Ferrari Four: η πρώτη τετρακίνητη Ferrari

by dkalo • On 23-01-2011 • AT 5:55 pm • 13 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Ferrari Four

Οι φήμες είχαν κυκλοφορήσει εδώ κι αρκετό καιρό και μιλούσαν για την πρώτη τετρακίνητη Ferrari που θα αντικαταστήσει την 612 Scaglietti. Μόλις εχθές η Ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πλήρως τις φήμες με το δελτίο τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα σχετικά με το νέο της supercar. Η Ferrari Four είναι η πρώτη τετρακίνητη Ferrari στην ιστορία της εταιρίας και το γεγονός αυτό θα προκαλέσει σίγουρα πολλές συζητήσεις ανάμεσα στους petrolheads.

Κατά τα άλλα, παραμένει μία.. τυπική Ferrari. V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας 6.3 λίτρων και απόδοσης 651 ίππων. Η δύναμη του αυτοκινήτου σίγουρα θα τρομάξει όσους βρεθούν πίσω από το τιμόνι της αλλά το σύστημα τετρακίνησης θα βοηθήσει τους τυχερούς κατόχους να δαμάσουν το αυτοκίνητο πιο εύκολα ίσως απ’ ότι υπολόγιζαν. Η φιλοσοφία της τετρακίνησης της Ferrari είναι παρόμοια με αυτή της Lamborghini.

Δηλαδή, η περισσότερη δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς ενώ μόνο όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες ή υπάρχει απώλεια πρόσφυσης, μεταφέρεται επιπλέον ροπή στους μπροστινούς τροχούς. Όταν όμως δεν αρκεί η τετρακίνηση, τα κεραμικά φρένα είναι εκεί για να σώσουν τον οδηγό από ανεπιθύμητες καταστάσεις.

Ο κινητήρας χαρίζει στην Ferrari Four καταιγιστικές επιδόσεις καθώς το 0-100 θέλει μόλις 3.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 335 χιλιόμετρα την ώρα. Σύμφωνα με την Ιταλική εταιρία, η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι στα 15.4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 360 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Σίγουρα δεν είναι και το πιο οικολογικό αυτοκίνητο του κόσμου, αλλά αν δείτε το video που ακολουθεί, τότε θα σκεφτείτε.. “χαλάλι”..

Ferrari Four

Ferrari Four

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

13 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επίσης το μοντέλο είναι 4θέσιο και έχει σχεδιαστεί από τον οίκο Pininfarina του Μιλάνου. Τέλος έχει υιοθετεί στοιχεία από τις 458 Italia, California και 599 GTB Fiorano και τα κεραμικά δισκόφρένα φέρουν το όνομα της εταιρείας Brembo. Αυτά είχα να προσθέσω, φιλικά πάντα :)

    • Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου Jimis! :)

  2. To προφιλ της με χαλαει λιγο σε σχεση με το μπρος και πισω τμημα που ειναι καταπληκτικα.
    Γι αυτο μαλλον δεν θα την προτιμησω για αγορά… :-D :-D :-D

    • Ξενίζει όντως το σχήμα αλλά νομίζω ότι αυτό δεν θα ενοχλήσει τους αγοραστές καθώς ίσως να αναζητούν και το επιπλέον exclusivity ενός τόσο ξεχωριστού σχήματος.

  3. Άσε που δεν έχει και υαλοκαθαριστήρες πίσω.. :P

  4. Κάποτε η Mercedes έφτιαξε προσθιοκίνητο μοντέλο (Α class) για να ενισχύσει τις πωλήσεις σε αυτοκίνητα με χαμηλότερο κόστος. Το ίδιο λέγεται ότι θα κάνει και η BMW με την επόμενη Σειρά 1.

    ‘Επειτα η Porsche έφτιαξε SUV (Cayenne) και έκτοτε αποτελεί το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στη γκάμα της, καθότι απευθύνεται σε περισσσότερους.

    Πρόσφατα η Aston Martin παρουσίασε το Cygnet, για τους σνομπ λεφτάδες που θέλουν να παρκάρουν εύκολα στο Picadilly Circus.

    Εν ολίγοις, όλοι σπάνε “το κατεστημένο” στοχεύοντας στο επιπλέον κέρδος. Λογικό.

