεδιαστικά αλλά είναι αν μη τι άλλο, ξεχωριστές.

Επειδή όμως το απλό Grande Punto Abarth δεν είναι αρκετό για κάποιους από εσάς, υπάρχει και η SS έκδοση με 180 ίππους, ακόμα χαμηλότερη ανάρτηση, ζάντες 18 ιντσών και καλύτερα φρένα με άλλα τακάκια και μεγαλύτερους δίσκους. Και αν αυτές οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από την Ιταλική εταιρία, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγες μέρες για να δούμε από κοντά, στην έκθεση της Γενεύης, το νέο hot hatch της Fiat..

Grande Punto Abarth EVO

Grande Punto Abarth EVO

Grande Punto Abarth EVO

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

16 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ναι ρε παιδιά… αλλα είναι FIAT !!!

    (πλακίτσα φυσικά..) :P

  2. Είναι εποχή για άλογα;;;

    • Τί εννοείς;


  3. Νομίζω ότι δεν είναι εποχή να επενδύσουμε σε κινητήρες με πολλά άλογα.
    Επιπλέον η τεχνολογία αλλάζει συνεχώς την αγορά αυτοκινήτου και σε πέντε χρόνια ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι εντελώς ακατάλληλο από θέμα χρήσης και εμπορικής αξίας. Στην παρούσα φάση 1.2 TSI+DSG σε όποιο αμάξωμα επιθυμείτε.
    Και να φανταστείτε ότι είμαι κάτοχος αυτ-του με κινητήρα 1.8Τ 20V.

    • Ναι συμφωνώ αλλά αν τα έχεις εδώ και τώρα είναι μια ελκυστική λύση για όσους γουστάρουν

  4. Ποιος εχει πλεον χρημα να ταιζει τα αλογα και τις τουρμπινες;

    • Η απάντηση είναι πολλοί, πάρα πολλοί μην σου πω

      • Σε αυτό έχεις ένα δίκιο… αλλα φυσικά και δεν είναι (ευτυχώς) η πλειοψηφία.. Γιατι οι περισσότεροι τριγύρω μας που ταϊζουν τα άλογα αυτά, δυστυχώς δεν έχουν άλλα χρήματα να ταϊσουν τα παιδιά τους… και το θεωρώ (λείαν επιεικώς) βλακεία..

        Είναι αρρώστια αυτό το πράγμα… Τί να το κάνω εγώ να έχω 2λιτρο αυτοκίνητο με 200+ άλογα και να μην έχω λεφτά για καφέ ?… απλά “κατάντια” … (αυτό φυσικά παρατηρείται πολύ περισσότερο στην Ελλάδα απο τις άλλες Ευρωπαϊκές Χώρες…)

      • Όποιος ταΐζει τα άλογα αντί για τα παιδιά του, μάλλον είναι άξιος της μοίρας του. Και σε αυτό δεν φταίνε οι εταιρίες αλλά ο τρόπος ζωής του καθενός και η φιλοσοφία του. :)

        Άσχετα με το παραπάνω, θεωρώ πως τα πάθη κοστίζουν, και αυτοκίνητα σαν το Abarth είναι πάθος, δεν είναι και οι πιο ορθολογικές επιλογές που μπορεί να κάνει κάποιος από εμάς. Προσωπικά, χαίρομαι όταν βλέπω τέτοια αυτοκίνητα να βγαίνουν από το εργοστάσιο παραγωγής και χαίρομαι ακόμα περισσότερο όταν τα βλέπω στους δρόμους..

  5. Με νέα, μεγαλύτερη τουρμπίνα κατασκευασμένη από την Garrett, ο 1400άρης κινητήρας αποδίδει πλέον 165 άλογα και 25 κιλά ροπής από τις 2.250 στροφές μόλις. Πρακτικά, αυτό σημαίνει 0-100 σε 7.9 δευτερόλεπτα και επιδόσεις που θα τρομοκρατήσουν πολλά αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών.

    dkalo,

    αυτό είναι καλύτερο κι απ’τον αντίστοιχο 1400άρη του [VW] Scirocco αν δεν κάνω λάθος!! Φοβερά χαρακτηριστικά.

    • Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που μπορούν να πουν αν κάποιος κινητήρας από τους 2 υπερτερεί. Και οι 2 θεωρώ ότι είναι αρκετά καλοί και δεν μπορεί να γίνει λόγος για να προτιμήσει κάποιος είτε το ένα αυτοκίνητο είτε το άλλο.

      Στην άλλη πλευρά, το κιβώτιο ταχυτήτων -που δεν είναι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη- μπορεί να γίνει λόγος προτίμησης είτε του Abarth είτε ενός VAG.

  6. Παρά τα πολλά άλογα κτλ, δεν νομίζω ότι είναι αντι-οικονομικό ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Θα έλεγα το αντίθετο μάλιστα. Με προσεκτική οδήγηση μπορεί να κινηθεί πιο άνετα εντός πόλης χάρη στην ροπή από πολύ χαμηλά ενώ όταν κάποιος θελήσει μπορεί να απολαύσει την δύναμη, με την αντίστοιχη κατανάλωση βέβαια.

  7. Σωστός ο παίκτης….!

  8. Πάντως, το προηγούμενο GP Abarth (το SS όμως με τα 180) μετά από καλό και αρκετά γρήγορο test drive (χωρίς προτροπές μην πατάτε κύριε και τέτοια – μου είπε κάτι σαν “δώστου ότι έχει να δεις τι κάνει”) και με χρήση του sport προγράμματος, με άφησε κυριολεκτικά άυπνο για αρκετές μέρες…. οπότε φαντάζομαι ότι μάλλον και αυτό… που να βγει και κανά SS… Τρομοκρατία!!!

    Γενικότερα, ένιωσα το τσίμπημα του σκορπιού…!!! ;-)

    Να παραθέσω εδώ ότι το αμάξι σε αίσθηση φέρνει σε αγρίλα και “φτιαγμένο”! Δεν θυμίζει κυριλέ ή κάτι τέτοιο.. Φέρνω ως παράδειγμα το Golf GTI DSG (το VI) που οδήγησα εκείνη την ημέρα, το οποίο παρόλο που έχει περισσότερα άλογα και δύναμη υποτίθεται, έδειχνε αργό και σαν να μην πηγαίνει… πιο ήρεμη δύναμη… το άλλο έχει εκρηκτικότητα και το φωνάζει… δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα… και ούτε υποννοώ σε καμία περίπτωση πως το GTI είναι κακό αυτοκίνητο ή οτιδήποτε…

    • Είναι θέμα φιλοσοφίας και target group της κάθε εταιρίας. Το Abarth είναι ένα hardcore αυτοκίνητο ενώ το GTi ένα πολύ καλό all-around αυτοκίνητο. Ναι μεν την αίσθηση της ταχύτητας την έχεις με το Abarth αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι με το GTi πήγες εξίσου, ή ακόμα πιο, γρήγορα. Κι ας μην το κατάλαβες.. ;)

      • Σαφέστατα και δεν αμφιβάλω.. Εξίσου και εγώ για αίσθηση μίλησα! Είναι hardcore και ανόθευτο τελείως αυτοκίνητο.. Οδήγησα επίσης και το 207 Rallye το οποίο εξίσου δε μου είπε τίποτα…
        Μεγάλη κουβέντα!! Φωτιές βάζει το Abarthάκι, αν και στα 30sth το πιο wise choice θα ήταν το Golf! Όπως είπα δεν πήγα να το μειώσω, παρά να δώσω ένα παράδειγμα της διαφοράς στην αίσθηση.. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! :-)

Top

Show Buttons
Hide Buttons