    Απορία: Καλά η τετρακίνηση. Το Shooting Brake τελείωμα και η ακροβασία στην αισθητική που αποσκοπεί; Σε αύξηση πωλήσεων; Μιλάμε για Ferrari! Όσο πούλαγε τόσο θα πουλάει. Πιθανότατα και χειρότερα με τη συγκεκριμένη αισθητική.

    Ή μήπως ο Pininfarina ξέμεινε από σχέδια και αυτό ήταν το καλύτερο που μπόρεσε να κάνει;

    Ιεροσυλία κύριοι. Μόνο αυτό έχω να πω. Μετά την αρμονικά πανέμορφη 612 και εσχάτως την μεταμοντέρνα Italia είναι απλά κρίμα να αντικρύζουμε κάτι τέτοιο.

    • “Γούστα” είπε ο πίθηκος και έφαγε το σαπούνι.. :)

      Τα νούμερα των πωλήσεων δεν νομίζω να επηρεαστούν. Πάντως, μετά την Italia (που εσύ θεωρείς “μεταμοντέρνα” και εγώ απλά “καγκούρικη”) γίνεται σαφές ότι ο σχεδιαστικός προσανατολισμός της Scuderia γίνεται πιο εξεζητημένος και λιγότερο εύπεπτος από το ευρύ κοινό.

  5. Apo mprosta mou thimizei ligo spiderman…apo to plai…thn panasximi Z3 coupe..

    Gia tin tetrakinisi..no comment…allwste polloi kataskeuastes peiramatizontai kata kairous me ta montela tous…to upper class model “apaitei” exclusivity k isws h tetrakinisi na apotelei kommati apo auto..

    lets hope it drives better than it looks…

    • Ούτε εμένα μου αρέσει σχεδιαστικά, αλλά σίγουρα πρόκειται για ένα σχήμα που εντυπωσιάζει.

      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο “let’s hope it drives better than it looks”, αν και νομίζω ότι οι Ιταλοί θα τα καταφέρουν θεσπέσια σε αυτόν τον τομέα.

  6. Πω πω σκότωμα αισθητικής, ακόμα κι αν εξαιρέσεις τον ήχο και το άλογο ούτε η Lexus θα μπορούσε να γράψει τέτοιες γραμμές από Saab BMW και φυσικά Volvo.
    Η οροφή δε το σώζει αλλά τουλάχιστον θα κελαηδάει γεμίσματα.

  7. επειδη εχω ασχοληθει με τα μοντελα της φερραρι,οχι δεν ειμαι κατοχος,το παραπανω μοντελο δεν μια σχεση εχει με τη φιλοσοφια της φερραρι.ειδικα τα τελευταια μοντελα,με εξαιρεση την φ430,δεν θυμιζουν φερραρι ενω αυτη η φερραρι αν δεν ειχε το αλογακι θα την νομιζα για αλφα ρομεο.κακα τα ψεματα εχει χρονια να βγαλει μοντελο που να κανει παταγο με το σχεδιασμο.ακομα και η 599 στο σχεδιασμο ειναι ‘απλη’ χωρις καποιες τολμηρες γραμμες.αν και απ’οτι βλεπω η φερραρι αρχιζει να γλυκοκοιταζει την αγορα των ‘πιο φτωχων’ αλά πορσε για να τονωθουν οι πωλησεις της.το image ομως σιγουρα θα χαλασει

    • tom not δεν πιστεύω ότι αυτή η Ferrari θα απευθύνεται στους πιο “φτωχούς”. Τιμολογιακά προβλέπω ότι θα είναι πάνω και από την 599.

      Πάντως, το “άνοιγμα” της εταιρίας σε αγορές μικρότερου prestige έχει συζητηθεί και μάλιστα υπήρχαν και φήμες για μία Ferrari που θα τοποθετούνταν κάτω από την 459. Αλλά αυτές οι φήμες είναι πολύ παλιές και μάλλον πλέον έχουν σβήσει..

  8. ρε παιδες το αμα3ει ειναι προτοτυπο δν θα βγει στην παραγωγή απλώς καπως την βγαλανε για να δει3ουν στον κόσμο τα μελλοντικά τους σχέδια μην σκατε! :) ://

Top

Show Buttons
Hide Buttons